smeboe Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har hørt om en som heter "Helikopteret" en gang, men den trenger jeg sikkert ikke å gå mer inn på. 5564060[/snapback] JEG KREVER ANIMASJON AV "HELIKOPTERET" ASAP! :!: Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Selv om han var veldig artig, har nå "bluecom-bruker" fått en måneds utestengelse. Håper derfor han unngår å ødelegge flere tråder en stund. 5564084[/snapback] Setter pris på ordentlig modetering(?) av sidene.. Haha, skal se om jeg finner Heli-mode.gif. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Afseth, kveldens MacGyver! ;D (mao, helt!) Da kan vi diskutere i fred! Noen som har opplevd noe flaut ? (tenker da på noe spesiellt.. ikke bare en såkalt "musefis" ;p hahaha harry ord ?! ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Det er vel denne Crawford mener: (hentet fra en side om erotikk jeg fant under prosjektarbeid i 10. klasse... det var tider det crawford ? ) 5564083[/snapback] Riktig Riktig ! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg ville ha satset på å løftet rumpa litt.. eller gjør hun det ? ellers grisemoser du penisen din i madrassen jo Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Dere skjønner ikke Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg ville ha satset på å løftet rumpa litt.. eller gjør hun det ? ellers grisemoser du penisen din i madrassen jo 5564117[/snapback] Det er dama som ligger nederst da. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dere skjønner ikke 5564125[/snapback] Har på følsen av at dette er en av de situasjonene man må prøve selv før man skjønner det? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 jeg ville ha satset på å løftet rumpa litt.. eller gjør hun det ? ellers grisemoser du penisen din i madrassen jo 5564117[/snapback] Det er dama som ligger nederst da. 5564139[/snapback] ååååja, er det ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så vanskelig var det da ikke! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg ville ha satset på å løftet rumpa litt.. eller gjør hun det ? ellers grisemoser du penisen din i madrassen jo 5564117[/snapback] Det er dama som ligger nederst da. 5564139[/snapback] hun ligger på ryggen ? du skal ha tissen i tissen hennes ? (tissen tissen tissen.. tihii) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hvor ellers ? men det var på magen Endret 6. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg ville ha satset på å løftet rumpa litt.. eller gjør hun det ? ellers grisemoser du penisen din i madrassen jo 5564117[/snapback] Det er dama som ligger nederst da. 5564139[/snapback] ååååja, er det ? 5564152[/snapback] Blæ, jentetissen er jo midt på omtrent. Da jeg var liten trodde jeg at den var foran. Altså, det jeg mente var at jenta trenger ikke å løfte noe som helst for at madrassen ikke skal bli most ned i tissen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 neinei.. samme det ;P (har på følelsen at alle her kommer til å tvinge dama til og bli med på denne neste gang nå ;P for å få testet det x>> ) Men over til noe annet, noen som har noen skikkelig flaue opplevelser ? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Konklusjon: Dama ligger på magen, jeg ligger på en måte på ryggen hennes og putter tissen i tissen hennes, Er dette jævlig vanskelig å forstå? Man må være litt hølvant for å forstå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) "Je er itte hølvant..." x] men bra folk finner ting som passer seg selv! innen seksualitet er vel folk kanskje mer individuelle enn andre plasser i livet! Endret 6. februar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 ikke værre enn at Først ble jeg nesten busta av faren til dama, så jeg putta kondomen i lomma, glemte å ta den ut og kom hjem og tømte lommene mine når jeg skulle sette meg i sofaen, og dro frem den brukte kondomen foran mamma og pappa.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 BTW: Tror kanskje at Helikoptermode er omtrent som denne, bare at dama trekker beina oppunder seg og snurrer rundt. Høres.. ...morsomt ut.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 oj, brukte og greier :o ble jo halvveis bustet den som kunne blitt min første.. (blei jo ikke det ;p) begge hadde det vel litt travelt.. jeg spurte i farten om hun husket å låse døren... "jada jada" var svaret.. Mens vi lå der hadde plutselig jeg ei full jente med puppene MIDT i ansiktet mitt... (dyp utrigning.. ja....) (var på en fest, trodde vi hadde gjemt oss unna ) jenta vedsiden av meg kom med den kommentaren; "stakkars espen, drukner jo ;[ " Så blei ikke noe den kvelden... (men kvelden etterpå.. da det ikke var fest ;P kanskje like greit det...) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Simen, tror dama må være ganske så våt for at det ikke skal gjøre vondt, plutselig Hekter man Så liksom din øks blir med rundt en runde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg