Demonfudge Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. 5807542[/snapback] Og hva forhindret deg fra å bruke kondom?5809715[/snapback] Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. 5807542[/snapback] Og hva forhindret deg fra å bruke kondom?5809715[/snapback] Lurer jeg også på. 5809944[/snapback] Kanskje hun hadde dårlig tid Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. 5807542[/snapback] Og hva forhindret deg fra å bruke kondom?5809715[/snapback] Lurer jeg også på. 5809944[/snapback] Kanskje hun hadde dårlig tid 5810166[/snapback] Jeg hater kondom. Ubehagelig og upersonlig. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hater kondom. Ubehagelig og upersonlig. 5810747[/snapback] upersonlig? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hater kondom. Ubehagelig og upersonlig. 5810747[/snapback] upersonlig? 5811461[/snapback] Blir jo ingen direkte kontakt akkurat. Blir vel kondomen som får snøret i bånn, fremfor lille nils. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Synes jeg altså. Enda en grunn til å holde sexen innenfor faste forhold. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Mens vi snakker om skumleste seksuelle episoder, så har jeg en lita ei jeg godt kan dele med dere ^-^ Var fra da jeg var forholdsvis uærfaren, eneste sexen jeg hadde, var med meg selv... Så kom ei jente på besøk da, ei jeg hadde flørta med ei stund, men ikke trodde jeg hadde no' sjangs på.. Så plutselig, out of the blue, spør hu: "skal vi pule?".. Seff trodde jeg hu kødda, der og da, men viste seg at hu var seriøs. Så, på desperat jakt etter en kondom i hele huset, uten hell, ble det til at vi gjorde det uten, og at jeg trakk meg før det gikk for meg. Dagen etter ringte hu meg fra det lokale kjøpesenteret og lurte på om jeg hadde spenn til angrepille :/ Var nervøs som pokker de neste ukene, og det var en jævlig svær bør som ble løfta av skuldrene mine da hu etter et par uker fikk et negativt resultat på graviditetstesten.. Etter detta har jeg alltid hatt et par kondomer i lommeboka til en hver tid, pluss en drøss på rommet ^^ Så moralen er, selv om du er jomfru, ha et par kondomer liggende, bare i tilfelle du blir heldig en dag =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Moralen er vel heller å vente til sex før man har giftet seg slik at hvis man blir gravid så er det bare å få ungen. Men p-piller er ofte greit det også. Endret 26. mars 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Moralen er vel heller å vente til sex før man har giftet seg slik at hvis man blir gravid så er det bare å få ungen. Men p-piller er ofte greit det også. 5813273[/snapback] Det var en svært kjedelig moral. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 HAHA, det er sånn som seksualundervisninga i USA! "Hvis du har sex før du gifter deg får du kjønnssykdommer, unge og du risikerer å dø!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 HAHA, det er sånn som seksualundervisninga i USA! "Hvis du har sex før du gifter deg får du kjønnssykdommer, unge og du risikerer å dø!" 5813777[/snapback] Tull og tøys, det er sånn seksualundervisningen er i Norge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 HAHA, det er sånn som seksualundervisninga i USA! "Hvis du har sex før du gifter deg får du kjønnssykdommer, unge og du risikerer å dø!" 5813777[/snapback] Tull og tøys, det er sånn seksualundervisningen er i Norge. 5813871[/snapback] Hm. Jeg har opplevd begge, og det var ganske klart at med kondom slapp man unna med det meste. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Seksual undervisningen i USA var ikke seksual undervisning. Vi fikk bare bilde av en penis, og besjed om å skrive hva de forsjellige delene var, samt informasjon om hvordan en blir kastrert og slikt. Om kjønns sykdommer fikk vi ikke vite noe, og heller ikke noe om sex. I Norge er den noe bedre, men den suger fremdeles. Vi fikk vite litt om mensen og hvordan ett barn blir til på ungdomskolen. Vi lærte også litt om kjønns sykdommer, men i 9. var ikke det temaet så relevant at det gjorde noe. Jeg synes vi burde hatt seksual undervisning på videregående, hvor vi lærte mer om kjønns sykdommer og slikt. Folk flest har jo ikke peiling, og de som vet noe har enten opplevd det, eller lest seg til det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Seksual undervisningen i USA var ikke seksual undervisning. Vi fikk bare bilde av en penis, og besjed om å skrive hva de forsjellige delene var, samt informasjon om hvordan en blir kastrert og slikt. Om kjønns sykdommer fikk vi ikke vite noe, og heller ikke noe om sex. I Norge er den noe bedre, men den suger fremdeles. Vi fikk vite litt om mensen og hvordan ett barn blir til på ungdomskolen. Vi lærte også litt om kjønns sykdommer, men i 9. var ikke det temaet så relevant at det gjorde noe. Jeg synes vi burde hatt seksual undervisning på videregående, hvor vi lærte mer om kjønns sykdommer og slikt. Folk flest har jo ikke peiling, og de som vet noe har enten opplevd det, eller lest seg til det. 5814427[/snapback] Vår klasse spurte om vi kunne få seksualundervisning, og det fikk vi.. På VGS altså Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Første gangen for meg var veldig "kjip" og flau.. Vi hadde ikke hatt noen form for prat om sex i noen form.. Jeg visste med andre ord ikke en dritt ut av det jeg dreiv med, bortsett fra det lille jeg hadde lest om.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Første gangen for meg var veldig "kjip" og flau.. Vi hadde ikke hatt noen form for prat om sex i noen form.. Jeg visste med andre ord ikke en dritt ut av det jeg dreiv med, bortsett fra det lille jeg hadde lest om.. 5814747[/snapback] Hadde du ikke sett noe på film da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Vi begynte å snakke om kroppen/wanking og sånt på sisteåret barneskolen. På ungdomsskolen så var det mer snakk om sex/beskyttelse/sjukdommer. På vgs var det bare en reprise på hva man har lært på ungdomskolen. Tydeligvis stor forskjell fra hva folk lærer på skolen når det gjelder slikt... Endret 26. mars 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Vi prøvde et par ganger, men ene fyren i klassen vår besvimte en gang og ble dårlig de andre gangene vi hadde om sex. Han er tilbakestående og ganske sjenert av seg så..eh. . Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Vi prøvde et par ganger, men ene fyren i klassen vår besvimte en gang og ble dårlig de andre gangene vi hadde om sex. Han er tilbakestående og ganske sjenert av seg så..eh. . 5814946[/snapback] Ja... Hehe, det var pinlig for fyren.... Vi fikk beskjed fra læreren han ikke taklet slike kropp relaterte emner. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Altså, så lenge man er edru og har ein viss form for kontroll er det jo ganske unødvendig med kondom, vil eg påstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg