Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er jo bare teit å "henge ut" folk pga av svar de gir/ting man diskuterer på forumet da! Jeg vil egentlig ikke si jeg er sjenert, selv om det er kompisen min som startet tråden.. og flere jeg kjenner er innom her titt og ofte.. Har egentlig et avslappet forhold til temaet, så sant det ikke beveger seg over i de litt for personlige områdene.. ! 5729189[/snapback] er helt enig i at det er teit å henge ut folk, men jeg har faktisk lest gjennom hele tråden nå, og jeg kan ikke finne noen steder at noen blir hengt ut EDIT: nå ser jeg det, paris hilton blir litt hengt ut øverst på forrige side 5729347[/snapback] Kompisen din burde kanskje ikke startet denne tråden? eller?? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei. Jeg puler. Dette kan alle vennene mine se. Man henger ikke ut folk/bruker en tidligere uttalelse mot noen på et forum. Problemet med et forum er at uttalelser ligger lagret og kan ikke tas tilbake, ergo skal man være veldig forsiktig med hva man drar frem fra tidligere om noen, særlig personlige ting. Let's all be friends. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 var litt å ta i den med å "henge ut" x] men var snakk om det lenger opp her.. ang. kommentering av innlegg o.l Men glem nå det! ikke la oss gå for OT! _____________________________________________________________________ Min første gang var ikke så jævlig faktisk! gikk ganske glatt.. var noe jeg sikkert husker en stund.. men angrer meg litt pga situasjonen osv..menmen.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor personlig kan nå emnet puling bli? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor personlig kan nå emnet puling bli? 5729520[/snapback] hvis noen du kjenner sier f.eks; Hvem var det du pulte osv ?! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei. Jeg puler. Dette kan alle vennene mine se. Man henger ikke ut folk/bruker en tidligere uttalelse mot noen på et forum. Problemet med et forum er at uttalelser ligger lagret og kan ikke tas tilbake, ergo skal man være veldig forsiktig med hva man drar frem fra tidligere om noen, særlig personlige ting. Let's all be friends. 5729450[/snapback] mhm, det er sant det du sier! Men jeg er med på den, Let's be friends! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg syntes no det er et veldig personlig emne... Men kanskje jeg er bare "gammeldags" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg er igrunn enig i at sex er en personlig sak, og hvor mye folk vil fortelle om seg selv blir selvsagt opp til dem, og jeg syns ikke man skal dømme folk for verken å la vær å dele eller å dele med andre. Samtidig syns jeg det er fint å ha en diskusjonstråd om sex, folk kan både lese om andres erfaringer og kunne spørre om ting de lurer på. Endret 10. mars 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Seff kan folk snakke åpent om det... Dele gode og dårlige erfaringer og lære av hverandre. Ikke noe problem med det overhode. Men å si at sex ikke er noe personlig emne blir for meg helt gresk... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg ga ei som var biseksuell penisskrekk og liten sexlyst. Skal jeg være stolt? Skullfucking ftw Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg ga ei som var biseksuell penisskrekk og liten sexlyst. Skal jeg være stolt? Skullfucking ftw 5731742[/snapback] Trenger fler detaljer:P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Min første gang var ikke så jævlig faktisk! gikk ganske glatt..var noe jeg sikkert husker en stund.. men angrer meg litt pga situasjonen osv..menmen.. 5729469[/snapback] Her gjekk første gang ganske dårlig, egentlig, som hos dei fleste andre. One night stand for the win. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Min første gang var ikke så jævlig faktisk! gikk ganske glatt..var noe jeg sikkert husker en stund.. men angrer meg litt pga situasjonen osv..menmen.. 5729469[/snapback] Her gjekk første gang ganske dårlig, egentlig, som hos dei fleste andre. One night stand for the win. 5732360[/snapback] heh, var ons min også.. men fant ut på en fest da vi lå og var på vei til å gjøre det; "hvorfor ikke ta det i morgen da begge er edru" såå.. gjorde det dagen etter.. fornuftig da man først skal ha en ons ? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) fornuftig da man først skal ha en ons ? Om det er fornuftig når man skal ta en så kalt "ons" vet jeg ikke, men jeg vil påstå at det er fornuftig å være edru den første gangen. Det er noe spesielt med den første gangen, så det er vel kanskje litt dumt å herpe minnene fordi du skulle drikke deg dritings? Jeg personelig har ikke prøvd "ons", liker bedre å kjenne de jeg ligger med, men så har jo det også bare vært 2 da Endret 10. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe, dagen etter er alt så pinlig. Da er poenget borte med "one night stands". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg ga ei som var biseksuell penisskrekk og liten sexlyst. Skal jeg være stolt? Skullfucking ftw 5731742[/snapback] Virker for meg at du beskriver deg selv som et dårlig ligg. Endret 10. mars 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Det er litt kjett nå, Dama mi er i Stavanger i hele helgen, og ble spurt av 3 jenter om jeg ville ha med med de ( på fest seff ) Men neida, jeg har dame, som er i Stavanger. driit ass Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Det er litt kjett nå,Dama mi er i Stavanger i hele helgen, og ble spurt av 3 jenter om jeg ville ha med med de ( på fest seff ) Men neida, jeg har dame, som er i Stavanger. driit ass 5734593[/snapback] heh, men det er vel greit med dame tenker jeg! Selv om det frister med randoms ;P bare ikke prøv deg på "&%!&"*xx!"#¤*" (antall tegn stemmer ikke med antall bokstaver i navnet) når du er ute, da blir det (du skjønner hvem jeg mener ;P) Endret 10. mars 2006 av espennyh Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Heisann, lurte på noe kjønns sykdommer/feil... Altså, prikker ! Hva er det for en slags sykdom/feil ? Er forresten i underlivet.. btw, mann... Endret 10. mars 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Luv Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Prikker, hva slags prikker? Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg