Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter hverandre er jeg ikke sikker på, men hvertfall 6-10 ganger iløpet av en dag går an. Kommer mest an på dama, hvor mye hun hjelper til, når påsan begynner å bli tom :)

6224669[/snapback]

Jeg vil gjerne se den personen som vil ha sex 10 ganger iløpet av en dag. Faen kommer jo bare til å være ett kjøttsår man går rundt med mellom beina.

Har en kammerat som testet hvor mange ganger han kunne onanere en dag. Han onanerte 6 ganger, men da sa han at det gikk på trass på slutten for å se hvor mange ganger han klarte, å ikke fordi han var kåt.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
etter hverandre er jeg ikke sikker på, men hvertfall 6-10 ganger iløpet av en dag går an. Kommer mest an på dama, hvor mye hun hjelper til, når påsan begynner å bli tom :)

6224669[/snapback]

Jeg vil gjerne se den personen som vil ha sex 10 ganger iløpet av en dag. Faen kommer jo bare til å være ett kjøttsår man går rundt med mellom beina.

Har en kammerat som testet hvor mange ganger han kunne onanere en dag. Han onanerte 6 ganger, men da sa han at det gikk på trass på slutten for å se hvor mange ganger han klarte, å ikke fordi han var kåt.

6224998[/snapback]

dobble/trippel dong fikser det problemet..

man kommer nok opp i mer når man onanerer, hvis man bare passer på å ikke bli for ivrig med hånda :p

Lenke til kommentar
Er det fordi dere seriøst er så kåte eller bare for å ha prøvd å gjøre det så mange ganger ?  :ohmy:

6226306[/snapback]

Når man har det skikkelig vondt så demper faktisk en ronk smerten. Da jeg hadde tarmslyng runket jeg titt og ofte, siden det var så vondt at det var godt med et lite avbrekk fra smartne, om enn i bare 20 - 30 sekunder.

Lenke til kommentar

Knullet en dame 6 ganger iløpet av en natt (til orgasme), å da var junior så sår på slutten at ikke en gang en BJ var behagelig lengre. 15 ganger som en her sa, da altså 15 orgasmer har jeg INGEN tro på går.

Ser en annen nevner 3 donger. Faen er du syk eller. :) Skal jo kjenne noe også da. Synes det er hat nok å måtte bruke en.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Som Loeve sier; onanering får deg til å tenke på noe annet en smerten!

EDIT: Husk at ett døgn består av 24 timer. Dermed er det ikke så imponerende.

6226410[/snapback]

Sier ikke at det er imponerende heller. Er ikke noen skrytetråd. Eneste jeg sier er at jeg ble sår etter dette. Kunne kanskje hatt ett par orgasmer til iløpet av dagen, men faen 15 ! No Way!! Men uansett "smøring" så blir man sår av all den friksjonen. Å greit nok at smerten forsvinner når man onanerer / har sex, men det hjelper ikke når du ikke har hud igjen på junior gjør det vel ;)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Er ikke noen skrytetråd. Eneste jeg sier er at jeg ble sår etter dette. Kunne kanskje hatt ett par orgasmer til iløpet av dagen, men faen 15 ! No Way!! Men uansett "smøring" så blir man sår av all den friksjonen. Å greit nok at smerten forsvinner når man onanerer / har sex, men det hjelper ikke når du ikke har hud igjen på junior gjør det vel  ;)

6226457[/snapback]

Regner alltid med at ein blir litt sår, men eg er enig med deg her - 10-15 ganger må være forferdelig vondt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...