Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 hehe, ja.. mange som har fått en leksjon om G-punkt i natt ja dere får komme dere til sengs å prøve det ut da ;p Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Mye OT , men sjekk hvor mange som leser... :P G-Punkt 4ever ? 5933543[/snapback] Det er ikke OT da. Alt som har med kropp å gjøre har jo med sex å gjøre. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 poenget med mitt litt trange syn til dette er at jeg er redd for å treffe på litt diverse inni der. det må jo være passe flaut da hadde det ikke vært for faren for dette hadde jeg ikke hatt noe imot det. har bare litt komplekser Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aktiv tråd ja. Alle blir med en tur i dusjen og sjekker om vi kan finne punktene våre? De som ikke har funnet den enda... Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aktiv tråd ja. Alle blir med en tur i dusjen og sjekker om vi kan finne punktene våre? De som ikke har funnet den enda... 5933558[/snapback] aktiv tråd fordi dette er noe som interesserer alle Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jesus, er folk virkelig så pysete? "rævva mi er hellig"? Er det ikke kjedelig å ikke prøve noe nytt iblant? Prøv å finn deres eget g-punkt. Ikke noe farlig i det. Ikke si at mat smaker vondt før du har smakt på det. 5933503[/snapback] jeg har vært rundt selv under onanering, men aldri inni. har latt dama være på utsiden. men nå ble jeg nyskjerrig (? virker som stavefeil.. hm. tenke. jaja) er det så fantastisk? og hvordan finner man punktet? 5933528[/snapback] Akkuratt hvor det sitter varierer, men 2-3 cm inn rundt der etter det jeg husker, man må lete litt da. Men det er godt ja, spesielt under samleie med partneren du er sammen med. 5933547[/snapback] hva slags stilling bør man bruke her da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Du skal ikke være redd for å treffe på noe der, bare ikke putt noe spist eller skarpe negler inni så er det ingenting å bekymre seg for og brukt god tid, glidemiddel er viktig. Hvis du er sammen med ei dame så kan du stå på alle fire og hun kan gjøre det og du andre ting med henne det funker. Alene så må du egentlig bare prøve deg frem, det kan være litt tricky. Endret 16. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jupp. Er det en "spammetråd" som jeg synes er god så må det være denne. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Du skal ikke være redd for å treffe på noe der, bare ikke putt noe spist eller skarpe negler inni så er det ingenting å bekymre seg for og brukt god tid, glidemiddel er viktig. Hvis du er sammen med ei dame så kan du stå på alle fire og hun kan gjøre det og du andre ting med henne det funker. Alene så må du egentlig bare prøve deg frem, det kan være litt tricky. 5933572[/snapback] så 69 kan funke som en god stilling? oralt pluss g-punkt høres jo ganske så greit ut Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Gå på do før du skal ha sex. Og vask deg selv i dusjen. Sørg for å få rensket opp. Da treffer du ikke på noe. Og om du gjør, so what? Vask hendene etterpå. Evt. pikken eller andre gjenstander du putter inn i [sett inn valgrfitt hull/person]. Men det gjør man da uansett? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Noen som har gjort det i fylla og ikke angrer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Gorbag: det er bare fantasien og hvor tøylig du er som stter grenser Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Og g-punktet eller hva man skal kalle det til gutter ligger et par cm inn i anus 5933322[/snapback] Det kalles P-punkt. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Gå på do før du skal ha sex. Og vask deg selv i dusjen. Sørg for å få rensket opp. Da treffer du ikke på noe. Og om du gjør, so what? Vask hendene etterpå. Evt. pikken eller andre gjenstander du putter inn i [sett inn valgrfitt hull/person]. Men det gjør man da uansett? 5933606[/snapback] joda. vask er jo helt normalt det. ble faktisk litt interessert nå. dama har vert rundt hullet med en finger, så jeg tror ikke hun skal ha store problemet med å bevege seg videre. kanskje vi prøver det engang Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Heh.. angående anal. Noen som har prøvd rimjobs? :S (ja, er litt gammaldags) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Mye OT , men sjekk hvor mange som leser... :P G-Punkt 4ever ? 5933543[/snapback] Det er ikke OT da. Alt som har med kropp å gjøre har jo med sex å gjøre. 5933554[/snapback] Tror jeg skrev litt feil , det jeg skulle skrive var at det var litt OT det jeg kom til og skrive.. hehe Men syns fortsatt at det er litt for mye for meg det med anal på meg selv, men på det motsatte kjønn hadde vært morro. Føler meg urettferdig Hva er rimjob ? Endret 16. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Gorbag: det er bare fantasien og hvor tøylig du er som stter grenser 5933613[/snapback] sant nok har bare hatt litt komplekser for dette ang ting og tang der inne. men vil påstå at disse kompleksene er nesten borte nå. og jeg har mer eller mindre alltid vert villig til å prøve nye ting i senga. samme gamle kan bli kjedelig. og viss det så godt som dere sier så er jo alt helt topp Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Heh.. angående anal. Noen som har prøvd rimjobs? :S (ja, er litt gammaldags) 5933622[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Det som er artig med nye ting er at man bryter grenser med partneren og der igjen får mer tillit til hverandre.( ja jeg vet jeg prater mye om følelser og dulldall) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Rollespill er forøvrig ufattelig artig. Tenner max på skolejenter... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rimjob Nero: På både deg og partner? Må kile som faen Endret 16. april 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg