Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Enig! Før ville ingen innrømme at de gjorde ting, nå er det slik at folk syns du er rar/unormal om du ikke vil gjøre absolutt alt... Vet igrunn ikke hva som er verst...

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt over 2 meter høy/mørk og kan se ned på de fleste. Jeg har en helt avslappet holdning og jeg går som om jeg skulle eid stedet. Jeg smiler nesten aldri unødvendig. Er man slik så er man bare "The Man" ;)

Når jeg kommer inn på en fest blir det nesten som i en slik ungdomsfilm jeg så engang. Husker ikke hva den het. Men det er når hu jenta kommer inn til festen så stopper musikken, alle ser på henne og hun står der avslappet, tar seg en titt rundt og så går videre og deretter fortsetter folk med det de gjorde igjen :p

Pleide å ha en skikkelig feit cigar, men nå er det jo ikke lov å røyke inne lengre :(

Hvis jeg går ut aleine uten kona, så skal jeg love deg det er mange jenter som kommer bort til meg og setter seg ved siden av meg i baren. Jeg er 46 år gammel og det er jenter som er i alderen 20-30 som går bort til meg. Synd jeg er gift og mener selv jeg er litt for gammel for så unge jenter.

5633628[/snapback]

Sangen om SirWinston?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Enhjørningen: Dette er når en person bruker en påspent dildo på pannen.

Denne virket litt artig men lurer på om det er praktisk gjennomførbart.... Noen som har prøvd :p?

Lenke til kommentar
Var litt spøk med inne i bildet her og, poenget med første posten som nevte det var at jeg skulle ønske jeg fant ei som likte det...

5647638[/snapback]

Jojo, men du bør være litt forsiktig med å "presse" jenter til å prøve også. Analsex er faktisk ikke "normalt", og det er altfor mange jenter der ute som er såpass usikre i den seksuelle verden at de tror at slikt er noe alle gjør daglig.

Ved analsex er det to ting som er svært viktig: Mye glidemiddel og svært god tid. I tillegg bør gutten bruke kondom. Det siste er fordi penisen ikke har godt av å få førstegradskontakt med bakteriene som finnes i analen. Dersom man ikke bruker god nok tid og nok glidemiddel kan man faktisk ødelegge analmusklene. Man bør begynne med noe tynt før man kjører på med penis.

Ikke det at jeg tror at du ikke vet dette lperik, dette er mest for å bare ha sagt det hvis det er noen som lurer.

I sexens verden er det ingen ting som er normalt og unormalt. Hva alle andre gjør spiller INGEN rolle. Man skal kun gjøre det man selv føler seg trygg på, ikke prøve masse ting fordi alle andre gjør det.

Så kan man jo begynne å spørre seg hvorfor noen tenner så mye på analsex. Er det fordi det er såpass "tabu"? Er det fordi man liker det trangt? Liker å undertrykke? Finnes det andre måter å få dekket behovene sine på dersom kjæresten ikke liker det samme? Jeg synes det er synd hvis jenta ikke føler seg tilstrekkelig fordi hun ikke ønsker å gi gutten analsex. Det er faktisk ikke alle jenter som får noe ut av å få noe stappet opp i rumpen. Det er riktignok erogene soner der, men jenter har ikke p-punkt der slik som gutter, så i teorien burde det jo vært omvendt. Ikke det at jeg er motstander av analsex.

Lenke til kommentar

Morsom tråd. Du kan faktisk lære noe her =)

Det med analsex, føler meg skyldig imat jeg tok det første spm :p

Men visste dere at leger råder til og bruke tommelen til og trene opp anal muskler ?

---

Vet ikke hvorfor jeg "tenner" på analsex, vet ikke, men hadde jo vært morro og prøve ... =)

Lenke til kommentar
Var litt spøk med inne i bildet her og, poenget med første posten som nevte det var at jeg skulle ønske jeg fant ei som likte det...

5647638[/snapback]

Analsex er faktisk ikke "normalt"

I sexens verden er det ingen ting som er normalt og unormalt

5648398[/snapback]

er det bare jeg som syns dette var litt rart ikke for å pirke men
Lenke til kommentar

5647638[/snapback]

Jojo, men du bør være litt forsiktig med å "presse" jenter til å prøve også. Analsex er faktisk ikke "normalt", og det er altfor mange jenter der ute som er såpass usikre i den seksuelle verden at de tror at slikt er noe alle gjør daglig.

5648398[/snapback]

Alle får det til å virke som jenter har analsex på grunn av at typen tenner på det/vil det. Finnes jenter som meg som tenner på det selv, betyr ikke at typen tvinger meg til noe som helst, det var jo jeg som foreslo det in the first place. Grunnen til at jeg tenner på analsex er fordi det tydeligvis treffer noe inne i meg som får meg til å komme på et blunk og gir meg en kriblende følelse i hele kroppen. Det er mange jenter som liker analsex, ikke døm oss som om vi blir tvunget til det eller fordi vi er usikre på vår egen kropp. Var kanskje ikke det du mente darkness, men synes mange av dere jentene hintet i den retningen i de forrige postene.

Lenke til kommentar

5647638[/snapback]

5648398[/snapback]

Alle får det til å virke som jenter har analsex på grunn av at typen tenner på det/vil det. Finnes jenter som meg som tenner på det selv, betyr ikke at typen tvinger meg til noe som helst, det var jo jeg som foreslo det in the first place. Grunnen til at jeg tenner på analsex er fordi det tydeligvis treffer noe inne i meg som får meg til å komme på et blunk og gir meg en kriblende følelse i hele kroppen. Det er mange jenter som liker analsex, ikke døm oss som om vi blir tvunget til det eller fordi vi er usikre på vår egen kropp. Var kanskje ikke det du mente darkness, men synes mange av dere jentene hintet i den retningen i de forrige postene.

5650034[/snapback]

Det er jo snakk om at det faktiskt finnes jenter som tillater det KUN for å tilfredstille gutten. Det er jo koselig det, men hvis de ikke syns det er deilig, så syns jeg det er trist det skal være slik at de føler en trang til å måtte godta noe de egentlig ikke vil.

Hvis hun liker det så er det jo ikke noe problem i det heletatt.

Personlig har jeg aldri hatt analsex og det er ingen jenter som har spurt om jeg vil heller.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...