tjalla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! 5933803[/snapback] dama mi har litt problemer med det. faen det irriterer. jeg kysser henne etter hun har sugt meg, men ikke andre veien. snakker om forskjellbehandling 5933820[/snapback] kanskje fitte rett og slett smaker mye værre enn kuk? Enklere å vaske? Prøvd smakstilsettninger? jordbær 5933838[/snapback] Hihi.. smakt begge deler? Ikke så veldig glad i fitte når den er på sitt våteste. Ender jo opp med å slike opp væske som en liten hundevalp. Slurp slurp. Nydusja (fuktig men ikke våt)og nybarbert mus og en pose knitre-godteri (sånn som smeller/knitrer i munnen) er digg. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen 5933808[/snapback] Blant jenter er det vel temmelig normalt, men blant gutter? Ser ikke så mange guttetisser lenger så har ikke peiling (som i ferdig på skolen) 5933824[/snapback] Men da syns jeg det burde være likt.. Men skal ikke si noe, kjører skog jeg.. Men steller litt med saksa litt imellom.. Jo, gruer meg til og komme på ny skole ! på skolen jeg går på nå, så dusjer jeg sammens med gode kamerater, begynner på Helse sosial VGS, da er det bare jenter, jeg er gutt, hvem skal jeg dusje med da ? Får jeg singel dusj ?: ( 5933859[/snapback] Det har du krav på. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen 5933808[/snapback] Blant jenter er det vel temmelig normalt, men blant gutter? Ser ikke så mange guttetisser lenger så har ikke peiling (som i ferdig på skolen) 5933824[/snapback] Men da syns jeg det burde være likt.. Men skal ikke si noe, kjører skog jeg.. Men steller litt med saksa litt imellom.. Jo, gruer meg til og komme på ny skole ! på skolen jeg går på nå, så dusjer jeg sammens med gode kamerater, begynner på Helse sosial VGS, da er det bare jenter, jeg er gutt, hvem skal jeg dusje med da ? Får jeg singel dusj ?: ( 5933859[/snapback] du slipper nok å dusje med jenter skal du se? barbere seg er mer normalt enn hva folk tror. jeg føler meg bedre å være barbert. føler meg renere liksom Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Er ikke det at jeg ikke kunnet dusjet sammens med jentene lissom, men vet ikke om jeg orker dusje sammens med Mekken gjengen as, og hvis jeg ikke dusjer med dem, så blir det nok at jeg er "Dorken" Jo, barebere seg med høvvel, jeg tør ikke, det er så skarpt Endret 17. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) du slipper nok å dusje med jenter skal du se? barbere seg er mer normalt enn hva folk tror. jeg føler meg bedre å være barbert. føler meg renere liksom 5933877[/snapback] Kjører du helt fra tåneglen til navlen, starter du fra kneet, eller er det kun under badebuksa du barberer? får det aldri skikkelig til på pungen må jeg innrømme, men har prøvd Blir alltid litt engstelig for å blø. Endret 17. april 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er jo ikke farlig å barbere underlivet med høvel. Går helt fint. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 du slipper nok å dusje med jenter skal du se? barbere seg er mer normalt enn hva folk tror. jeg føler meg bedre å være barbert. føler meg renere liksom 5933877[/snapback] Kjører du helt fra tåneglen til navlen, starter du fra kneet, eller er det kun under badebuksa du barberer? får det aldri skikkelig til på pungen må jeg innrømme, men har prøvd Blir alltid litt engstelig for å blø. 5933890[/snapback] kun "badebuksa". pungen tar tid. bruk mye skum og helst ny høvel. pungen bør være stram, ikke slapp. så gjør du det litt forsiktig men likevel fast viss du forstår. ikke røsk løs, men likevel være bestemt for at det skal bort Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg kjenner jeg får spasmer helt fra totten til det øverste hår strået når folk snakker om å blø på pungen.. Selvom jeg fikk se at bror mi måtte sy i pungen da en kamerat sparka han med "stål tupp sko" midt i.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er ikke det at jeg ikke kunnet dusjet sammens med jentene lissom, men vet ikke om jeg orker dusje sammens med Mekken gjengen as, og hvis jeg ikke dusjer med dem, så blir det nok at jeg er "Dorken" Jo, barebere seg med høvvel, jeg tør ikke, det er så skarpt 5933886[/snapback] Ikke no farlig. Bare sørg for å holde huden stram! Ikke dumt å gjøre det mens man har ereksjon. Fryktelig morsomt å gjøre det sammen med en partner Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) bruk barberskum, ikke mye og en ren høvel. Så tar du deg god tid på å gjøre det. Hvis du tar deg god tid så skal du ikke kutte deg. Pungen er ikke rette plassen for hurtig-barbering...tro meg Og gjøre det med ereksjon er det letteste faktisk, og hvis du er heldig så blir pungen stram også. Endret 17. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er ikke det at jeg ikke kunnet dusjet sammens med jentene lissom, men vet ikke om jeg orker dusje sammens med Mekken gjengen as, og hvis jeg ikke dusjer med dem, så blir det nok at jeg er "Dorken" Jo, barebere seg med høvvel, jeg tør ikke, det er så skarpt 5933886[/snapback] Ikke no farlig. Bare sørg for å holde huden stram! Ikke dumt å gjøre det mens man har ereksjon. Fryktelig morsomt å gjøre det sammen med en partner 5933905[/snapback] Og kanskje prøve å ikke gjøre det i fylla.. dårlige minner. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 bruk barberskum, ikke mye og en ren høvel. Så tar du deg god tid på å gjøre det.Hvis du tar deg god tid så skal du ikke kutte deg. Pungen er ikke rette plassen for hurtig-barbering...tro meg 5933907[/snapback] kan og være en idè og trimme ned første gang. hårene kan bli for lange for høvelen. FOR ALL DEL IKKE BRUK BARBERMASKIN! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er ikke det at jeg ikke kunnet dusjet sammens med jentene lissom, men vet ikke om jeg orker dusje sammens med Mekken gjengen as, og hvis jeg ikke dusjer med dem, så blir det nok at jeg er "Dorken" Jo, barebere seg med høvvel, jeg tør ikke, det er så skarpt 5933886[/snapback] Ikke no farlig. Bare sørg for å holde huden stram! Ikke dumt å gjøre det mens man har ereksjon. Fryktelig morsomt å gjøre det sammen med en partner 5933905[/snapback] Og kanskje prøve å ikke gjøre det i fylla.. dårlige minner. 5933908[/snapback] Det meste går til helvete i fylla. Ikke er sex'en god heller... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Det kan jeg tenke meg gikk dårlig...AUUU Sexen suger hvis man er dritings og ha øl-stå er jo dødsartig...not Endret 17. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Man pleier jo å dusje før man skal gjøre sånt, da. Jeg synes det er veldig godt, men blir ubehagelig så fort jeg ikke føler meg trygg på personen. 5933686[/snapback] Jeg tror det er ytterst få som drar ut på byn, tar seg en kebab for så å dra hjem og rimjobbe ONS. Sånt krever at man er forberedt, ren og ikke minst stoler på personen. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 jenta tørker bare ut i fylla... viss du skal ha sex i fylla, så bør du har glidemiddel Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Man pleier jo å dusje før man skal gjøre sånt, da. Jeg synes det er veldig godt, men blir ubehagelig så fort jeg ikke føler meg trygg på personen. 5933686[/snapback] Jeg tror det er ytterst få som drar ut på byn, tar seg en kebab for så å dra hjem og rimjobbe ONS. Sånt krever at man er forberedt, ren og ikke minst stoler på personen. 5933927[/snapback] pluss at kebab setter fart på systemet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 jenta tørker bare ut i fylla... viss du skal ha sex i fylla, så bør du har glidemiddel 5933928[/snapback] Har problemer med å få den opp når jeg er god og full jeg. Hjernen vil mer enn noengang men taffen vil bare ikke opp. Føles som om jeg er lam nedentil når jeg drekker mye. Orker heller ikke å holde på lenge når jeg full. Too tired! Brisen though ;D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det er noe med alkohol, den ødelegger samtalen med Gabriel som jeg bruker å ha den nekter å fungere når det er alkohol i kroppen. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 jenta tørker bare ut i fylla... viss du skal ha sex i fylla, så bør du har glidemiddel 5933928[/snapback] Har problemer med å få den opp når jeg er god og full jeg. Hjernen vil mer enn noengang men taffen vil bare ikke opp. Føles som om jeg er lam nedentil når jeg drekker mye. Orker heller ikke å holde på lenge når jeg full. Too tired! Brisen though ;D 5933949[/snapback] går fint de første 15 minuttene. etter hvert så detter den ned og da har jeg ikke nubbeskjangs å få den opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg