Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke dratt rett ordrett ut fra kildene.. og litt "overdrevet" fra min side..

Men det er langt ifra et stort flertall som opplever dette egentlig..

en ting jeg kom til å lure på.. åssen kan de finne ut hvor mange som får sånne orgasmer egentlig ? bare spør f.eks 100.000, og regner ut prosenten derifra ?

5832141[/snapback]

De ber sånne som meg dokumentere en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke dratt rett ordrett ut fra kildene.. og litt "overdrevet" fra min side..

Men det er langt ifra et stort flertall som opplever dette egentlig..

5832141[/snapback]

Jeg mener du overdriver mer enn bare litt. Du må da ikke skremme de "stakkarne" som opplever dette :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
neinei, for guds skyld ikke!

Det er jo bare positivt for de som får det til da! :)

5832520[/snapback]

Heldigvis hver sin smak og lyst :thumbup:

5832529[/snapback]

det er også sant!

jeg skal jo ikke uttale meg om det, da jeg ikke har opplevd en jente som har gjort det eller (har ikke all verdens erfaring eller da)

men jeg personlig synes det kan bli litt for mye av det gode kanskje..selv om det sikkert ikke hadde gjort noe å oppleve det..

Lenke til kommentar
jeg skal jo ikke uttale meg om det, da jeg ikke har opplevd en jente som har gjort det eller (har ikke all verdens erfaring eller da)

men jeg personlig synes det kan bli litt for mye av det gode kanskje..selv om det sikkert ikke hadde gjort noe å oppleve det..

5832640[/snapback]

Ting man ikke liker helt nå, kan være noe av det man tenner mest på om f.eks 5 år. Man endrer seg med tiden, også innen sex ;)

Lenke til kommentar

For mye av det gode?

"Nei, kjære, du får ikke lov til å ha det så godt at du ejakulerer, det synes jeg blir litt for mye av det gode. Må holde deg litt nede må vite."

Sex er ikke en steril og hyperhygienisk aktivitet. Det er svett, masse kjønnsvæsker, slikking, spruting og gudene vet hva. Må da tåle at dama ejakulerer, du forventer jo at ho skal tåle at du ejakulerer.

Men for all del, om dere ønsker steril knulling så greit for meg.

Lenke til kommentar
Klarer du ikke få ei jente til å ejakulere er du ikke god nok i senga, verre er det ikke. :)

5835310[/snapback]

Har hatt meg med ei som kom lett med hjelp av klit-stimulasjon, men aldri kommet ved hjelp av vaginal. Folk er forskjellige, og reagerer forskjellig på nytelse på kroppen.

Lenke til kommentar
Ja, håper det bare kalles av Lekmenn, så det ikke kommer 2liter med ekkelt vann :p

5838320[/snapback]

vel nå er lekmann = ola nordmann :p eller mannen i gata om du vil :p

F.eks. består en jurie i en rettsal av fagdommere og lekdommere, hvor fagdommerne er folk som er utdanna i juss og lekdommerne skal være likemenn av de(n) tiltalte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...