Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere damer. Har det seg slik at P-sprøyte kan få kvinner til å miste litt lyst på sex ? Fruen min mistet lysten nesten helt etter at hun begynnte med P-sprøyten.  :dontgetit:

5767787[/snapback]

Eksen min begynte med p-sprøyte da vi ble sammen, og hun ble et udyr i senga. Skulle ha seg hele tiden, og da mener jeg seriøst fire-fem ganger om dagen... Dette kan jo være en våt drøm for mange gutter, men jeg syntes faktisk det ble for mye av det gode... :p Tror de p-srøyte greiene er litt tvilsomt, fucker med hormonene og sånn. Og vil tro det er ganske individuelt fra jente til jente. Det skal også sies at hun ble jævlig fort sur for ingenting... :(

Lenke til kommentar
Til dere damer. Har det seg slik at P-sprøyte kan få kvinner til å miste litt lyst på sex ? Fruen min mistet lysten nesten helt etter at hun begynnte med P-sprøyten.  :dontgetit:

5767787[/snapback]

Det kan skje, ja. Det kan være en bivirkning for (nesten) all slags prevansjon vi jenter stapper i oss :(

Lenke til kommentar
Pøh, jenter har ikke hårvekst i rumpa, det er bare noe tull de har funnet på så de kan si "jepp, og det der fikser vi HVER DAG!" :p

5766870[/snapback]

Nei, nei! Men det er like stress å barbere fitta som å barbere rumpa

5768159[/snapback]

Tull. Prøv begge to, og innse at den ene er lettere å nå enn den andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...