Fredrik Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Prostata er en kjertel hos menn og hanndyr, beliggende ved urinrørets øverste del, som produserer et sekret som inngår i sædvæsken. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 prostataen er en merklig dings som vi gutter har fått plassert i ræva, men hvorfor det er det mye tvil om....ennå vel og merke...svaret kommer snart. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 ok, takk for svar alle sammen.. visste vel egentlig halvparten da jeg tenker meg om ;P men er trøtt, sliten osv.. så 1/4 avhjernen sover nok Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Kordan har det seg at eg husker sånt menmen. Å kunne litt fakta om kroppen er alltid greit. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hmm... noen som veit hva den væska som kommer ut før du kommer, er for noe? En tynnere væske som smører opp "røra" på en måte? Oh, man lærer gitt! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 G-punkt hos jenter er vel egentlig en rest fra fosterstadiet. Akkurat som gutter har brystvorter de ikke trenger så har jenter en slags prostata. Mener at det var slik.. 5933386[/snapback] hva bruker mennene prostata til da ? 5933396[/snapback] Dere får kreft der i hvert fall. Har ikke kommet så langt i naturfagstimene enda desverre. Det har vel noe med utvikling av sperm elsn. 5933410[/snapback] Spermen blir jo produsert i testiklene ? 5933415[/snapback] Ja, men prostata skyter ut spermen ved utløsning ( korrekt ? ) Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 ja. Olje for maskineriet. sex on the beach: sand i maskineriet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Leste om en fyr som fikk den beste orgasmen han har hatt ved at dama runka og stakk fingern inn i analen hans. Frister lite å prøve. Hølet mitt er hellig! 5933381[/snapback] Dette er mye mer vanlig enn man gjerne tror. Det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hmm... noen som veit hva den væska som kommer ut før du kommer, er for noe? En tynnere væske som smører opp "røra" på en måte? Oh, man lærer gitt! 5933454[/snapback] Precum heter det. er glidemiddel, rett og slett. Kan faktisk innholde sæd iblant visst, so be careful Jeg redigerer jeg , for ikke å bli stemplet som spammer Men ang fingring i anal på gutter, jeg er uheldig og ha hår i bakenden jeg, beklager, men jeg orker ikke barebere romebollene mine. Endret 16. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 mhm. Selv om jeg ser på selv som temmelig åpen for alt når det gjelder sex, så er det et eller annet vemmelig med å ha en finger inni ræva. Både kanskje fordi rollen er uvant, mens samtidig som at det er fuckings trangt inni der når den "rævmuskelen" lukkes (forøvrig den sterkeste muskelen på menneskekroppen). 5933431[/snapback] ang. lukkemuskelen så skulle jeg tro det er bare til å slappe av og ikke lukke den igjen. men det må vel være likt som med vanlig sex. du stapper aldri noe tørt inni. det har vel de fleste erfart er j***ig vondt for begge parter. regner med at det er det samme her. væt til fingen godt i munnen først og slapp av, så tror jeg ikke det skulle vre det store problemet. jeg har lest at muskelen kan utvides til 5 cm.. (sakte seff) Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Ja, men prostata skyter ut spermen ved utløsning ( korrekt ? ) 5933456[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 forøvrig den sterkeste muskelen på menneskekroppen). Er ikke det kjeven som er sterkest ? eller er ikke det en rein muskel ? (sorry OT) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jesus, er folk virkelig så pysete? "rævva mi er hellig"? Er det ikke kjedelig å ikke prøve noe nytt iblant? Prøv å finn deres eget g-punkt. Ikke noe farlig i det. Ikke si at mat smaker vondt før du har smakt på det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 mhm. Selv om jeg ser på selv som temmelig åpen for alt når det gjelder sex, så er det et eller annet vemmelig med å ha en finger inni ræva. Både kanskje fordi rollen er uvant, mens samtidig som at det er fuckings trangt inni der når den "rævmuskelen" lukkes (forøvrig den sterkeste muskelen på menneskekroppen). 5933431[/snapback] Det er ikke "fuckings trangt" så lenge du ikke stapper mye oppi ræva, og passer på å bruke glidemiddel. Spytt fungerer fint. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg tenkte det samme selv, at det der skulle jeg aldri prøve, menmen..skjebnen avgjorde at jeg var en av de som skulle til pers. Og det er ikke så ille, gjorde det ikke selv vel og merke, men ille var det ikke. Slapp av så er det ikke trangt og for guds skyld bruk noe glide middel. Ikke ha lange negler heller AU. Endret 16. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jesus, er folk virkelig så pysete? "rævva mi er hellig"? Er det ikke kjedelig å ikke prøve noe nytt iblant? Prøv å finn deres eget g-punkt. Ikke noe farlig i det. Ikke si at mat smaker vondt før du har smakt på det. 5933503[/snapback] jeg har vært rundt selv under onanering, men aldri inni. har latt dama være på utsiden. men nå ble jeg nyskjerrig (? virker som stavefeil.. hm. tenke. jaja) er det så fantastisk? og hvordan finner man punktet? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jesus, er folk virkelig så pysete? "rævva mi er hellig"? Er det ikke kjedelig å ikke prøve noe nytt iblant? Prøv å finn deres eget g-punkt. Ikke noe farlig i det. Ikke si at mat smaker vondt før du har smakt på det. 5933503[/snapback] Endret 17. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Mye OT , men sjekk hvor mange som leser... :P G-Punkt 4ever ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jesus, er folk virkelig så pysete? "rævva mi er hellig"? Er det ikke kjedelig å ikke prøve noe nytt iblant? Prøv å finn deres eget g-punkt. Ikke noe farlig i det. Ikke si at mat smaker vondt før du har smakt på det. 5933503[/snapback] jeg har vært rundt selv under onanering, men aldri inni. har latt dama være på utsiden. men nå ble jeg nyskjerrig (? virker som stavefeil.. hm. tenke. jaja) er det så fantastisk? og hvordan finner man punktet? 5933528[/snapback] Akkuratt hvor det sitter varierer, men 2-3 cm inn rundt der etter det jeg husker, man må lete litt da. Men det er godt ja, spesielt under samleie med partneren du er sammen med. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Mye OT , men sjekk hvor mange som leser... :P G-Punkt 4ever ? 5933543[/snapback] Skulle aldri nevnt det med gutter :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg