TanglewoodD Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Farlig for det er godt ? Trokke det. Er nok kjipt fordi noen er smitte bærere, som feks jenta som jeg var på. 3røde prikker midt på "treet".. *håpe ikke klamydia* Lenke til kommentar
warpig Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Ikke farlig fordi det er godt, men godt fordi det er farlig. Nyter ikke du å ta risker og dytte grenser litt lengre enn hva som er "bra", det gjør i hvert fall jeg. Så det jeg mente er at det blir ekstra godt med spenningen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 FirstPrice klager jo som faen! Gå og bli munk eller noe. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Brannbil = Mensen. 5914029[/snapback] Kjører brannbil en del ganger når vi bare MÅ, men det er ikke noe jeg foretrekker akkurat. Jeg har heldigvis bare mensen tre dager i måneden, så er heldigvis ikke så lang ventetid Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 FirstPrice klager jo som faen! Gå og bli munk eller noe. 5917495[/snapback] Hva er det med deg ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Brannbil = Mensen. 5914029[/snapback] Kjører brannbil en del ganger når vi bare MÅ, men det er ikke noe jeg foretrekker akkurat. Jeg har heldigvis bare mensen tre dager i måneden, så er heldigvis ikke så lang ventetid 5917501[/snapback] hva er vitsen med aa vente saa lenge? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Jenter og gutter om sex er tull, og da mener jeg: Alle sier jo at Gutter er så opptatt av sex, og prater om det hele tiden.. Mine konklusjoner: 1. Jenter snakker mest om sex, men vil ha det sjeldnere enn gutter, 2. Gutter snakker mindre om sex, men vil ha oftere sex enn jenter! Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Crawford: Det varierer da fra person til person. Men gjennomsnittslig kanskje... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg snakker hele tiden om sex jeg, og jeg vil ha det hele tiden også. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg snakker om sex en gang i blant, og vil ha det en gang i blant Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Jenter og gutter om sex er tull, og da mener jeg:Alle sier jo at Gutter er så opptatt av sex, og prater om det hele tiden.. Mine konklusjoner: 1. Jenter snakker mest om sex, men vil ha det sjeldnere enn gutter, 2. Gutter snakker mindre om sex, men vil ha oftere sex enn jenter! 5920930[/snapback] For alle gutter er helt like og alle jenter er helt like Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Omg, dere ser kanskje ikke at jeg skreiv "Mine konklusjoner" ? :O Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Omg, dere ser kanskje ikke at jeg skreiv "Mine konklusjoner" ? :O 5921396[/snapback] Når du skriver dine egne konklusjoner på diskusjon.no, så må regne med at du får kommentarer Endret 14. april 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 FirstPrice klager jo som faen! Gå og bli munk eller noe. 5917495[/snapback] Hva er det med deg ? 5918297[/snapback] Altså, du klager jo og er så bekymra hele tida. Just sit back and enjoy! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Festa i går, husker ikke mye, men våkna i dag og lurte på hvem jeg hadde drept... Fant ut at jeg bare hadde kjørt brannbil... Edit: Leif Endret 15. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hvem andre enn meg er det som faktisk blir tent av at dama viser fysisk nytelse? Syns det er mer opphissende å se når hun har det godt, enn at hun gir meg nytelse. Høres kanskje litt rart ut, men jeg liker at hun mottar og nyter 5912059[/snapback] Trøst deg med at du er normal( hvis det er noe som heter det), du liker bare å se at jenta har det godt og du bryr deg om det. De som ikke bryr seg om hva jenta føler, det er de som er helt på bærtur og plukker bær. Den personen her som har har kjørt mest brannbil( bæ bu bæ bu) bør få en brannmann drakt i gave som betyr symbolsk " Du er den råeste brannbil kjørern som vi har her" :!: :!: Du Crawford, sitter du der å mener at gutter snakker lite om sex, det må jo være dagens da :!: Endret 15. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 tror det er no galt med meg nå... jeg runker til vanlig to ganger daglig...har utviklet en avhengighet, klarer ikke sove hvis jeg ikke runker først hva skal jeg gjøre? :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) runke videre vel :!: :!: Jeg så på profilen din og i din alder så er det ikke så veldig unormalt det der, hadde en kompis som gjorde det 4 ganger om dagen :!: :!: Det er ikke noe gale med deg. Hvis man er kåt så blir kroppen urolig og stressa, flere leger sier at hvis man har søvnproblemer så kan man alltids prøve å klaske laksen. Endret 15. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Festa i går, husker ikke mye, men våkna i dag og lurte på hvem jeg hadde drept...Fant ut at jeg bare hadde kjørt brannbil... Edit: Leif 5926292[/snapback] :!: Veldig morsomt skrevet. Nice å våkne opp til det eller? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hva er greia med at alle skal kjøre brannbil i fylla her? En ny trend eller? Edit: Jeg så på profilen din og i din alder så er det ikke så veldig unormalt det der, hadde en kompis som gjorde det 4 ganger om dagen En kompis av meg lå på stødige 10-12 om dagen ei tid.. Endret 15. april 2006 av Paull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg