Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Anal sex spm.

Hva får jentene ut av det  ? Noen som har fått en jente ved og komme ved anal sex ? Og er det sant at det uansett blir bæsj sprut ?

5644237[/snapback]

Eksen min kom som ett uvær av det, ved å onanere samtidig, og noen ganger vibrator. Bæsjesprut, hvorfor skulle det kommet det?

Analsex :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anal sex spm.

Hva får jentene ut av det  ? Noen som har fått en jente ved og komme ved anal sex ? Og er det sant at det uansett blir bæsj sprut ?

5644237[/snapback]

For å svare ut av egen erfaring så synes jeg det er godtvondt, altså at jeg synes det var kjempegodt til tider men begynnelsen er et helvete, etter hvert kommer nytelsen. Jeg har kommet ved analsex, og det ble ikke noe kliss der bak hva bæsj angår. Analsex tror jeg er sånn enten så liker du det eller så avskyr du det, er ikke noe enten eller tror jeg. Ellers er jo en masserende finger rundt rompehullet under sex også godt, trenger ikke alltid stappe hele utstyret der bak ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Noen opplever sprut, og andre ikke. Hvor godt man vasker seg inne i analåpning, kan ha mye å si.

5645145[/snapback]

Hvorfor skulle det uansett komme sprut?

5645620[/snapback]

Det hender at det samler seg noe avføring rett innenfor analåpningen. Hvis man vasker seg litt, burde dette ikke være et problem. :)

Lenke til kommentar
Synd det er så få jenter som tør prøve ut til det punktet der det begynner å bli godt for dem bare.. Stadig på leting er etter de få!

5646895[/snapback]

Hvorfor er analsex så viktig da? Dersom det ikke utføres på riktig måte kan det faktisk være ganske skadelig for jenta.

Lenke til kommentar
darkness| : for min del er det viktig da jeg tenner stort på det. Og da er det jo kjedelig å ha en jente som er prippen og helt imot alt som har med analen å gjøre..

espennyh: det hender.

5647512[/snapback]

Man er ikke nødvendigvis prippen om man ikke vil ha analsex..

Endret av Seether
Lenke til kommentar
darkness| : for min del er det viktig da jeg tenner stort på det. Og da er det jo kjedelig å ha en jente som er prippen og helt imot alt som har med analen å gjøre..

espennyh: det hender.

5647512[/snapback]

Man er ikke nødvendigvis prippen om man ikke vil ha analsex..

5647542[/snapback]

Josh :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...