Forumforumforum Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 altså, jeg har ikke gjort det i fylla.. men, var kanskje ca. ---> såå <--- langt unna å gjøre det.. Men, han sto vel.. var ikke dritings eller, men drukket.. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 har gjort det en gang, men etter 10 min datt den ned og nektet å komme opp igjen. pluss jentene blir da ganske så tørre, så det er ikke til å anbefale. funker best uten alkohol for begge parter. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 har gjort det en gang, men etter 10 min datt den ned og nektet å komme opp igjen. pluss jentene blir da ganske så tørre, så det er ikke til å anbefale.funker best uten alkohol for begge parter. 5974562[/snapback] Helt sant, i fylla så ern messom stiv til du har fått jukka litt, men etterhvert så vil'n sakte bli slappere, egentlig ganske flaut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 har gjort det en gang, men etter 10 min datt den ned og nektet å komme opp igjen. pluss jentene blir da ganske så tørre, så det er ikke til å anbefale.funker best uten alkohol for begge parter. 5974562[/snapback] ingenting er som litt tørrpuling yayk Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har gjort det i fylla ett par ganger, og det gikk helt fint både for han og meg igrunn... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Heisann. Står sikkert baki her, men gidder ikke og bla igjennom sidene. Hva er best og barbere underlivet me? Barbermaskin eller høvell? Har hørt att de er best me barbermaskin, siden den er mer skånsom mot huden, men ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Trim ned så mye du kan med saks, ta over med maskin og finpuss med høvel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Bruk saks til det verste (om ikke du har gjort noe sånt før), og høvel til resten. Masse skum, gjør gjerne dette i dusjen, siden fuktighet og skum er en bra ting. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. 5981998[/snapback] *prøve ut* Statusrapport kommer snart. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. 5981998[/snapback] en jeg jobbet sammen med før røk strengen da han skulle ha seg... var vistnok blod overalt... edit: disse leif'ene som løper rundt til stadighet... Endret 24. april 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Ryktene skal ha det til at det blir grisete, ja, men du verden for en tiss du får . Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. 5981998[/snapback] ei jeg jobbet sammen med før røk strengen da han skulle ha seg... var vistnok blod overalt... 5982261[/snapback] Autchiiii... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Alle jenter bør forresten gjøre det på gutten sin i søvne, som en uanmeldt kjærlighetsgest. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Alle jenter bør forresten gjøre det på gutten sin i søvne, som en uanmeldt kjærlighetsgest. 5982281[/snapback] da merker du iallefall fyren for livet.... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 arggh jeg får vondt i kuken av å lese det dere skriver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Ryktene skal ha det til at det blir grisete, ja, men du verden for en tiss du får . 5982268[/snapback] Jeg prøvde det, endte opp med en mektig fallos med lav ereksjonsvinkel. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Akkurat. Først trodde jeg at jeg hadde gjort en stor tabbe, før jeg merket hvor hard og lang den plutselig den hadde blitt, som om den hadde blitt meislet ut av marmor. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. 5981998[/snapback] Jeg må bare spørre!! Har du det bra ? Gikk fra sex tråd til, tja ? Blod og gørr ? Ja æhæ, jeg pula ei dame med mensen, blode spruta å sæd spruten sto, hahaha. IKKE MORSOMT Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Ja, dere får roe dere litt ned gutter, av hensyn til oss noe mer sarte sjeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg