McBitch Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 fant denne dama da jeg sjekka noen tvilsomme sider..... synest hun var pen jeg 6057066[/snapback] Bommet på tråden eller? Skal vel i deilige damer tråden. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ^^hahahahahhahahahahha, mye morsomme bilder der:-DDD Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) leifeinar, du trenger ikke poste runkematrialet ditt i denne tråden mye tvilsomme bilder der ja btw :S Endret 7. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Bommet på tråden eller? Skal vel i deilige damer tråden. satt og lette i en halvtime etter rett tråd fant bare denne..... er faktisk ei side fra byen jeg bor i som heter pecs. derav pecsbynight skal poste den i deilige damer tråden også, finner den ikke.... Endret 7. mai 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 JEEZ! Ekstremt tvilsomme bilder. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Vet ikke om dette er tatt opp tidligere i tråden, men hva er det mest offentlige stedet folket har hatt sex? edit: mitt blir ved Slottsparken Endret 8. mai 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fjordparken i drammen... Midt på lyse dagen (russetida i fjor) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg husker at det var en artig tråd om dette en gang.. var artig å se hvor mange som hadde tatt ibruk garderoben i klesbutikker eller toaletter på kaféer som arena Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 I vannet på ingierstrand ved siden av 10meteren i høysesongen. Krydde av folk som så på oss. På en gangbro over motorveien midt i rushen på en fin andreplass. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En annen måte å forsinke utløsningen på er å ta seg en runk en liten stund før dere starter samleiet. Da tar det en god del lengre tid for deg å komme neste gang. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ang. det som ble skrevet på forrige side, om morgen-sex. Ta heller morgen sexen ned i dusjen når dere står opp La oss slenge opp noen forslag ang når det er deiligst/herligst/best å ha sex Kan si at sex i dusjen når dere står opp er ganske heftig. Hvis kjærestem kommer innom en times tid, og du bare slenger personen ned i senga, på bordet, på gulvet, alt etter behov Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Bakerst i en kinosal. De som var nærmest satt 2-3 rader foran oss. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) En annen måte å forsinke utløsningen på er å ta seg en runk en liten stund før dere starter samleiet. Da tar det en god del lengre tid for deg å komme neste gang. 6070141[/snapback] Jeg hater det rådet der. Ser det blir nevnt over alt. Blir som å hoppe basehopp ned fra en kjøkkenstol, eller som å kjøre en Ferrari i bare 15 km/t på autobanen i Tyskland. Klart du kjører fet bil på perfekt bane. Men hvor blir det av følelsen? Nei. Lær dere å kontroller når dere skal komme, istedenfor. På den måten får dere mer å «gi» også. Må være artigere å komme flere gang sammen med kjerringa. (edit; skrivefeil) Endret 14. mai 2006 av reverto Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 har stilna til litt her no:P mange av dokke damer som føler at dokke må på do når det nermer seg orgasme:P? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kan ikke si at jeg har problemer med det nei. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg føler at jeg må på do ?! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er vel i såfall positivt. Den følelsen har sammenheng med g-punkt orgasme elns.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Eller at han trykker mot blæren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg