bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Se, nå ødelegger dere den store sextråden:( Lenke til kommentar
bluecom-bruker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Bertelsen,du trenger seriøst hjelp!! "Da skal jeg begynne med AO, første MMORPG (Eller hva dere skulle kalle det) spill jeg prøver. Blir morsomt å se hvordan det er.. smile.gif" herregud, tenner du på virtual playgirls?? 5563919[/snapback] Tenner du på Modem/Ruteren din? Måtte bare være like usaklig som deg... 5563934[/snapback] og det kommer fra en som skrive dette på hjemmesiden sin o Velkommen til mitt hjemmsted her ute i den vide verden... Da mener jeg nette (NEWBS). Ja jeg har seff såpass fritidsproblemer som sitter å lager detta drittet. Til webkodere eller hva faen det heter, jeg er ikke noen super nerd som koder for harde livet. Så jeg driter i alle di BUGSA som er på sida.... nuff said. jack off low-life computer nerd Endret 6. februar 2006 av bluecom-bruker Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, seff Men stopper all shittpraten nå... Sorry Hanne. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) bluecom-bruker, stikk. Du bare ødelegger tråden og er så OT som det går ann å bli. Du bare spammer. Kommer til å rapportere deg. Endret 6. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 tror vi andre kan ta det litt med ro til en moderator har sett på dette! rapporterte alt tullet til bluecom-bruker for noen minutter siden! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kan ikke du slutte å spamme mer bluecom-bruker? La oss komme inn igjen på temaet. Et innlegg til og jeg rapporterer deg (flere og kanskje?). Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ok, alle sammen, for å få litt fart på tråden igjen...; Kom med noen heite stillinger da, O' Store Erfaringsmennesker? :!: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Syns det er digg når dama ligger på magen, og gutten, dvs meg, ligger på ryggen hennes og puttern inn, (ikke i rompa, riktige stedet) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) this is after all off-topic section or wheee? 5563994[/snapback] what's gotten up your ass lately man? Crawford: Har du lyst å legge til hvorfor? (bare lurer altså ) Endret 6. februar 2006 av Seether Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 har sansen for dama øverst.. selv om jeg ikke er "utlært".. sier seg selv at sex ikke er dagligdags for meg uten dame gitt.. men har jo vært noe halvveis på gang.. selv om det ikke er sex som er drivkraften ;P Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 this is after all off-topic section or wheee? 5563994[/snapback] what's gotten up your ass lately man? Crawford: Har du lyst å legge til hvorfor? (bare lurer altså ) 5564012[/snapback] LoL bluecom bruker skjerp deg pleas! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du tenkte på stillingen jeg sa, så kanskje fordi åpningen blir trangere, ekke sikker, hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 du mener at du "ligger" over.. ikke moser henne altså ? ;P hun må jo nesten ha en søt liten "snert" på hoften og rumpa for at det skal funke greit nok.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du tenkte på stillingen jeg sa, så kanskje fordi åpningen blir trangere, ekke sikker, hehe 5564033[/snapback] Så lenge du koser deg så er det vel en god nok grunn? Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du tenkte på stillingen jeg sa, så kanskje fordi åpningen blir trangere, ekke sikker, hehe 5564033[/snapback] Haha, jeg må le litt ass.. Jaja, du må sikte godt da, før du putter'n inn? Hm.. Det finnes sikkert en side med .gif-animasjoner av sexstillinger? Jeg har hørt om en som heter "Helikopteret" en gang, men den trenger jeg sikkert ikke å gå mer inn på. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Drunken_Master, haehaha, sant det Endret 6. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 du mener at du "ligger" over.. ikke moser henne altså ? ;P hun må jo nesten ha en søt liten "snert" på hoften og rumpa for at det skal funke greit nok.. 5564051[/snapback] prøv så skjønner du (; Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Også ler du Meningen er vel å ha det godt? Eller mener du at du skal ha det vondt når du har sex? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er vel denne Crawford mener: (hentet fra en side om erotikk jeg fant under prosjektarbeid i 10. klasse... det var tider det crawford ? ) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Selv om han var veldig artig, har nå "bluecom-bruker" fått en måneds utestengelse. Håper derfor han unngår å ødelegge flere tråder en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg