Forumforumforum Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Barn er det SISTE jeg ville ha hatt akkurat nå egentlig men man burde vel klare å forberede seg når man har 9 mnd'er på seg :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Barn er det SISTE jeg ville ha hatt akkurat nå egentlig men man burde vel klare å forberede seg når man har 9 mnd'er på seg :S 5804634[/snapback] ikke alle som har 9 måneder på deg da ikke alle som oppdager det med en gang Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er livredd for å være gravid nå. Tok en graviditets test for litt siden, men det var etter bare en og en halv uke, og en må vente to uker for å få sikkert svar. Jeg har gått litt mer enn en uke over tiden for mensen. Håper det er bare fordi jeg bekymrer meg, det hadde vært krise om jeg ble gravid nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Kompisen min ble far nettopp. Dama er 19 og går i 3. på vgs, han er 20 og er i militæret. De har egen leilighet og bil, samt foreldre med god økonomi. Alle utgifter tar militæret seg av. Jeg hater dama og har spådd forholdet i dass, men han er en av mine beste venner og jeg håper det går fint for han. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 En kompis av meg som ble far for et par mnd. siden også, kanskje litt ille mtp. at han blir 16, og hun blir 15 - i år. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Holy shit... Hvordan går det da? Hvem tar seg av babyen? Moren sluttet på skole? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Tror hun jeg kjenner har søkt om ha ha med baby på skolen.. men går vel glipp av en del uansett da.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Eksen min fikk unge i høst. Hun slutta på skolen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 ok, det er kanskje litt annerledes enn på våren.. da man bare har litt av skoleåret igjen.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Unge er noe jeg IKKE skal ha på mange år. Minst 10 år til! Først skal jeg ha fast jobb og bolig og bil. En unge fortjener å komme til i et trygt hjem og ikke fordi en fjortis med boblende hormoner og nybakt mammafølelse "har lyst" på en unge. Tenk det, hadde ikke P-pillen kommet på 60-tallet hadde det kanskje ikke vært slik! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 ok, det er kanskje litt annerledes enn på våren.. da man bare har litt av skoleåret igjen.. 5807397[/snapback] Hun slutta i fjor da, da hun fikk vite at hun var gravid. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Man skal ikke klage på prevansjon her i verden, du får jo det overalt, ja, snart så følger det vel med i Donald også.. Endret 24. mars 2006 av crawford Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Unge er noe jeg IKKE skal ha på mange år. Minst 10 år til! Først skal jeg ha fast jobb og bolig og bil. En unge fortjener å komme til i et trygt hjem og ikke fordi en fjortis med boblende hormoner og nybakt mammafølelse "har lyst" på en unge. Tenk det, hadde ikke P-pillen kommet på 60-tallet hadde det kanskje ikke vært slik! 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Man skal ikke klage på prevansjon her i verden, du får jo det overalt, ja, snart så følger det vel med i Donald også.. 5807538[/snapback] heh, ja.. det finnes jo både sanger om prevansjon osv. så det skulle ikke være noe stress (hahah) Unge er noe jeg IKKE skal ha på mange år. Minst 10 år til! Først skal jeg ha fast jobb og bolig og bil. En unge fortjener å komme til i et trygt hjem og ikke fordi en fjortis med boblende hormoner og nybakt mammafølelse "har lyst" på en unge. Tenk det, hadde ikke P-pillen kommet på 60-tallet hadde det kanskje ikke vært slik! 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. 5807542[/snapback] ehhe, det er "litt" skummelt x] Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Holy shit... Hvordan går det da? Hvem tar seg av babyen? Moren sluttet på skole? 5806577[/snapback] Både faren, foreldrene hans, moren, og foreldrene hennes tar seg av ungen, moren går fortsatt på skole (9. Klasse) - Hvor det er 3(!!) mødre til i klassen. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Dæven, enkelte starter tidlig ja. Men, at fire stykker skulle ha startet så tidlig var jo ekstremt..... Endret 25. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Unge er noe jeg IKKE skal ha på mange år. Minst 10 år til! Først skal jeg ha fast jobb og bolig og bil. En unge fortjener å komme til i et trygt hjem og ikke fordi en fjortis med boblende hormoner og nybakt mammafølelse "har lyst" på en unge. Tenk det, hadde ikke P-pillen kommet på 60-tallet hadde det kanskje ikke vært slik! 5807410[/snapback] Jeg lover deg, det skumleste jeg noen gang har gjort var å ligge med ei jente som akkurat var ferdig med praksis i barnehagen, og var veldig hypp på å få barn. Men hun lovte å ta pillen sin, og det gjorde hun. 5807542[/snapback] Og hva forhindret deg fra å bruke kondom? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Holy shit... Hvordan går det da? Hvem tar seg av babyen? Moren sluttet på skole? 5806577[/snapback] Både faren, foreldrene hans, moren, og foreldrene hennes tar seg av ungen, moren går fortsatt på skole (9. Klasse) - Hvor det er 3(!!) mødre til i klassen. 5809443[/snapback] Konsekvensene av at skulkedagen lander på samme dag som prevensjonsundervisningen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 er det nå jeg skal dra denne: ungdom nå til dags..... litt off-topic: innlegg nummer 1000 i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg