Arne_F Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis man barberer med hårene, så er det mindre sjanse for at man får røde prikker. Det skal visst være mindre irritabelt for hårsekkene. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 når vi er inne på barbering er det lettere å holde seg fri for røde prikker osv. om man shaver regelmessig/litt oftere ! :O 5760343[/snapback] Lettere, men ikke mulig å unngå helt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 når vi er inne på barbering er det lettere å holde seg fri for røde prikker osv. om man shaver regelmessig/litt oftere ! :O 5760343[/snapback] Lettere, men ikke mulig å unngå helt. 5760798[/snapback] jeg klarte det fint den perioden jeg gjorde det.. (vært for lat i det siste..) og da tok jeg først med, så MOT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Tror det er litt individuelt det med prikker. Spørs hvor sart hud du har, og hvilke forhåndsregler man tar. Det beste er vel å ta det i dusjen, med skum/gel hele tiden, og at huden er fuktig osv. Så også i et kvinneblad () at de anbefalte at man renset høvel og stedet man barberer med Pyrisept først, vet ikke hvor viktig det er. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Er det ikke et ordtak som sier "Jo nærmere 0, jo trangere hull" ? 5759997[/snapback] Eller smått uten dott klemmer godt.... Men det er et enda nastyer ordtak... Men hvor viktig er det egentlig at jenter shaver fitta? Jeg gjør det, men jeg må si at det er noe skikkelig makkverk. Røde prikker, kutt, søl og baby olje har blitt en del av hverdagen min. Og jeg HATER det. Men føler meg ekkel om jeg ikke shaver. 5760058[/snapback] Altså om du ikke vil så skal du ikke, vil du så er det greit. Exen min gjorde det, men mer fordi hun ville enn fordi jeg ville.... Og som det er sagt før i tråden, er forskjell på fullbush og glattbarbert, personlig får jeg litt pedofili asosjasjoner om jenta er helt glattbarbert. Foretrekker at det er stusset eller i alle fall ei stripe hår igjen. Ja jeg foretrekker å shave meg, for all del, og jeg har ingen planer om å slutte. Det er liksom ett dilemma mellom to onder, men når jeg ikke shaver føler jeg at det blir uhygienisk på en måte. 5760251[/snapback] Du veit at håret er der nettopp pga. av hygene? At det (spesielt for jenter) er lettere å dra på seg urinveisinnfeksjoner og andre av den typer ufine sykdommer om man er barbert? Håret er der av en grunn (som det meste annet på kroppen vår). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 personlig får jeg litt pedofili asosjasjoner om jenta er helt glattbarbert. 5761436[/snapback] Jepp, jeg liker glattbarbert, jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 når vi er inne på barbering er det lettere å holde seg fri for røde prikker osv. om man shaver regelmessig/litt oftere ! :O 5760343[/snapback] Lettere, men ikke mulig å unngå helt. 5760798[/snapback] Vibratorrens som man kan få kjøpt på kondomeriet til rundt 70 kr er perfekt til forebygging av nupper/røde prikker, de anbefaler faktisk akkurat det produktet til sånt bruk. Dessuten bør man ikke falle for fristelsen å barbere mot hårene, barbere tørt osv. Kaldt vann på det barberte området lukker porene, så man forebygger at bakterier kommer og irriterer porene og lager nupper. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Kanskje ikke like interessant for allle, men jeg debuterte når jeg var 18, og hun var 27.... Ellers kan jeg si jeg har prøvd mye rart, har en instilling som sier at man skal prøve endel ting før man evt. uttaler seg negativt om det. Har gjort endel ting jeg som kanskje ikke egner seg på trykk her, har hatt meg med søstera til bestekompisen og vært sammen med ei som kunne vært dattera mi. Har vært sammen med 3 damer, og 2 i langvarige forhold. Har hatt sex med flere andre damer utenom å holde regnskap over hvor mange. Hatt sex i bilen på forskjellige steder, ute i skogen, på trappa ved inngangsdøra og på plenen ved Åssiden VGS....for å nevne noe. Og ja, jeg barberer meg, men legger igjen littegrann som regel. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 ey,folkens, hva barberer dere med? jeg er 16, og kan vel si jeg har "full bush" har jo tenkt å barbere meg, men uten jobb så har jeg ikke så mye penger til å kjøpe en barbermaskin til, eller høvel... ikke F*** om jeg bruker sammen maskinen jeg bruker i tryne :!: Lenke til kommentar
JB-- Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Sextråd! Min nye favorittråd. Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass. 5562160[/snapback] Kjenner godt til typen selv, innen begge kjønn. 5562165[/snapback] vet om de der ja ^^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Aldri om jeg shaver stakan ^^ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Er det ikke et ordtak som sier "Jo nærmere 0, jo trangere hull" ? Nesten, "Alt over null har hull" <-- Sånn erre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 bedre med to på ti som blør enn ei på 14 som har gjort det før ? Unnskylder for griseriet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) jeg foreslår at punktum for pedo-griseriet settes HER -------> . <------- DER Endret 16. mars 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 jeg foreslår at punktum for pedo-griseriet settes HER -------> . <------- DER 5765730[/snapback] Jeg foreslår at vi ignorerer punktumet ditt. La folk snakke om det de vil, du trenger ikke like alt som diskuteres her inne, men vi må få lov å spøke om det likevel. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Enig, Admins ordner ting hvis det blir for ille Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Greit det, diskutèr fitter til 8 år gamle jenter dere! ey,folkens, hva barberer dere med?jeg er 16, og kan vel si jeg har "full bush" har jo tenkt å barbere meg, men uten jobb så har jeg ikke så mye penger til å kjøpe en barbermaskin til, eller høvel... ikke F*** om jeg bruker sammen maskinen jeg bruker i tryne :!: 5764546[/snapback] Barberhøvel ? evt. kjøpt et ekstra hode til maskinen din om det går ann.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Har shava meg en gang etter et vedemål, gjør det aldri igjen! kløøøøøøør! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Har shava meg en gang etter et vedemål, gjør det aldri igjen! kløøøøøøør! 5766158[/snapback] Det blir man vant med. Spazz: du kan jo klippe det kort først og så bruke høvelen med ett nytt barberblad. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Det klør bare de første gangene. Heldigvis blir det bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg