Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at folk orker å ha sex... Prøvde det en gang for noen år siden og det blir den siste å, noe av det verste jeg har hvert med på...

5801834[/snapback]

Du kan jo ikke hate sex bare fordi din ene gang var ille. Det er jo ikke sexen sin feil at du og/eller partneren din ikke klarer å oppnå nytelse.

Lenke til kommentar
Spørsmål til jentene: Hva er "Rekorden" deres på uteblivende mens? Kjæresten er godt over 2 uker på overtid, og jeg begynner å bli nervøs for at det kan være en liten astronaut på gang inni der  :dontgetit:

Hva var grunnen til at deres uteble?

Kjekt med svar, er ikke så lett om dagen når man går rundt og er nervøs for at man har satt unge på kjæresten, og alt det andre styret det drar med seg.

5779846[/snapback]

Jepp, idag var dagen jeg venta på, dagen da dama sier hun endelig har fått mens! :D

Lenke til kommentar
Jepp, idag var dagen jeg venta på, dagen da dama sier hun endelig har fått mens!  :D

5802072[/snapback]

Happy happy joy joy :)

Skjønner ikke at folk orker å ha sex... Prøvde det en gang for noen år siden og det blir den siste å, noe av det verste jeg har hvert med på...

5801834[/snapback]

BRA! Da slipper vi andre at surpomper som deg formerer seg! :thumbs:

Lenke til kommentar

5801834[/snapback]

Første gangen er kanskje ikke så artig for alle. Kan jo være vondt, flaut osv

Var du litt uheldig med valg av partner eller? syns ikke du bør gi helt opp etter bare ett forsøk..selv om det var fælt. Finner du den rette personen så ombestemmer du deg nok.. :)

Lenke til kommentar
Spørsmål til jentene: Hva er "Rekorden" deres på uteblivende mens? Kjæresten er godt over 2 uker på overtid, og jeg begynner å bli nervøs for at det kan være en liten astronaut på gang inni der  :dontgetit:

Hva var grunnen til at deres uteble?

Kjekt med svar, er ikke så lett om dagen når man går rundt og er nervøs for at man har satt unge på kjæresten, og alt det andre styret det drar med seg.

5779846[/snapback]

Jepp, idag var dagen jeg venta på, dagen da dama sier hun endelig har fått mens! :D

5802072[/snapback]

Er det da jeg skal si at det er mulig å være gravid selv om man får mens? ;P

Lenke til kommentar
ei som gikk i klassen til meg og crawford på uskolen fikk en baby i dag/forigårs..

hun ble 16 i september.. hva tror dere om det ?

_litt_ tidlig ? x]

5803779[/snapback]

Var kanskje en god del år for tidlig:-/ men det må da gå i orden viss hun har mennesker rundt henne som støtter henne opp og hjelper til:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...