Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har for tiden veldig lite lyst å ha sex med noen, så jeg har tenkt å gå inn i et selvpålagt sølibat for ett år. Finnes jo så mye annet man kan bruke tiden sin på, og har man ikke spesielt lyst, så er det jo ingen vits alikevel. Kom på ideen under et ONS for ikke så lenge siden, men greia var at jeg kom på det før vi hadde kommet "all the way". Resultatet ble en stk. naken jente og en stk. meg som tenkte whatthehell og la meg til å sove. :p

Er halvannen måned på vei allerede, så dette skal vel ikke være umulig.

#EDIT av moderator - Fjernet bilde som kan støte andre forumbrukere#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Heisann, lurte på noe kjønns sykdommer/feil... :p

Altså, prikker ! Hva er det for en slags sykdom/feil ? Er forresten i underlivet..

:ermm:

btw, mann...

5734694[/snapback]

Kan være greit å vite om du driver med intimbarbering eller ikke. Er det klumpete, gjør det vondt osv.

Lenke til kommentar
Heisann, lurte på noe kjønns sykdommer/feil... :p

Altså, prikker ! Hva er det for en slags sykdom/feil ? Er forresten i underlivet..

:ermm:

btw, mann...

5734694[/snapback]

Det kan være kjønnsvorter. Da får man et middel man må pensle på i rundt en uke. Men hvis det bare er prikker, er det bare barberingen som forårsaker det og da er det ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar
Prikker av barberingen er en hudsykdom. Den kan forverre seg hvis man ikke stopper barberingen (midlertidig).

5752299[/snapback]

Jeg har hørt det skal bli bedre viss man tar på kaldt vann etter man har barbert?

Har ikke prøvd det selv.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Prikker av barberingen er en hudsykdom. Den kan forverre seg hvis man ikke stopper barberingen (midlertidig).

5752299[/snapback]

Jeg har hørt det skal bli bedre viss man tar på kaldt vann etter man har barbert?

Har ikke prøvd det selv.

5752363[/snapback]

Kaldt vann lukker porene :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...