Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er artig med nye ting er at man bryter grenser med partneren og der igjen får mer tillit til hverandre.( ja jeg vet jeg prater mye om følelser og dulldall)

5933644[/snapback]

det er ikke dull dall. følelser er noe man aldri skal spøke med :)

ang tillitt så kan jeg ikke sammenligne første gang jeg og dama hadde sex med hvordan vi har det nå. har løsnet virkelig opp. ingenting er flaut. prøver all slags stillinger for spenningens skjyll.

kan ikke ha det ensformig. da blir det jo bare kjedelig :p

men skal innrømme at akkuratt med en finger inni har jeg aldri tenkt på (før nå)

Lenke til kommentar
At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ?

5933670[/snapback]

Det kunne jeg ALDRI tenkt meg.. Finnes grenser lissom :ermm:

5933684[/snapback]

Ditto.

Og syns partnerere burde være åpne med hverandre.

Og noe jeg må si, enklte foreldre burde gå ut mer, gå på kino og sånn, bare følte jeg måtte si det.. :|

Edit ; Jo, ved oral saker, det syns jeg var utrolig ekkelt, jenta tok en såkalt " Blow job ", og ville kysse med meg etterpå, og dette var i sterkt beruset tilstand, og jeg husker jeg ikke kyssa hun mer.. hehe

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Sant det, når man blir sammen med noen og er sammen lenge...så er det som natt og dag fra første gang man hadde sex sammen til nå. Viktig som du sier variasjon, man blir faktisk dritt lei av det til slutt. Det triste er at mange sier ikke i fra til partneren sin :cry:

5933681[/snapback]

tror mange forhold har gått dukken pga det.

veldig viktig å snakke sammen. spør hverandre om hva man liker osv. sex er en viktig del av forholdet.

ang lei: har hendt flere ganger jeg ligger å jukker, mens jeg egentlig tenker på spill og slike ting "hm. hvordan skal jeg få til det oppdraget?" osv :p

holder hvertfall ut lengre da. konsentrerer om noe helt annet :p

Lenke til kommentar
At man slikker området rundt anal rektum syns jeg er i de groveste laget ... hvor Hygiensk er det ?

5933670[/snapback]

Smartass. Noen gang tenkt over at sex sikkert er det mest uhygieniske du utsetter deg for uansett? Kaffe gir deg kreft, mygg gir deg malaria, du ødelegger øynene når du bruker en pc. En rimjob er bare herlig.

Lenke til kommentar
ang lei: har hendt flere ganger jeg ligger å jukker, mens jeg egentlig tenker på spill og slike ting "hm. hvordan skal jeg få til det oppdraget?" osv :p

5933698[/snapback]

Er det det dere tenker på, ja... :!:

Edit: Ang hygienediskusjonen; har vi ikke mye mer bakterier i munnen enn i underlivet?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

5933698[/snapback]

Er det det dere tenker på, ja... :!:

5933713[/snapback]

woops. busted :!:

Lenke til kommentar

5933670[/snapback]

Det kunne jeg ALDRI tenkt meg.. Finnes grenser lissom :ermm:

5933684[/snapback]

Ditto.

Og syns partnerere burde være åpne med hverandre.

Og noe jeg må si, enklte foreldre burde gå ut mer, gå på kino og sånn, bare følte jeg måtte si det.. :|

5933697[/snapback]

Seff er det viktig å variere litt, prøve nye ting. Tror at slikt ikke er noe problem så lenge man stoler på den man er sammen med. Men så tror jeg oxo at alle har sine "grenser"... For meg er det bare ikke "turn on" i det hele tatt. Blir bare ekkelt og da er jo hele vitsen vekke så.. For eksprimentering men ikke gå lengre enn du er komfortabel med.. :)

Lenke til kommentar
Det har blitt bevist at folk som har mye oralsex får fortere kreft i munnhulen.

Leste det på vg.no en gang. Har desverre ikke link.

5933718[/snapback]

Kan man gjøre noe som helst som IKKE gjør at du får kreft raskere? Drikke vann?

Lenke til kommentar

5933670[/snapback]

Smartass. Noen gang tenkt over at sex sikkert er det mest uhygieniske du utsetter deg for uansett? Kaffe gir deg kreft, mygg gir deg malaria, du ødelegger øynene når du bruker en pc. En rimjob er bare herlig.

5933705[/snapback]

særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå :p

Lenke til kommentar
Det har blitt bevist at folk som har mye oralsex får fortere kreft i munnhulen.

Leste det på vg.no en gang. Har desverre ikke link.

5933718[/snapback]

Kan man gjøre noe som helst som IKKE gjør at du får kreft raskere? Drikke vann?

5933730[/snapback]

Er klar over at man kan få kreft av det meste, som f. eks. poteter. Dog var visst oralsex et ekstremt tilfelle.

Det kan jo ha vært anti-oralsex propaganda, for alt jeg vet...

Lenke til kommentar

5933670[/snapback]

5933705[/snapback]

særli når biatchen sitter med kjeften full av rævskjegg og skal kysse deg etterpå :p

5933735[/snapback]

Ja gud veit hvor mange ganger jeg har "smakt" min egen kuk etter en blowjob og påfølgende klining med fucking-good-friends.. iiiiik *ta på seg hatt og ta seg en rusletur med gåstolen*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...