Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

første gangen min varte faktisk i 40 min.

jeg var redd for at de skulle gå 2 sekund men tvert imot.

ang favoritt-stilling så vet jeg ikke om jeg har noen.

jeg liker å variere ofte under akten.

men forskjellige versjoner av doggie er vel på topp, men disse gjør at det går fortere for en.

og jeg treger faktisk litt på at første gang var tilfeldig sex. jeg er vel litt old-fashion og kunne tenkt meg å hatt min første gang me dama jeg har nå.

har vert sammen i en halv evighet og er gifteklare.

og jeg skulle gitt alt for at hennes første gang var med meg.

tror de fleste sier ganske tidlig at de ikke treger osv.

men etter hvert som man "vokser" til, så tror jeg de fleste finner ut av at det ikke er så mye å skryte over allikevel.

men det kommer ann på hvor sjalu man er og selvfølgelig.

forresten: når det gjelder å vokse til så mener jeg ikke at man blir 20, 25 osv.

jeg mener å vokse psykisk og i visse tilfeller er det desverre mennesker som ikke vokser i det hele tatt :p

med dette så mener jeg ikke at jeg jeg er så mye voksnere enn alle andre som har et annet syn. jeg er utrolig barnselig på mange områder, men akkuratt på dette området så er jeg veldig old-fashion

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt var First Price akka "Nisse" at jeg gjorde det selv i fylla og jeg syns det ikke var noe kult å løpe rundt på alle fire i dobbel-senga med gummien i kjeften å tro jeg var en hund, nok om min opplevelse av første gang. Men om folk vil høre på meg eller ikke det er opp til dem og ikke deg. Og de tinga jeg sa er ting jeg har hørt fra venniner osv. Så klapp igjen din brautende dott. Ser det du skriver, hvis man driter seg ut første gang man har sex, så gjør det noe med deg, kanskje ikke deg for du virka så tøff syns jeg. Uansett ikke klag over andre sine innlegg når dine sine ikke henger på greip heller.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Poenget mitt var First Price akka "Nisse" at jeg gjorde det selv i fylla og jeg syns det ikke var noe kult å løpe rundt på alle fire i dobbel-senga med gummien i kjeften å tro jeg var en hund, nok om min opplevelse av første gang. Men om folk vil høre på meg eller ikke det er opp til dem og ikke deg. Og de tinga jeg sa er ting jeg har hørt fra venniner osv. Så klapp igjen din brautende dott. Ser det du skriver, hvis man driter seg ut første gang man har sex, så gjør det noe med deg, kanskje ikke deg for du virka så tøff syns jeg. Uansett ikke klag over andre sine innlegg når dine sine ikke henger på greip heller.

5932835[/snapback]

ok, for det første, jeg er IKKE en dott, og ikke en "Nisse". Og for det andre, jeg prøver ikke å få noen til og gjøre noe, eller rette på noen, klage på noen, eller virke tøff eller slem, grunn til at jeg kan virke tøff for deg, er at jeg ikke dret meg ut som deg og hoppet på alle fire med en gummien ( btw, æsj, ).

Henger ikke mine innlegg etter emnet ?

- Men skal ikke klage mer. Men da skjerper du kjeften din også.

Lenke til kommentar
Min favorittstilling hvis alt jeg vil er å "bruke han" - dvs at målet med sexen er at JEG kommer, og at jeg driter i han - da er det me on top som gjelder.

5932892[/snapback]

Er vel like greit at begge kommer skikkelig, i stedet for at du kommer skikkelig, og han får en dårlig sprut?

Lenke til kommentar
Jeg syns nå den episoden var morsom da :tease:  og det med tøff var ironisk.

5933157[/snapback]

Morsom og Morsom :dontgetit:

:p Syns det var bare teit og tulle med at det med tøff var ironisk ment, kanskje jeg skal rapportere deg, og etterpå si det var ironisk ment..

Men nok om det !

Tilbake til sex stillinger ! Og beklager Skag1 for at det ble litt for mye OT ang spm. ditt , for hvis jeg ville ha stilt et seriøst spm her, ville jeg hatt et seriøst svar tilbake også, så beklager.

Jo, er det riktig at G-punkt på kvinnen er opp mot magen ? Fant det ikke...

Lenke til kommentar
Er vel like greit at begge kommer skikkelig, i stedet for at du kommer skikkelig, og han får en dårlig sprut?

5933143[/snapback]

Jo, selvfølgelig, det er jo det beste, men det er denne stillingen jeg bruker for å "få mitt" hvis jeg synes han fortjener å bli terget litt. Etterpå lar jeg selvfølgelig han få sitt, det er bare for at jeg skal få ut litt aggresjon :p

EDIT: Den "ikke" skulle ikke være der ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg syns nå den episoden var morsom da :tease:  og det med tøff var ironisk.

5933157[/snapback]

Jo, er det riktig at G-punkt på kvinnen er opp mot magen ? Fant det ikke...

5933194[/snapback]

Legg en pute under rumpa på jenta, og benytt deg av misjonærstillingen.

EDIT: Det skal visst være den letteste måten å gi en kvinne G-punktorgasme.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

g-punktet er ikke noe problem å finne. under oral-sex så "trykker" du inn pekefingeren din. på oppsiden så kommer du til å kjenne et (ja hva skal man kalle det) ruglete punkt. du kjenner det med en gang. det er ikke vanskelig å finne. masser punktet mens du slikker henne til hun får orgasme

alltid en vinner :thumbup:

etterpå så er det full kjør :w00t:

Lenke til kommentar

en ting til som jeg kom på til dere nybegynnere.

ikke vær redd for å spørre dama hva som er godt og hva som ikke er godt.

du kan jo ikke vite det hva hun kjenner.

spesielt under oral-sex.

det er ikke flaut å spørre. er bare positivt. :thumbup:

og sist, men ikke minst

sex skal være gøy! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...