ttd Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå 5933735[/snapback] Løsning: Barber rævskjegget. Forøvrig hadde JEG blitt irritert hvos jeg slikket rævva til noen også nektet vedkommende å la seg kysse ettepå. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Vettu hva, da hadde jeg nok bare unvika henne, eller sagt rett til henne "Jeg beklager, men jeg vil helst ikke smake min egen kuk saft, for da hadde jeg nok ikke bedt deg suge meg, for da hadde jeg vel antagelig gjort det selv" Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå 5933735[/snapback] Løsning: Barber rævskjegget. Forøvrig hadde JEG blitt irritert hvos jeg slikket rævva til noen også nektet vedkommende å la seg kysse ettepå. 5933754[/snapback] elsker denne tråden ass... Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Vettu hva, da hadde jeg nok bare unvika henne, eller sagt rett til henne "Jeg beklager, men jeg vil helst ikke smake min egen kuk saft, for da hadde jeg nok ikke bedt deg suge meg, for da hadde jeg vel antagelig gjort det selv" 5933761[/snapback] hun har jo ikke hele kjeften full med safter. er jo ikke slik det funker. har ingen problem å kline etter å ha blitt blow'et (viss hun ikke har svelget seff) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå 5933735[/snapback] Løsning: Barber rævskjegget. Forøvrig hadde JEG blitt irritert hvos jeg slikket rævva til noen også nektet vedkommende å la seg kysse ettepå. 5933754[/snapback] elsker denne tråden ass... 5933768[/snapback] Det er ikke bare deg... Det er så morro, for alle har noe morro og komme med , enten det er kuk saft eller romeslikking som Nemo elsker Nei, men når dama blower, så bruker hun gjerne tunga, og når hun kysser, bruker hun gjerne tunga, så samme safta as. hehe, ja , det hadde blitt litt for mye hvis hun hadde hatt alt godsakene igjen i munn ja.. Endret 17. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Vettu hva, da hadde jeg nok bare unvika henne, eller sagt rett til henne "Jeg beklager, men jeg vil helst ikke smake min egen kuk saft, for da hadde jeg nok ikke bedt deg suge meg, for da hadde jeg vel antagelig gjort det selv" 5933761[/snapback] hun har jo ikke hele kjeften full med safter. er jo ikke slik det funker. har ingen problem å kline etter å ha blitt blow'et (viss hun ikke har svelget seff) 5933776[/snapback] Hvis hun svelger er vel alt ok.. værre hvis alt er blitt igjen i munnen kanskje? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Vettu hva, da hadde jeg nok bare unvika henne, eller sagt rett til henne "Jeg beklager, men jeg vil helst ikke smake min egen kuk saft, for da hadde jeg nok ikke bedt deg suge meg, for da hadde jeg vel antagelig gjort det selv" 5933761[/snapback] hun har jo ikke hele kjeften full med safter. er jo ikke slik det funker. har ingen problem å kline etter å ha blitt blow'et (viss hun ikke har svelget seff) 5933776[/snapback] Hvis hun svelger er vel alt ok.. værre hvis alt er blitt igjen i munnen kanskje? 5933785[/snapback] jeg mente at du ikke kommer i munnen på henne Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå 5933735[/snapback] Løsning: Barber rævskjegget. Forøvrig hadde JEG blitt irritert hvos jeg slikket rævva til noen også nektet vedkommende å la seg kysse ettepå. 5933754[/snapback] elsker denne tråden ass... 5933768[/snapback] Det er ikke bare deg... Det er så morro, for alle har noe morro og komme med , enten det er kuk saft eller romeslikking som Nemo elsker Nei, men når dama blower, så bruker hun gjerne tunga, og når hun kysser, bruker hun gjerne tunga, så samme safta as 5933782[/snapback] välkommen til fråga bærtils påsk-tips. jaaaa. nåra gånger kan det bli lita att ta till sig ved hyttan och då är det inget bättra att göra än att sleka røven.... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] nappe rompehullet? mmmm, så godt! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! 5933803[/snapback] dama mi har litt problemer med det. faen det irriterer. jeg kysser henne etter hun har sugt meg, men ikke andre veien. snakker om forskjellbehandling Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen 5933808[/snapback] Blant jenter er det vel temmelig normalt, men blant gutter? Ser ikke så mange guttetisser lenger så har ikke peiling (som i ferdig på skolen) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! 5933803[/snapback] dama mi har litt problemer med det. faen det irriterer. jeg kysser henne etter hun har sugt meg, men ikke andre veien. snakker om forskjellbehandling 5933820[/snapback] Det gjorde ikke saken noe bedre at hun hadde en hel skog der nede heller. Kvinner generelt er lite takknemlige. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen 5933808[/snapback] Blant jenter er det vel temmelig normalt, men blant gutter? Ser ikke så mange guttetisser lenger så har ikke peiling (som i ferdig på skolen) 5933824[/snapback] de fleste begynner vel å barbere etter skolelivet er over. da er det ikke flaut viss andre gutter ser... eller noe slikt. på vidergående var vi 4 gutter i klassen hvor jeg og en til barberte oss. så det var ikke noe problem Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! 5933803[/snapback] dama mi har litt problemer med det. faen det irriterer. jeg kysser henne etter hun har sugt meg, men ikke andre veien. snakker om forskjellbehandling 5933820[/snapback] kanskje fitte rett og slett smaker mye værre enn kuk? Enklere å vaske? Prøvd smakstilsettninger? jordbær Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg ble ganske irritert på X'en da hun ikke ville kysse meg etter jeg brukte 10 jævla minutter på å slikke henne! 5933803[/snapback] dama mi har litt problemer med det. faen det irriterer. jeg kysser henne etter hun har sugt meg, men ikke andre veien. snakker om forskjellbehandling 5933820[/snapback] Det gjorde ikke saken noe bedre at hun hadde en hel skog der nede heller. Kvinner generelt er lite takknemlige. 5933836[/snapback] no shit. jeg er der nede 10-15min hver gang og hun er på meg 2 min etterpå før hun vil at jeg skal inni henne? neste gang skal jeg ha 10-15min først før jeg gir henne noe Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) side 69 everyone! EDIT: D'oh. 70. Endret 17. april 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Ufattelig digg å barbere all pelsen. Deiligere å nappe selv, og det er hundre ganger bedre for partneren å suge/sleike. Alle som har sleika et ullteppe vet åssen det er.. 5933797[/snapback] barbere er vel helt normalt? ingen liker å få hår i munnen 5933808[/snapback] Blant jenter er det vel temmelig normalt, men blant gutter? Ser ikke så mange guttetisser lenger så har ikke peiling (som i ferdig på skolen) 5933824[/snapback] Men da syns jeg det burde være likt.. Men skal ikke si noe, kjører skog jeg.. Men steller litt med saksa litt imellom.. Jo, gruer meg til og komme på ny skole ! på skolen jeg går på nå, så dusjer jeg sammens med gode kamerater, begynner på Helse sosial VGS, da er det bare jenter, jeg er gutt, hvem skal jeg dusje med da ? Får jeg singel dusj ?: ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg