Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så lenge den er innafor 13 til 20, så er det vel helst tykkelsen som har noke å sei, bortsett fra at dei med 17 og oppover lett bunner dama, som ofte er vondt for begge parter..

6120967[/snapback]

tja, dama mi klager ikke når det skjer? ikke jeg helelr for den saks skyld.. har også noe med om du slår inn i hu som et pressluftbor når det skjer eller om du tar det litt mer med ro :cool: isf er det ganske digg

6125805[/snapback]

var ikkje meg eg snakka om =) var generelt =)

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at noen her inne vil vite hvor stor penis du har?

6125756[/snapback]

Steffyboy er kjempeinteressert i peniser, han jobber for tiden med Diskusjon.no's Store Penisatlas.

6125868[/snapback]

Han sa noe om at at han trenger folk som kan stille opp for fotografering. Anonymt selvsagt.

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at noen her inne vil vite hvor stor penis du har?

6125756[/snapback]

Steffyboy er kjempeinteressert i peniser, han jobber for tiden med Diskusjon.no's Store Penisatlas.

6125868[/snapback]

Rangert etter størrelse, med Dotten, LarsP og Darkness| først og @kd, B|Real og fredrikrb sist (forstørrelsesglass inkludert).

Lenke til kommentar

Størrelse har noe å si, punktum. Om den er liten, er det ikke like behagelig for oss, og slik er det bare. Du kan være så flink å bruke den som du bare vil, men penetreringen blir ikke det samme. Om den er for lang kan det bli ubehagelig, og om den er for tykk gjør det vondt. Ihvertfall i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Størrelse har noe å si, punktum.

6126202[/snapback]

Når det er et problem, så har det noe å si. Så lenge det er innenfor det normale, så er bruken langt mer kritisk enn 2-3 cm her og der.

6126254[/snapback]

8 cm kan virke for lite... 20 cm kan virke for mye... ;)

Har man mellom 13-18 eller noe sånt så er det bruken... er vel ingen som at en som er like god i senga med en på 18 cm er dårligere enn han som har 14...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...