Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Kuk i seg selv smaker jo ikke noe spesielt. Fittesaft er sånn som setter seg i kjeften og nekter å forsvinne på en god stund :p

5934995[/snapback]

ang kvinnens safter :p så kommer det veldig ann på henne og deg selv.

trykker du tunga inn i henne så er det klart du treffer på litt av hvert. konsentrerer du deg å ha tunga kun rundt klitoris-området, så smaker det ikke vondt.

etter akten så heller jeg ned på et stort glass med brus (må inneholde masse kullsyre) så merker jeg ingenting etterpå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kuk i seg selv smaker jo ikke noe spesielt. Fittesaft er sånn som setter seg i kjeften og nekter å forsvinne på en god stund :p

5934995[/snapback]

ang kvinnens safter :p så kommer det veldig ann på henne og deg selv.

trykker du tunga inn i henne så er det klart du treffer på litt av hvert. konsentrerer du deg å ha tunga kun rundt klitoris-området, så smaker det ikke vondt.

etter akten så heller jeg ned på et stort glass med brus (må inneholde masse kullsyre) så merker jeg ingenting etterpå

5935031[/snapback]

Men, uansett så synes jeg smaken blir god av å tenke og ligge å se at dama nyter det.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

jeg tenker ikke over smaken en gang. er opptatt av å gi henne nytelse. første gangen og to smakte det veldig ekkelt pga jeg havnet borti forskjellige safter som er inni henne. slimete og ekkelt.

men når man holder tunga på utsiden så har jeg null problem med det. smaker egentlig ingenting.

viktigste er at hun har vasket seg først, for jeg tror lukten kan lure oss litt. lukter det rart så smaker det rart.

men er hun nyvasket så smaker det ingenting synes jeg

Lenke til kommentar
Jenter smaker vel veldig forskjellig uansett. Der og da smaker det ikke så ille, er mer etterpå at man merker smaken.

Man kan jo ikke akkurat drive og vaske seg hver gang man skal ha sex heller. Men seff, nyvasket er best om man skal bedrive inngående oralsex :p

5935071[/snapback]

tenger ikke å finne fram skrubbekosten.

men det er greiere for oss pluss jeg tror jenta føler seg mer komfortabel? burde hvertfall det.

pluss man trenger ikke å gjøre det oralt hver gang man skal ha sex

Lenke til kommentar
men det er greiere for oss pluss jeg tror jenta føler seg mer komfortabel? burde hvertfall det.
Det er helt riktig at jenta vil føle seg mer komfortabel. Var sammen med ei en gang. Vi hadde ikke sett hverandre på en stund, men hun var helt i slutten av menssyklusen. Var ikke noe blod, men hun gikk med tampong for sikkerhets skyld. Derfor bestemte vi oss for kun oralsex, men hun følte at hun luktet ille. Av den grunn klarte hun ikke å komme når jeg slikket henne. Jeg sa at jeg ikke syntes det luktet vondt, men hun klarte allikevel ikke å slappe av.
Lenke til kommentar
Det er helt riktig at jenta vil føle seg mer komfortabel. Var sammen med ei en gang. Vi hadde ikke sett hverandre på en stund, men hun var helt i slutten av menssyklusen. Var ikke noe blod, men hun gikk med tampong for sikkerhets skyld. Derfor bestemte vi oss for kun oralsex, men hun følte at hun luktet ille. Av den grunn klarte hun ikke å komme når jeg slikket henne. Jeg sa at jeg ikke syntes det luktet vondt, men hun klarte allikevel ikke å slappe av.

5935203[/snapback]

hvorfor starte akten nå hun ikke følte seg komfortabel til å begynne med?

respekt er da veldig viktig ang sex, og jeg respekterer det hun sier under akten. vil hun ikke det eller det, så gjør jeg ikke det.

sex er mer enn kun sex. det påvirker forholdet generelt.

handler om å stole på hverandre, kommunikasjon, respekt osv

Lenke til kommentar
Der sa du det, har man ikke tillit og det andre Gorbag sa, så er det bare å glemme bra og god sex. Sex er følelser, sikkert 90% er hva man føler, trygghet osv.

5936057[/snapback]

og det å hente partneren din, rive av henne/han klærne og kjøre på, bør ikke gjøres før du vet 100% at henne/han er ok med det. ja, det kan være utrolig pirrendes, men det kan bli fort traumatisk.

og viss økten blir kun kjør på, bli ferdig og så gå alene tilbake til data/eller noe helt annet er ikke bra. det blir fort sårende for den andre partneren.

Lenke til kommentar

Det er faen med så sant, mange jenter trenger å bli holdt rundt, kost litt med..hvis man bare går etterpå så kan det bli for oppfatta som at du ville bare tømme deg. Behandl dama di som hun var en skjør silke tråd, for det er hun som skal bety mest for deg, ikke pcen, bilen osv. Det er kanskje henne du skal dele livet med...Kjærlighet er som en rose-hage..den trengs hele tiden å passe på, luke vekk ugress, passe på at det gror. Og husk etter en nedtur i forholdet så kommer det en opptur og de er gode.

Lenke til kommentar

Ang det med saft... (echh..)

Jeg har etter et par ekle erfaringer nå som vanlig å gå ned på jenta i dusjen første gang. Smaker det surt kan du fortsette fordi du kan la vanne renne nedover og skylle vekk det værste.

På denne måten får du testa ut hygienen hennes uten å måtte gå på en smell. Smaker det ikke noe er det tryggere å gjøre det i senga neste gang.

Lenke til kommentar
Det er faen med så sant, mange jenter trenger å bli holdt rundt, kost litt med..hvis man bare går etterpå så kan det bli for oppfatta som at du ville bare tømme deg. Behandl dama di som hun var en skjør silke tråd, for det er hun som skal bety mest for deg, ikke pcen, bilen osv. Det er kanskje henne du skal dele livet med...Kjærlighet er som en rose-hage..den trengs hele tiden å passe på, luke vekk ugress, passe på at det gror. Og husk etter en nedtur i forholdet så kommer det en opptur og de er gode.

5936121[/snapback]

du stjeler ordene rett ifra munnen min.

selv har jeg vert lite flink til dette, og merker av jeg og dama glir litt ifra hverandre.

så jeg har bestemt meg for å skjerpe meg skikkelig innen bla dette området. for det handler om så mye annet enn bare sex.

faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

Lenke til kommentar
faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...