Mattlakk Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Det er jævlig å ha penishode på et sted der hårene har blitt harde ass! Endret 19. mars 2006 av crawford Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 evt; jeg speller ikke før banen er måkt/klippet ?! 5777906[/snapback] Og hva med: "Jeg liker ikke hår i maten" denne er vel mere rettet mot jenter vil jeg tro 5778071[/snapback] hvorfor skulle den være mer rettet mot jenter enn gutter ? Crawford da, du må treffe x] Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 evt; jeg speller ikke før banen er måkt/klippet ?! 5777906[/snapback] Og hva med: "Jeg liker ikke hår i maten" denne er vel mere rettet mot jenter vil jeg tro 5778071[/snapback] hvorfor skulle den være mer rettet mot jenter enn gutter ? Crawford da, du må treffe x] 5779506[/snapback] Må beklage at jeg ikke tenkte helt igjenom den siste biten, tenkte mer hull og hull ikke stake for og si det sånn... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Spørsmål til jentene: Hva er "Rekorden" deres på uteblivende mens? Kjæresten er godt over 2 uker på overtid, og jeg begynner å bli nervøs for at det kan være en liten astronaut på gang inni der Hva var grunnen til at deres uteble? Kjekt med svar, er ikke så lett om dagen når man går rundt og er nervøs for at man har satt unge på kjæresten, og alt det andre styret det drar med seg. Og, noen som vet hva en abort koster? om det koster i det heletatt. Endret 19. mars 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Dama var rundt ein måned for sein no for ei lita stund sida. Var dritnervøs begge to, men endelig kom den. Ingen grunn, visstnok. Koster ingenting å ta abort, forresten. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Spørsmål til jentene: Hva er "Rekorden" deres på uteblivende mens? Kjæresten er godt over 2 uker på overtid, og jeg begynner å bli nervøs for at det kan være en liten astronaut på gang inni der Hva var grunnen til at deres uteble? 5779846[/snapback] En grunn kan være at hun stresser sånn for at hun ikke får den/er redd for at hun er gravid. Det kan påvirke til at hun er forsinket. Hvis hun er 2 uker forsinket så kan dere jo kjøpe test på apoteket, så finner dere fort ut om hun er gravid Endret 19. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 christer-R: Abort er gratis. Ikke at det hjelper så veldig. Kjøp en test på nærmeste Vita eller apotek, koster 100-150kr, så slipper dere å lure. Noe prevensjon er kjent for å gi større variasjoner i menstruasjonssyklusen enn andre, spes. noen av de nyere p-pillene på markedet. Men som sagt, spander en hundrings på detta. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Mirann: Vel, det er egentlig bare jeg som er nervøs, hun tar det helt med ro, men jeg er ganske nervøs, så jeg tror ikke det er grunnen. Om den ikke kommer innen et par dager så får man vel gå til innkjøp av en sånn test, ja Takk for svar, men flere svar som Henrik Lied sitt skader ikke, blir litt nedroet når man får høre at andre har vært igjennom det samme. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Mirann: Vel, det er egentlig bare jeg som er nervøs, hun tar det helt med ro, men jeg er ganske nervøs, så jeg tror ikke det er grunnen. Om den ikke kommer innen et par dager så får man vel gå til innkjøp av en sånn test, ja 5780012[/snapback] Okei. Hvis hun er to uker forsinket så er det en stor sjanse for at hun er gravid. Og hvis dere da vil ta abort, så er det best å finne det ut tidligst mulig. Det er jo ikke bare bare og ta abort. Dere vil nok få et vanskelig valg..(?) Jeg ville kjøpt en test i morgen.. Sorry at jeg er litt negativ Endret 19. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Altså, til og med eg som ikkje har mensen sjølv veit at det kan svinge forferdelig i blant. Medisiner, psykiske episoder og fysiske forandringer kan lett forårsake mistanker om graviditet. Kjenner mange som har vært oppe i din (og min) situasjon, og i dei fleste tilfella har det vært falsk alarm. ...men såklart, ein må ikkje berre gå ut i fra at alt er OK. Vær litt forberedt, men ikkje gå heilt over styr. : Endret 19. mars 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Koster ingenting å ta abort, forresten. 5779921[/snapback] Men det er abort, ikke prevensjonsmiddel, det bør være klinkende klart. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Rumpa er stor, glatt (mer eller mindre) og stram (mer eller mindre). Systematisk opp shaving bør ikke være noe problem. Fitta derimot er liksom komplisert og humpete, og med veldig tynn hud. Altså, mye mer stress. 5771272[/snapback] Da kan man tenke seg hvor vanskelig det er å barbere en slapp pung. Kan fort bli noen timer i dusjen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 hehe..uff..slapp pung kan ta si tid ja.."fluffy pung". pleier å bruke litt kaldt vatn:P pleier å stramme opp litt..men å shave pungen er ømfintlige greier..fekk kutt en gang..og fyfaen det er pain :-( Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Derfor sørger du for å få ståer slik at pungen ikker er så slapp visst du skal barebere den da Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 hehe.. jepp =) er viktig det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 ..håper ikke dagen kommer da jeg barberer meg noe annet sted enn i ansiktet.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 ..håper ikke dagen kommer da jeg barberer meg noe annet sted enn i ansiktet.. 5780879[/snapback] why is that? det blir jo berre en vane=) og eg syns det er deilig å vere nybarbert:P Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Lied : Vi har også hatt er par sånne Skummelt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 jeg synes det er lettere å barbere pungen enn over penis :o jeg kan sikkert barbere pungen i søvne.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 En gang uteble mensenen min over en måned. Det var ingen risiko for at jeg var gravid da, men skummelt likevel. Bruker hun å ha regelmessig mens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg