Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig knulles det mer enn ellers når man samler en hel årgang avgangselever og sier "Nå skal dere konsumere mest mulig alkohol, gjøre ablegøyer og ellers oppføre dere uansvarlig i 17 dager. Mest mulig trøbbel = tøffest i gata. THE RACE IS ON!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Steffyboy: disse knutene hadde vært offisielle om de dustene i hovedstyret i Bergen ikke hadde avvist min fantastiske liste med forslag til nye russeknuter.... *furte*

Lenke til kommentar
Steffyboy: disse knutene hadde vært offisielle om de dustene i hovedstyret i Bergen ikke hadde avvist min fantastiske liste med forslag til nye russeknuter.... *furte*

6048698[/snapback]

Jeg hadde noen gode, jeg og:

#1: Hit it before puberty does (det (eventuelle) første kjønnshåret i luen)

#2: Ha seksualundervisning for en 1. klasse (sinte brev fra foreldre i luen)

#3: Ta blomsten fra en på ungdomsskole (kirsebær i luen)

Jeg orker ikke hele listen, da den er på noen-og-50 punkter, men du fatter tegninga.

Lenke til kommentar

6048698[/snapback]

Jeg hadde noen gode, jeg og:

#1: Hit it before puberty does (det (eventuelle) første kjønnshåret i luen)

#2: Ha seksualundervisning for en 1. klasse (sinte brev fra foreldre i luen)

#3: Ta blomsten fra en på ungdomsskole (kirsebær i luen)

Jeg orker ikke hele listen, da den er på noen-og-50 punkter, men du fatter tegninga.

6048742[/snapback]

Men nokon fleire punkt kan ikkje skada ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Og da har vi fått en russetråd her?

6048849[/snapback]

Plz, et par innlegg om sex i russetiden så har vi liksom fått en russetråd? Greit det, vi kan sikkert snakke om noe annet.... Gode forslag noen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Syns jeg leste at det var vanlig å onanere 2-3 ganger i uken.. Men det finnes så mange sexundersøkelser liggende ute overalt at det er ikke helt lett å finne ut hvilke som faktisk er seriøse og hvilke som ikke er det..

EDIT: HER er i hvertfall en stor sexundersøkelse som svært ofte refereres til i media når de drar frem statistikker....

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Syns jeg leste at det var vanlig å onanere 2-3 ganger i uken.. Men det finnes så mange sexundersøkelser liggende ute overalt at det er ikke helt lett å finne ut hvilke som faktisk er seriøse og hvilke som ikke er det..

EDIT: HER er i hvertfall en stor sexundersøkelse som svært ofte refereres til i media når de drar frem statistikker....

6049241[/snapback]

Jaja, alle kan vel se på seg selv og dra et fint gjennomsnitt. Iallefall gutter.

Lenke til kommentar

6049241[/snapback]

Jeg flytter til Island etter videregående. (Icelanders are having sex younger than those in any other country (15.7))

Lenke til kommentar

6048698[/snapback]

bergensruss.no er mitt verk - berre send meg lista. :D

Lenke til kommentar

6048698[/snapback]

6049600[/snapback]

Sweet, legg til på slutten; Ha sex med SteffyPants (hjerte tegnet på luen).

Lenke til kommentar

6048698[/snapback]

6049600[/snapback]

Sweet, legg til på slutten; Ha sex med SteffyPants (hjerte tegnet på luen).

6049620[/snapback]

Får vente til eg har sendt ut faktura, og mottatt pengane. :p

Lenke til kommentar
Morgensex er jo bare jævlig. kamelånde og en hjerne som går på sparebluss. Zombiesex er vel en passende beskrivelse.

6013522[/snapback]

Unngå å kline, så går det bra :p

6014027[/snapback]

Man må jo nødvendigvis puste, med mindre man praktiserer langvarig asphyxophilia.

Løsningen er doggy.

Lenke til kommentar

Mitt tips må være å unngå å pule i andre sine russebiler. Ta skogen, eller din egen sovepose. LItt kjipt å begynne å pule på noen, så kommer plutselig resten av bussen inn og skal hjem, mens dere to ligger under et teppe på gulvet... Ikke at situasjonen i seg selv var pinlig, men at man fikk fullført :)

Skogen/mellom bygninger -> der det ikke er folk, men det kan komme. Det er best og mest spennende :)

Fikk skikkelig uggent flashback i går. Var på et friareal like der jeg bor og drakk med noen kompiser, så kom det en 4-5 russejenter som ikke hadde fått seg billett til stavanger ned der og skulle drikke. I begynnelsen satt vi for oss selv, men etter hvert kom de ned til oss. Da jeg så de i lyset så jeg alle de stygge damene jeg pulte i russetida passere i revy... Æsj faen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...