Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bla.bla.bla - stort og for guds skyld ikke la første gang være i fylla.

5929703[/snapback]

Hvorfor ikke i fylla ?

Jeg også følte at det var noe "stort" og "stikke penis i vagina, som han over her forklarer, men etter at jeg ble ferdig med det, så har det blitt en ting som jeg ikke bryr meg noe om lenger.

Og om jentene syns om en 22åring som ikke har stukket penis i et orm hull aka @ Vagina, tror den "heldige" jenta blir beæret.

- Hva hadde du blitt ?

Jeg syns det burde være greit for en som er nysgjerrig og prøve seg ut med et tilfeldig individ, og senere "glemme" denne episoden. Det er ikke sånn at er du uheldig, at første gang man knuller ikke blir noe av, så får du ikke et bra liv, og ei dårlig jente som kone.

Knull noen, og ikke gjør det mer på 1-2år, så sparer du til bil og hus, så har du bra dame :) , dette for å bli kvitt nysgjerrigheten ! Ikke for å oppfordre andre til og gå på gata og skaffe seg klamydia på 1,2,3

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Litt kjipt å gjøre det første gang i fylla. Ingen eller dårlig kontroll på hva man gjør..hvis man er så heldig og få lillemannen opp :roll: I verste tilfelle så får jo stakkaren helt skrekken for det seinere. Når man har ventet såpass lenge må man jo ha en del forventninger. Gjør man det i fylla da så må det jo bli en kjempe skuff?

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Ja, det er en kjempe skuff.

Men gjort er jo gjort, du kan ikke klare og endre på det.

5931834[/snapback]

Nei, men da trenger du ikke å oppfordre andre til å gjøre det. Det er tross alt ikke krise å være jomfru selv om du er over 20. Bedre å vente til man har funnet en man er glad i eller i hvert fall liker..

Lenke til kommentar

Oppfordring og oppfordring..

Om du leser på nettet at noen sier "Prøv og kjør penis i en skål med nonstop" så er vel ikke det dêt første du tenker på å faktisk gjøre ?

Men joda, det er jo en aldri så liten oppfordring i posten over, men det er jo bare min tanke, livet er ikke over selvom du har dreti deg ut ved en jente første gang.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Om du leser på nettet at noen sier "Prøv og kjør penis i en skål med nonstop" så er vel ikke det dêt første du tenker på  å faktisk gjøre ?

Men joda, det er jo en aldri så liten oppfordring i posten over, men det er jo bare min tanke, livet er ikke over selvom du har dreti deg ut ved en jente første gang.

5931888[/snapback]

Ehh, jo.

Lenke til kommentar

Om du leser på nettet at noen sier "Prøv og kjør penis i en skål med nonstop" så er vel ikke det dêt første du tenker på  å faktisk gjøre ?

5931888[/snapback]

Såklart ikke.

Men jeg syns ikke at du skal gi ham dårlige råd av den grunn.

Edit: tror jeg hadde blitt veldig skeptisk til sex om jeg hadde hatt en skikkelig dårlig første gang. Det er ikke lett å prøve igjen om man har hatt en slik opplevelse. Man er jo faktisk ganske sårbar i den situasjonen..

Endret av Seether
Lenke til kommentar

Rettelse ; Kan jo faktisk hende at noen enkelte individere følger det som står .. Så hvis jeg sier " Pirat pappa FirstPrice sier at alle skal ta livet sitt"

Dårlig råd ? Ingen er dårlig råd !

Overdriver jo i det minste du å da, er jo ikke utrolig vansklig og skille mening fra et forum da. Det er din mening det står på , og jeg håper virkelig at når gutter er 22år gammel, så kan han tenke klart selv, og ta sine egne besluttninger overfor et framtidig møte med en kvinne, utenom et forbaska forum.

- Nei, jeg antar det ikke er lett hvis man har vært i en slik situasjon tidligere. Jeg kan ikke si noe om det, fordi jeg ikke har vært i en slik situasjon tidligere.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Første gangen gikk slik: Klar - Ferdig... Ferdig. Det er ikke akkurat noe jeg skryter stort av.

Jeg ville gjerne skyldt på fylla, og jeg ville heller ikke ha angret stort på om jeg hadde drukket meg snydens først.

Som mange andre hadde jeg store forhåpninger. Det tilsvarte heller ikke til forhåpningene. Jeg tenkte stort om å miste jomfrudommen, men det føltes ikke slik ut.

Det virker vel ut som at jeg mener at sex hverken er godt, eller noe man kan "se tilbake på" som en positiv erfaring. I så fall har jeg uttrykt meg galt, for det blir betydelig bedre etter hvert!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...