Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Var litt spøk med inne i bildet her og, poenget med første posten som nevte det var at jeg skulle ønske jeg fant ei som likte det...

5647638[/snapback]

Analsex er faktisk ikke "normalt"

I sexens verden er det ingen ting som er normalt og unormalt

5648398[/snapback]

er det bare jeg som syns dette var litt rart ikke for å pirke men

5649709[/snapback]

Legg merke til hermetegnene i den ene setningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å vere OT, så kan eg fortelle om en av mine flaue øyblikk.. har hatt sex med 5 personer, der 4 var i fast forhold. den ONS eg hadde var meeeget dårlig, var så full at eg ikkje klarte å fullføre engang..hehe :blush:

men altså ho siste, vi begynte å kose, kosa masse en heil dag, og ho pirra meg noke vanvittig, og "lillegutt" var opp og ned veeeeeldig mange ganger før han slapp til.. og da sprengkåt som eg var, og hadde fingra ho og sånt ei god stund, fekk stikke den inn, så var eitpar "jukk" så var eg ferdig med den runda..så det var jo en flott første gang med ho..hehe..og seff skuffande for meg når eg vanligvis holder ut myyykje lenger:P

men har fått trent opp skills no.. :tease: så no er det back to normal..

og Analsex..er enig med det som en sa istad..ingenting skal inn, kun ut:P men nye ting kan vere morro også.. :innocent:

Edit:

er 20.

mistet min "møydom" som 15 åring =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

Jeg syns personlig sånt er dritskummelt, men jeg er en paranoid faen. Men av og til kan det være vanskelig å holde seg :p Så lenge man låser døren og holder bråkingen til et minimum er det vel ikke spesielt farlig....

Lenke til kommentar

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

Jeg syns personlig sånt er dritskummelt, men jeg er en paranoid faen. Men av og til kan det være vanskelig å holde seg :p Så lenge man låser døren og holder bråkingen til et minimum er det vel ikke spesielt farlig....

5653056[/snapback]

Jeg var så uhelidig å busta dattera mi og kjæresten hennes her om dagen :roll: De hadde ikke låst døra så jeg buste rett inn for å gi en beskjed og der lå de.. haha... De bare sa: "Vi bare tar apedansen!", så forta jeg meg ut igjen. Det var litt flaut :p De lå heldigvis under dyna så det ble mindre flaut for dem hvertfall, hehe :p

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Jeg blir like irritert hver gang min far buser rett inn!

Man bør vel respektere privatlivet til barna sine, vel?

5653418[/snapback]

Jajajaja, jeg trodde ikke dere hadde SÅ mye å skjule :p Jeg pleier da å banke på døra, men akkuratt denne gangen glemte jeg det :blush:

5653484[/snapback]

Du har jo vært ung en gang, du også! ^^

Lenke til kommentar

5572348[/snapback]

har hatt sex i campingvogn, der heile svigers ligger i naborommet med ei lita skyvedør mellom...skumle greier:P

5651577[/snapback]

Har vært gjenno, akkurat det samme, jævla skummelt, men må man, så må man.

Lenke til kommentar
" 48 prosent hatt analsex. " - VG.no

Der ser vi fakta ;D

SirWinston ;  foreldres soverom (46%)....

Pass deg  :cry:

hehe, men altså, er det ikke litt ekkelt og buste datter/far ?

5654055[/snapback]

Hva med:

Mest aktive i senga er personer mellom 35 og 44 år.

Hah! Ta den! :cool:

Jo, det var en litt uheldig situasjon, ja :p

REDIGERT: Ja, fy faen det har jeg ikke tenkt på... Nå skal jeg legge ekstra godt merke til om det har vært noen i senga våres! :mad:

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
REDIGERT: Ja, fy faen det har jeg ikke tenkt på... Nå skal jeg legge ekstra godt merke til om det har vært noen i senga våres!  :mad:

5654136[/snapback]

Sannsynligheten for at hu allerede har hatt seg litt der er jo absolutt tilstede. Regner med at hu bare har enkeltseng på rommet sitt. Og hvor foretrekker du å gjøre det? i en enkelseng eller dobbeltseng? :p

Lenke til kommentar
REDIGERT: Ja, fy faen det har jeg ikke tenkt på... Nå skal jeg legge ekstra godt merke til om det har vært noen i senga våres!  :mad:

5654136[/snapback]

Sannsynligheten for at hu allerede har hatt seg litt der er jo absolutt tilstede. Regner med at hu bare har enkeltseng på rommet sitt. Og hvor foretrekker du å gjøre det? i en enkelseng eller dobbeltseng? :p

5654305[/snapback]

Ja, hehe... Dobbeltseng *eier* (som de sier i spill forumet) :p

Lenke til kommentar
Det hadde vært litt kult hvis noen her på forumet hadde sjekket opp datteren til Sir Winston, for så å ha seg en liten hyrdestund i senga hans. Skulle gjort det selv, hadde jeg ikke vært opptatt :)

5655565[/snapback]

Hvor gammel er hun? :)

5655588[/snapback]

Det er vel best at du ikke får vite det før etterpå? Tar du utfordringen? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...