Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 1. hm, det kan vel hende kom hit 20:00 du! 2. Hva faen tror du jeg er? en jævla hore ?! en av de (evt. tilnærmet) kan du forvente deg er dere fuckbuddies fra før er det ikke så farlig.. men første gangen kan være skummelt x] Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 er bare skummelt å spørre om fuckbuddies...kan føkke opp vennskap ogsåvidere... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 nettopp, derfor er det lurt å ligge unna bolling om hun er en god venn! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 men hvis denne venninnen er ekstremt delig og søt og snill på en gang... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Drikk dere fulle og heng sammen en hel kveld. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Men om hun er så ekstremt deilig og søt og snill, er det ikke bare å satse på kjærestegreia da? Så slipper man vennskap som går til helvete? (like fort i alle fall) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 hvis man bare spør ei jente man har kjent en stund om å ha sex, hva er det mest brukte svaret da? 5907243[/snapback] 1. Ja 2. Nei (da ser du ikke henne igjen) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 1. hm, det kan vel hende kom hit 20:00 du! 2. Hva faen tror du jeg er? en jævla hore ?! en av de (evt. tilnærmet) kan du forvente deg er dere fuckbuddies fra før er det ikke så farlig.. men første gangen kan være skummelt x] 5907278[/snapback] Hvis hun svarer nummer 2, så kan du vel bare si at hun får ikke penger for det, og da er det jo greit . Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kjenner en type som spurte en venninne følgende: "Skal vi være... um... Fuckfriends?" Hun bare lo av ham, og glemte det fort. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Hun kommer nesten garantert til å tro det er en spøk, og svarer sikkert ja på kødd. Om hun tar det alvorlig og sier nei bare ler du det vekk som en spøk. Endret 12. april 2006 av stakan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Men om hun er så ekstremt deilig og søt og snill, er det ikke bare å satse på kjærestegreia da? Så slipper man vennskap som går til helvete?(like fort i alle fall) 5907641[/snapback] vennskap mellom kjønn går uansett til helvete før eller siden.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) vennskap mellom kjønn går uansett til helvete før eller siden....5909355[/snapback] Kanskje for deg? Jeg har gode erfaringer med sånt jeg... og jeg er 28 år så har hatt tid til å "teste ut" den påstanden. Endret 12. april 2006 av Afseth Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 vennskap mellom kjønn går uansett til helvete før eller siden....5909355[/snapback] Kanskje for deg? Jeg har gode erfaringer med sånt jeg... og jeg er 28 år så har hatt tid til å "teste ut" den påstanden. 5909416[/snapback] hvor lenge har der ekjent hverandre? både ut ifra egen erfaring og folk jeg har snakket med har denne erfaringen. (mange av de jeg har snaket med som har denne erfaringen tør ikke si til den andre hva den synes, så hvis du har perf erfaring med dette er det mulighet for at en av dere ikke tør si til den andre hva den føler). Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 vennskap mellom kjønn går uansett til helvete før eller siden.... 5909355[/snapback] Du mener ulike kjønn? Det er ikke min erfaring. Har mange gode kamerater uten at det er/har vært noe mer enn vennskap mellom oss.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 fant ut i helga at blowjob er en syyk opplevelse!! noen som er enig? 5898500[/snapback] Fikk "blowjob" i 30-45 min som første gang "sex opplevelse" og jeg "kom" aldri. Var ikke noe bra syns nå jeg, og ja, jenta klarte og utføre det bra, /m tunge ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 vennskap mellom kjønn går uansett til helvete før eller siden.... 5909355[/snapback] Du mener ulike kjønn? Det er ikke min erfaring. Har mange gode kamerater uten at det er/har vært noe mer enn vennskap mellom oss.. 5910128[/snapback] jeps. det var det jeg mente. Jeg sier ikke at alle kompisene dine er forelsket/interisert, men jeg er rimelig sikker på at en eller flere av dem har vært eller er interissert i å være mer enn en venn med deg.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) hvor lenge har der ekjent hverandre? både ut ifra egen erfaring og folk jeg har snakket med har denne erfaringen. (mange av de jeg har snaket med som har denne erfaringen tør ikke si til den andre hva den synes, så hvis du har perf erfaring med dette er det mulighet for at en av dere ikke tør si til den andre hva den føler). 5910012[/snapback] Har flere jenter som venner, faktisk fifty-fifty jenter og gutter. Den jenta jeg har kjent kortest, har jeg kjent i 3 år. Vi jobber sammen og begynte å omgås sosialt utenfor jobb for 2 år siden. På tross av at vi kan sitte og holde rundt hverandre, er det ganske greit avklart at det ikke blir noe mer enn det ("Cuddling good friends :!: ). Den jeg har kjent lengst, har jeg kjent siden 1997. Før det hadde jeg ingen spesielt gode venner blant jenter, og det som kunne ligne på vennskap var mer på "klassekamerat-plan". Jeg har aldri fått ødelagt et vennskap pga. følelser som den ene eller andre kan ha hatt. En av mine beste jentevenner hadde jeg faktisk et forhold til før, men det er slutt nå, og vi er fortsatt veldig gode venner. Jeg synes det er ganske forhåndsdømmende av deg å påstå at alle jenter har en eller flere guttevenner som er interessert i de på en annen måte enn som vennskap. Jeg tror det sier mer om deg enn om hver enkelt gutt på planeten, uten at jeg mener å være frekk. Selvsagt er det sikkert mange gutter som prøver å nærme seg en jente de liker på den måten, men personlig synes jeg det bare er stressende. Derfor har jeg aldri hatt noe vennskap med jenter jeg senere har "prøvd meg på" for å si det sånn. Endret 12. april 2006 av Afseth Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Huff, jeg har utviklet kraftig behov for kos etter at jeg slo opp me dama for 2 uker siden Venstrehanda er blitt brukt flittig Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Huff, jeg har utviklet kraftig behov for kos etter at jeg slo opp me dama for 2 uker siden Venstrehanda er blitt brukt flittig 5911553[/snapback] Det er digg å bytte på litt, slik at du starter å bruke høyre et par uker nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Huff, jeg har utviklet kraftig behov for kos etter at jeg slo opp me dama for 2 uker siden Venstrehanda er blitt brukt flittig 5911553[/snapback] Det er digg å bytte på litt, slik at du starter å bruke høyre et par uker nå. 5911580[/snapback] er høyrehendt.. og er umulig å bruke venstrehanda :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg