Arne_F Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er rimjob ? 5933623[/snapback] Det er at man slikker området rundt rektum. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det som er artig med nye ting er at man bryter grenser med partneren og der igjen får mer tillit til hverandre.( ja jeg vet jeg prater mye om følelser og dulldall) 5933644[/snapback] det er ikke dull dall. følelser er noe man aldri skal spøke med ang tillitt så kan jeg ikke sammenligne første gang jeg og dama hadde sex med hvordan vi har det nå. har løsnet virkelig opp. ingenting er flaut. prøver all slags stillinger for spenningens skjyll. kan ikke ha det ensformig. da blir det jo bare kjedelig men skal innrømme at akkuratt med en finger inni har jeg aldri tenkt på (før nå) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] pass på med en god dusj og vask godt så er det vel ingen problem? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sant det, når man blir sammen med noen og er sammen lenge...så er det som natt og dag fra første gang man hadde sex sammen til nå. Viktig som du sier variasjon, man blir faktisk dritt lei av det til slutt. Det triste er at mange sier ikke i fra til partneren sin Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Det kunne jeg ALDRI tenkt meg.. Finnes grenser lissom Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Man pleier jo å dusje før man skal gjøre sånt, da. Endret 17. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Det kunne jeg ALDRI tenkt meg.. Finnes grenser lissom 5933684[/snapback] Ditto. Og syns partnerere burde være åpne med hverandre. Og noe jeg må si, enklte foreldre burde gå ut mer, gå på kino og sånn, bare følte jeg måtte si det.. :| Edit ; Jo, ved oral saker, det syns jeg var utrolig ekkelt, jenta tok en såkalt " Blow job ", og ville kysse med meg etterpå, og dette var i sterkt beruset tilstand, og jeg husker jeg ikke kyssa hun mer.. hehe Endret 16. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sant det, når man blir sammen med noen og er sammen lenge...så er det som natt og dag fra første gang man hadde sex sammen til nå. Viktig som du sier variasjon, man blir faktisk dritt lei av det til slutt. Det triste er at mange sier ikke i fra til partneren sin 5933681[/snapback] tror mange forhold har gått dukken pga det. veldig viktig å snakke sammen. spør hverandre om hva man liker osv. sex er en viktig del av forholdet. ang lei: har hendt flere ganger jeg ligger å jukker, mens jeg egentlig tenker på spill og slike ting "hm. hvordan skal jeg få til det oppdraget?" osv holder hvertfall ut lengre da. konsentrerer om noe helt annet Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Smartass. Noen gang tenkt over at sex sikkert er det mest uhygieniske du utsetter deg for uansett? Kaffe gir deg kreft, mygg gir deg malaria, du ødelegger øynene når du bruker en pc. En rimjob er bare herlig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) ang lei: har hendt flere ganger jeg ligger å jukker, mens jeg egentlig tenker på spill og slike ting "hm. hvordan skal jeg få til det oppdraget?" osv holder hvertfall ut lengre da. konsentrerer om noe helt annet 5933698[/snapback] Er det det dere tenker på, ja... :!: Edit: Ang hygienediskusjonen; har vi ikke mye mer bakterier i munnen enn i underlivet? Endret 16. april 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det har blitt bevist at folk som har mye oralsex får fortere kreft i munnhulen. Leste det på vg.no en gang. Har desverre ikke link. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ok, men de er på person til person, og er jeg plutselig kommet fra Nisse og tøffen til Smartass ? hehehehhehehe Morsomste tråden jeg har sett.. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 ang lei: har hendt flere ganger jeg ligger å jukker, mens jeg egentlig tenker på spill og slike ting "hm. hvordan skal jeg få til det oppdraget?" osv holder hvertfall ut lengre da. konsentrerer om noe helt annet 5933698[/snapback] Er det det dere tenker på, ja... :!: 5933713[/snapback] woops. busted :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 G-Punkt 4ever ? 5933543[/snapback] Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Det kunne jeg ALDRI tenkt meg.. Finnes grenser lissom 5933684[/snapback] Ditto. Og syns partnerere burde være åpne med hverandre. Og noe jeg må si, enklte foreldre burde gå ut mer, gå på kino og sånn, bare følte jeg måtte si det.. :| 5933697[/snapback] Seff er det viktig å variere litt, prøve nye ting. Tror at slikt ikke er noe problem så lenge man stoler på den man er sammen med. Men så tror jeg oxo at alle har sine "grenser"... For meg er det bare ikke "turn on" i det hele tatt. Blir bare ekkelt og da er jo hele vitsen vekke så.. For eksprimentering men ikke gå lengre enn du er komfortabel med.. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det har blitt bevist at folk som har mye oralsex får fortere kreft i munnhulen.Leste det på vg.no en gang. Har desverre ikke link. 5933718[/snapback] Kan man gjøre noe som helst som IKKE gjør at du får kreft raskere? Drikke vann? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Smartass. Noen gang tenkt over at sex sikkert er det mest uhygieniske du utsetter deg for uansett? Kaffe gir deg kreft, mygg gir deg malaria, du ødelegger øynene når du bruker en pc. En rimjob er bare herlig. 5933705[/snapback] særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det har blitt bevist at folk som har mye oralsex får fortere kreft i munnhulen.Leste det på vg.no en gang. Har desverre ikke link. 5933718[/snapback] Kan man gjøre noe som helst som IKKE gjør at du får kreft raskere? Drikke vann? 5933730[/snapback] Er klar over at man kan få kreft av det meste, som f. eks. poteter. Dog var visst oralsex et ekstremt tilfelle. Det kan jo ha vært anti-oralsex propaganda, for alt jeg vet... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ? 5933670[/snapback] Smartass. Noen gang tenkt over at sex sikkert er det mest uhygieniske du utsetter deg for uansett? Kaffe gir deg kreft, mygg gir deg malaria, du ødelegger øynene når du bruker en pc. En rimjob er bare herlig. 5933705[/snapback] særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå 5933735[/snapback] Ja gud veit hvor mange ganger jeg har "smakt" min egen kuk etter en blowjob og påfølgende klining med fucking-good-friends.. iiiiik *ta på seg hatt og ta seg en rusletur med gåstolen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg