Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Hmm...

 

Hvor mange har du ligget med?

 

- Jeg stoppet med tellinga ved 50, noe som var mitt personlige "guttemål" fra jeg var 16 til 20 år. Klarte det vell så det og etter det syns jeg det jeg hadde gjort bare var barnslig og dumt. Forstod det når jeg var i 20-åra, og etter det har jeg bare sett på sex som noe veldig spesielt og ligger ikke med hvem som helst lengre. Har ikke noe spesifikt tall for akkuratt hvor mange jenter jeg har hatt sex med, men det er noe over 100 minst. Det værste av alt er at det er sant. Jeg skammer meg at jeg ikke hadde mer respekt for jenter, men når jeg tenker dypere var de jo like villige som meg en god del av de :p

 

Stillinger du liker:

 

- Jeg har lest masse bøker om kamasutra opp igjennom tiden og jeg elsker og bruker mange av stillingene jeg har lært der. Men favoritten er bare at jenta er øverst, mens jeg bare kan ligge på ryggen og nyte det (Så sant det ikke er frøken Brakar da) :)

 

Når det gjelder det om Gutter er mer kåte enn Jenter:

 

- Det tviler jeg VELDIG sterkt på. Isåfall er det omvendt, at jenter er mer opptatt av sex. Har vært borti jenter som har helt SYKE sex fantasier. Hater når de vil sette meg i jern til senga, jeg HATER det. En jente lot meg ligge der til dagen etter hvor vi hadde sex hele natten... værste natten i mitt liv... Jeg vil tolke det som voldtekt, men jeg ville ikke stresse med det. Det påvirka meg ikke psykisk så det gikk greit... bortsett fra at kuken min var "litt" sår dagen etter :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor gammel var dere første gangen da...? Angrer på det...? Gjorde du det med den rette..?Skulle ønske du ventet eller er det mer at du lurer på hvorfor du ikke gjorde det før? Ren nysgjerrighet  ;)

5560812[/snapback]

6 år siden.

Husker så og si ingenting fra seansen siden jeg var veldig beruset.

Det finnes ingen "den rette". Jeg tror hun hadde fin kropp.

Tror timingen var ganske bra jeg.

5560876[/snapback]

 

 

14 og angrer ikke ;)

Lenke til kommentar

Teller det som å ha gjort det hvis jeg ikke fikk fullført det?

 

Jeg var veldig beruset nå i høst og møtte en jente jeg hadde snakket med lenge. Var 15 da. 16 nå. Gikk rett bort til henne, klina litt og dro av henne buksa i et smug. Så begynte vi. Husker at hun sugde meg en god del, og at jeg fingra/slikka henne en god del. Var så beruset og hadde problem med å få kuken inni. Vi lå i helt feil stilling og det var veldig vanskelig og komme til.

Fullførte det ikke og senere spydde jeg mye osv osv.

 

Men betyr det at jeg har gjort det da?

Lenke til kommentar
Hvor gammel var dere første gangen da...? Angrer på det...? Gjorde du det med den rette..?Skulle ønske du ventet eller er det mer at du lurer på hvorfor du ikke gjorde det før? Ren nysgjerrighet  ;)

5560812[/snapback]

 

Får vel svare på dette også, er jo faktiskt ganske så morro å tenke tilbake på de gode gamle dagene.

 

Første gangen jeg hadde sex med en jente var jeg 15 år gammel. Akkuratt begynt å få hår på brystet og som bestefaren min sa til meg:"Du e itj mannj føre du har hår på brøste og mot i ballanj!...Og det har du!! Så no må du kom dæ ut ta huset og finnj dæ ei jinte, så kanskje det bli no smættlæfse på dæ å!!"

 

Jeg ble stolt av å høre det og gikk rak i ryggen, med hevet hake bortover til skolen den morgenen. Jeg husker det satt ei skikkelig veldreid, pen jente ved siden av meg i klassen. Jeg skrev en lapp til ho hvor det stod noe som: "Æ like dæ KJÆMPE godt!! Du e like deili som MÆ!". Og da var det jo igang... Så i friminuttet stod vi og snakket sammen, så fant vi ut at vi skulle skulke neste time. Vi gikk inn med de andre og hun gikk inn på jentedoen, og jeg fulgte etter.

 

Plutselig så drar hun meg med inn i do-båsen, som var veldig smal, så vi ble ståendes helt inntil hverandre, så kysser ho meg en gang på munnen... Jeg ble helt overrasket og stoppet opp i 2 sekunder og tenkte meg om, før jeg kysset en gang tilbake og så trakk meg unna.. Men, nei, vi begge ville ha mer og det ble villere og villere og til slutt hadde vi heftig, skummel, spennende og deilig sex på DASSEN!! PÅ SKOLEN!! :lol: Det er det råeste jeg har gjort når det gjelder alle de (dumme) tingene jeg har gjort på skolen :p Hun stønnet som bare pokker!

 

Det som var litt dumt var at vi ble oppdaget :p En lærer hadde tilfeldigvis gått forbi og hørt alt bråket og stønne lydene, men turte ikke gå inn. Så de visste jo ikke hvem det var som var der inne. Så dagen etter ble hele skolen informert om at noen hadde hatt sex på skolen, og det var STRENGT forbudt! De fant aldri ut hvem det var, men hvis noen kjenner dette igjen og tilfeldigvis bodde i Berkåk i 1975, så var det meg og *navn*! Hahah :!: Litt pussig at jeg og *navn* har hatt denne hemmligheten i over 30 år :D Nå har jo jeg fortalt den til dere da, men :p

Lenke til kommentar

Haha fin historie!!

 

Første gang: Var 16, hjemme hos dama mens venninna lå å sov på sofaen ved siden av.. Fikk jo senere høre hu hadde ligget å hørt på men var jo ikke så farlig det, jeg fikk jo dyppan!

 

Antall: slutta å telle/tenke på det etter det kom seg over 10. Har aldri hatt trangen til å plule flest, mest stjerner i boka og alt det der, har for det meste vært sammen med jentene jeg har hatt sex med og har fått stort utbytte av det i form av erfaring og utforsking.

 

Favorittstilling: Jenta på magen med bena litt fra hverandre gutten på sitter på knærne bak eller står i "armhevingposisjon" bak. Sistnevnte er en slager blandt damene da pikken virkelig glir ordentlig ut og inn! Doggiestyle da hun står på knærne i feks sofaen mens gutten står bak er og en slager, men da helst analsex :love:

 

EDIT: leifer

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Jeg elsker Dogystyle stillinga. Ikke for å skrykte (kansje noe andre har det problemet) men når jentene står i dogystyle stilling glir den for langt inn. "AU AU" Så får aldri fullført det. Men etter du har hatt sex i 3 timer er det også godt å legge seg på rygg la dame sutte ut resten :D

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Syns det er digg når dama ligger på magen, og gutten, dvs meg, ligger på ryggen hennes og puttern inn, (ikke i rompa, riktige stedet) :p

5564011[/snapback]

 

 

første gangen var når jeg var 15, og har hatt sex med 2 stykker! hadde dame i 2år så har da fått mine erfaringer ut i fra det!

 

Jeg kan si meg enig!! har prøvd denne stillingen, og liker den veldig godt!

 

yndlingsposisjon er vel dogystyle.. og fruen liker den også veldig godt! ;)

 

sist: Ikke rak ned på folk som er jomfruer i en alder av kanskje 20 eller noe.. er det virkelig så dårlig å ikke ha sex så "sent"? skjønner ikke helt problemet med å ikke ha hatt det enda, men når man begynner å snakke om jomfru i en alder av 35 begynner det kanskje å dra seg opp da! =P

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å være litt mer forsiktig, eller å ha litt lengre forspill så hun er litt mer klar. Trenger ikke kjøre på i 110km/t selv om dere gjør det i doggiestyle.

5565405[/snapback]

 

Vi har som regel et langt forspill, men hun sier at hun fikk dette smerte symtomene i de forsjellige stillingene etter at hun fødte ungen vår. Men man skal ikke klage sex er sex. Men hun skal til en sjekkup til legen for det er så ubehagelig.

Lenke til kommentar

Min første gang var med ei søt jente på en eller annen fest.

Møtte henne da en eller annen begynte å prate om at cs var så drit og slikt. Vi kom inn i diskusjonen og gikk med tid og stunder over til.. andre temaer. Så det tok seg vel bare opp ut over kvelden.

Siden har jeg vært en del med henne og vi har hatt mange koslige kvelder ;)

Vi har aldri vært sammen så det blir litt rart. Hadde type ene gangen også, han vet ikke noe om det, shh.

 

Lesbesex er helt klart sjefest! Spesielt Oralt.

Dere gutter går glipp av mye :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...