ilpostino Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Altså, så lenge man er edru og har ein viss form for kontroll er det jo ganske unødvendig med kondom, vil eg påstå. 5815393[/snapback] tror det er mer enn en som har fått skjegget fult av postkassen med den holdningen der.... skal lite til før det skjer en lite "uhell".. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Damen kan fint bli gravid fordi om gutten ikke har fått fullstendig utløsning. "Smørningen" som kommer ut av penis ved opphisselse kan inneholde sperm, så jeg ville ikke satset livet mitt på å hoppe av i svingen i hvert fall Uansett, er man livredd for å få barn med jenta, så bør man klare seg med den "upersonlige" kondomen. Den forhindrer ikke bare graviditet, men også spredning av kjønnsykdommer. Stoler man ikke såpass på personen at man lurer på om hun kan la være å ta p-pillen for å bli gravid, hvordan kan ma da stole på at hun ikke har noen ulumskheter? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Men hvis man skal "hoppe av i svingen" hvor er det vanlig å hoppe henne da? På magen? på senga? på gulvet? og en ting til, de kan vel ikke bli gravide av at man treffer kjønsorganene deres? det må vel puttes inn? holdt på å skrive noen nordnorske ord her men endret de til en del penere ord edit: alt for mange Endret 26. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Men hvis man skal "hoppe av i svingen"hvor er det vanlig å hoppe henne da? På magen? på senga? på gulvet? og en ting til, de kan vel ikke bli gravide av at man treffer kjønsorganene deres? det må vel puttes inn? holdt på å skrive noen nordnorske ord her men endret de til en del penere ord edit: alt for mange 5816449[/snapback] Du høres ut som en levende atomsædbombe! Vet du egentlig noe som helst? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Men hvis man skal "hoppe av i svingen"hvor er det vanlig å hoppe henne da? På magen? på senga? på gulvet? og en ting til, de kan vel ikke bli gravide av at man treffer kjønsorganene deres? det må vel puttes inn? holdt på å skrive noen nordnorske ord her men endret de til en del penere ord edit: alt for mange 5816449[/snapback] Du høres ut som en levende atomsædbombe! Vet du egentlig noe som helst? 5816493[/snapback] Fy, nå må du ikke mobbe. Complexity: Hvor? Håret, selvsagt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Du høres ut som en levende atomsædbombe!Vet du egentlig noe som helst? 5816493[/snapback] Hehe.. bare lurer jeg, aldri prøvd uten kondom så Vet litt ja.. men liksom, er det noen som helst sjanse for å bli gravid om man bare treffer fitta? Fy, nå må du ikke mobbe.Complexity: Hvor? Håret, selvsagt. 5816576[/snapback] hehe.. i håret ja^^, edit: hvorfor funker ikke quote? edit2: Jeg er dum Endret 26. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Altså, så lenge man er edru og har ein viss form for kontroll er det jo ganske unødvendig med kondom, vil eg påstå. 5815393[/snapback] Som legene sier: Man har ALDRI kontroll, uansett hvor mye man liker å tro det. Som ilpostino sier: Man får ganske heftig med postkasser i skjegget hvis man "Hopper av i svingen" hele tiden, uten noen form for prevansjon. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Full + Kåt = Bad mix for de fleste... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Full + Kåt = Bad mix for de fleste... 5816819[/snapback] sier du det heldigvis klarer jeg å stoppe før det blir noe av hver gang.. synes det er for teit med knulling i fylla Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Full + Kåt = Bad mix for de fleste... 5816819[/snapback] Absolutt ikke. Har aldri så mye skeiv sex som når jeg er full Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Full + Kåt = Bad mix for de fleste... 5816819[/snapback] Absolutt ikke. Har aldri så mye skeiv sex som når jeg er full 5816846[/snapback] skeiv sex = homsesex? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Full + Kåt = Bad mix for de fleste... 5816819[/snapback] Absolutt ikke. Har aldri så mye skeiv sex som når jeg er full 5816846[/snapback] Det tviler jeg faktisk ikke på... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 skeiv sex = homsesex? 5816879[/snapback] det kan vel vær en måte å se det på.. selv om en ikke må være homofil/lesbisk for å ha seg litt med noen fra det samme kjønn som en selv.... (holder å være bifil). har lest at selv om det er mange som anser seg selv for å være heterofile så har de titt og ofte adferd av seksuell art med noen av det samme kjønn.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 har lest at selv om det er mange som anser seg selv for å være heterofile så har de titt og ofte adferd av seksuell art med noen av det samme kjønn.... 5817386[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Vet litt ja.. men liksom, er det noen som helst sjanse for å bli gravid om man bare treffer fitta? 5816675[/snapback] Ja. For det første så utløses det spermier gjennom hele seksualakten, for det andre så kan sædceller bevege seg lang, om du ejakulerer på kvinnens ytter kjønnslepper og eller i området rundt så er det mulig for sædcellene å bevege seg til kvinnens vagina og derifra til egget. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Er ikke det bare en myte? En dame kan jo ikke bli gravid om hun setter seg på et dosete fullt av sæd (så dette i en debatt på tv engang..) Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Er ikke det bare en myte? En dame kan jo ikke bli gravid om hun setter seg på et dosete fullt av sæd (så dette i en debatt på tv engang..) 5817961[/snapback] Gutta våre har jo litt begrenset levetid i et fiendtlig miljø... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 En dame kan jo ikke bli gravid om hun setter seg på et dosete fullt av sæd (så dette i en debatt på tv engang..) 5817961[/snapback] Jeg vil påstå at det er forskjell på en "utskytning" i rettning av eller inne i musa og det at et kvinnemenneske setter seg på noe sperm.... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Er ikke det bare en myte? En dame kan jo ikke bli gravid om hun setter seg på et dosete fullt av sæd (så dette i en debatt på tv engang..) 5817961[/snapback] Noe for Mythbusters dette? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) http://www.teenwire.com/ask/2005/as-20050211p964-sperm.php Is it possible to get pregnant from toilet seat or bathroom fixtures? In order for a woman to get pregnant from sitting on a toilet seat, her vulva or vagina would have to come in direct contact with wet ejaculate or pre-ejaculate. It's really unlikely that that would happen with a toilet seat. Pregnancy can happen when ejaculate or pre-ejaculate gets into the vagina or on the vulva. The sperm in the ejaculate or pre-ejaculate is what can cause pregnancy. If ejaculate or pre-ejaculate is spilled outside the body, the sperm can survive as long as the ejaculate is still wet. If the semen has dried, been wiped off, or washed off, there are no longer any living sperm. Endret 27. mars 2006 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg