Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Huff, jeg har utviklet kraftig behov for kos etter at jeg slo opp me dama for 2 uker siden :p Venstrehanda er blitt brukt flittig ;)

5911553[/snapback]

Det er digg å bytte på litt, slik at du starter å bruke høyre et par uker nå. ;)

5911580[/snapback]

:hmm: er høyrehendt.. og er umulig å bruke venstrehanda :hrm:

:!:

5911613[/snapback]

Neida, det går så fint, ellers kan du kjøpe deg en sånn kløpinne og se om det funker.

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil ha ett "friends with benefits" forhold, bør du heller møte noen på byen som du blir litt bedre kjent med, for så å foreslå det. Da slipper du noen som er i vennekretsen din fra før, og du slipper å miste en venn du bryr deg mye om.

Det er utrolig kjipt å være vant til å ha mye sex, og så blir det plutselig slutt. I mitt tilfelle vet jeg at det ikke hadde vært noe problem å fått sex, men jeg er redd for å bli oppfattet som løs om jeg går inn i ett fysisk forhold så fort. Æsj, jeg hater å være jente.

Lenke til kommentar
Men seriøst, så det er lite sjangs for å bli gravid når man har mensen ?

- Takk gud , jeg "kom" på magen til kvinnen, eller jeg er usikker på hvor jeg ble ferdig ,var ganske så god og full

5912136[/snapback]

Hehe, noen som har kjørt brannbil i fylla? :dribble:

Lenke til kommentar
jeps. det var det jeg mente. Jeg sier ikke at alle kompisene dine er forelsket/interisert, men jeg er rimelig sikker på at en eller flere av dem har vært eller er interissert i å være mer enn en venn med deg....

5910604[/snapback]

Jeg vet selvfølgelig ikke hundre prosent sikkert hvordan de har følt for meg

noen gang. Så sånn sett har du rett :)

Lenke til kommentar
Men seriøst, så det er lite sjangs for å bli gravid når man har mensen ?

- Takk gud , jeg "kom" på magen til kvinnen, eller jeg er usikker på hvor jeg ble ferdig ,var ganske så god og full

5912136[/snapback]

Hehe, noen som har kjørt brannbil i fylla? :dribble:

5912529[/snapback]

Jepp :blush: , det ble visst en aldri så liten brannbil .. Faktisk 2ganger.. hehe

Men det var 2-3dager siden nå, altså over 48timer, da funker nesten ikke angrepillen mer. Fuck da... Men men, hun hadde vel ringt nå da vel ?

Faan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...