TanglewoodD Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kan noen legge ut en veileder til Gpunk ? :P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kan noen legge ut en veileder til Gpunk ? :P 5667681[/snapback] Hvem av de?:-P Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Kan noen legge ut en veileder til Gpunk ? :P 5667681[/snapback] Hvis en mann skal gi en kvinne en G-punktorgasme (med penis) bør han legge en halvtykk pute under stumpen hennes. Det er den korteste formen for veiledning man kan få (og trolig nok den mest korrekte). Endret 26. februar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er noe jeg bestemmer selv, fordi jeg helst vil tilfredstille jenta da. Men joda, jeg liker ikke å våkne opp på morgen og slikke ivei... EDIT: Har en venninne som sliter med og få orgasme av seg selv, hun har aldri hatt samleie. Hun beføler klitoris. Noe annet man kan gjøre ? anal da ? 5666367[/snapback] Viktigste punkt er å slappe av og utforske kroppen. Hvis det alene ikke er nok, så kan hun jo prøve å tenke på ulike fantasier eller lese noen erotiske noveller/se på noe hun tenner på. Ellers så kan hun f.eks prøve å bruke dusjstrålen, eller å gni seg mot noe. Å stimulere analen og området rundt samtidig som hun koser med klitoris er sikkert heller ikke så dumt. Men man bør være forsiktig med å f.eks bruke fingrene bak i rumpen og så ta de frem til skjeden, da det finnes bakterier bak der som ikke er så bra for vagina. Ellers så er det greit å huske på å holde ting fuktig. Å gni rett på klitoris uten fuktighet kan sikkert være direkte ubehagelig? Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor mange av dere onanerer med venstre hånda? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vil tro de som er venstrehendte gjør det? :!: Har hørt at det gir en spesiell effekt å onanere med "feil" hånd, men synes selv at det var vanskelig å få til noe som helst da... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hehe, null seksualundervisning på hverken GK eller VK1 her jeg går desverre. Bare hatt det litt i 10 klasse. 5667539[/snapback] Vi bare spurte om vi kunne få det så fikk vi det på GK Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Whatta? 33 sider på under én måned? Tydeligvis et hett tema - i alle betydninger. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er noe jeg bestemmer selv, fordi jeg helst vil tilfredstille jenta da. Men joda, jeg liker ikke å våkne opp på morgen og slikke ivei... EDIT: Har en venninne som sliter med og få orgasme av seg selv, hun har aldri hatt samleie. Hun beføler klitoris. Noe annet man kan gjøre ? anal da ? 5666367[/snapback] Viktigste punkt er å slappe av og utforske kroppen. Hvis det alene ikke er nok, så kan hun jo prøve å tenke på ulike fantasier eller lese noen erotiske noveller/se på noe hun tenner på. Ellers så kan hun f.eks prøve å bruke dusjstrålen, eller å gni seg mot noe. Å stimulere analen og området rundt samtidig som hun koser med klitoris er sikkert heller ikke så dumt. Men man bør være forsiktig med å f.eks bruke fingrene bak i rumpen og så ta de frem til skjeden, da det finnes bakterier bak der som ikke er så bra for vagina. Ellers så er det greit å huske på å holde ting fuktig. Å gni rett på klitoris uten fuktighet kan sikkert være direkte ubehagelig? 5667997[/snapback] Klaraku.no moderator eller? Tydeligvis en aspirerende sexolog! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Klaraku.no moderator eller? Tydeligvis en aspirerende sexolog! klaraku.no;P? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Nå ble jeg nesten litt fornærmet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vil tro de som er venstrehendte gjør det? :!: Har hørt at det gir en spesiell effekt å onanere med "feil" hånd, men synes selv at det var vanskelig å få til noe som helst da... 5668732[/snapback] Hmm, hvilken film var det jeg så der han ene gutten sa at viss du satt på hendene så de sovnet og ble numme, så for å runke så kjentes det ut som om det var noen andre som gjorde det:-P Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Gone in 60 seconds. Endret 26. februar 2006 av dimiles Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Gone in 60 seconds. 5669292[/snapback] Nei, det tror jeg ikke det var! var en spansk film. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er vel en kjent myte det der... hørt den flere steder. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Gone in 60 seconds. 5669292[/snapback] Nei, det tror jeg ikke det var! var en spansk film. 5669371[/snapback] De snakket om det i Gone in 60 seconds også. Kalte det for "The Stranger" eller noe.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 "The stranger" Prøvde en gang etter å ha sett gone in 60 seconds men var ikke noe særlig. Ikke noe spesielt digg å runke med feil hånd (høyre) heller, eneste er at det tar lengre tid før jeg kommer og det er jo ikke noe spennende når en sitter der alene. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Gone in 60 seconds. 5669292[/snapback] Nei, det tror jeg ikke det var! var en spansk film. 5669371[/snapback] Er det ikke den med de to spanske guttene som bor sammen en sommer eller noe da? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Lærer man om g-punkt og slik i seksualundervisningen på skolen da? det gjorde absolutt ikke vi Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Lærer man om g-punkt og slik i seksualundervisningen på skolen da? det gjorde absolutt ikke vi 5670925[/snapback] Har iallefall kommet ett godt steg videre om ikke annet. Da jeg gikk på ungdomsskolen var det ett stykk trepikk alle skulle tre en kondom på, samt vi fikk vite at hadde vi sex så ble jenta GARANTERT gravid, ellers døde vi av kjønnssykdommer. Det var vel det hele.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg