Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Og g-punktet eller hva man skal kalle det til gutter ligger et par cm inn i anus

5933322[/snapback]

Det er vel heller prostata.. :ermm::hrm:

5933338[/snapback]

Der sa du det rette ordet, men det blir også kalt g-punktet for gutter, men du sa lege-ordet på det..så begge 2 har rett.

Gorbag: det har du helt rett i, heldigvis så bor jeg sammen med ei :love: som sier klart i fra hva hun liker og ikke liker...gjør ting litt lettere.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men "prostata kreft" hva er det igjen ? er det ikke noe med ballene elns ? :p

5933355[/snapback]

Nei, det er den tingen i rompa. Veldig viktig for reproduksjonen til mannen og artens overlevelse.

Edit: Leave that thing alone :D

Endret av Mar1us
Lenke til kommentar
prostata har vel fått kallenavnet g-punkt pga gutter kan få orgasme her på samme måte som g-punkt for jenter?

synes å huske jeg leste det i vi menn en gang

5933365[/snapback]

Det er sant, man får en form for orgasme + hvis du får dama til å leke litt med den så får du den kraftigste utløsningen du noen gang har hatt. Du skal ikke så veldig langt inn heller da, er ikke snakk om å finne alle svingene du har der inne.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Leste om en fyr som fikk den beste orgasmen han har hatt ved at dama runka og stakk fingern inn i analen hans. Frister lite å prøve. Hølet mitt er hellig!  :innocent:

5933381[/snapback]

jeg kjenner et par som fingrer seg selv mens de onanerer.

de sier at de får en følelse av istedfor å kun runke, så føles det som om du knuller i samme slengen... siden du på en måte gjør det :p

men jeg er enig med det. hullet mitt er hellig : :thumbup:

Lenke til kommentar
G-punkt hos jenter er vel egentlig en rest fra fosterstadiet. Akkurat som gutter har brystvorter de ikke trenger så har jenter en slags prostata. Mener at det var slik.. :hmm:

5933386[/snapback]

hva bruker mennene prostata til da ?

5933396[/snapback]

Dere får kreft der i hvert fall. Har ikke kommet så langt i naturfagstimene enda desverre. Det har vel noe med utvikling av sperm elsn.

Lenke til kommentar
G-punkt hos jenter er vel egentlig en rest fra fosterstadiet. Akkurat som gutter har brystvorter de ikke trenger så har jenter en slags prostata. Mener at det var slik.. :hmm:

5933386[/snapback]

5933396[/snapback]

Dere får kreft der i hvert fall. Har ikke kommet så langt i naturfagstimene enda desverre. Det har vel noe med utvikling av sperm elsn.

5933410[/snapback]

Spermen blir jo produsert i testiklene ?

Lenke til kommentar

mhm. Selv om jeg ser på selv som temmelig åpen for alt når det gjelder sex, så er det et eller annet vemmelig med å ha en finger inni ræva. Både kanskje fordi rollen er uvant, mens samtidig som at det er fuckings trangt inni der når den "rævmuskelen" lukkes (forøvrig den sterkeste muskelen på menneskekroppen).

Lenke til kommentar

5933386[/snapback]

5933396[/snapback]

5933410[/snapback]

Spermen blir jo produsert i testiklene ?

5933415[/snapback]

Ja, og prostataen lager slimet som sædcellene svømmer i. 1/3-av sperminnholdet, normalt sett. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Spermen blir jo produsert i testiklene  ?

5933415[/snapback]

Joda, men det er flere steder alt skal innom før det er ferdig. Lurer på om ikke det var det sekretet som kommer med sædcellene som blir produsert der. De må jo ha noe å "flyte" :p

5933427[/snapback]

merkverdige greier :p

Lenke til kommentar

Som så ofte før har wikipedia et svar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate

The male urethra has two functions: to carry urine from the bladder during urination and to carry semen during ejaculation. Within the prostate, the urethra coming from the bladder is called the prostatic urethra and merges with the two ejaculatory ducts. Semen is composed of sperm and seminal fluid; about 10-30% of the seminal fluid is produced by the prostate gland, the rest is produced by the two seminal vesicles. The prostate also contains some smooth muscle that helps to expel semen during ejaculation
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...