LarsP Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Sir Winston: Så bra at du bruker mye energi på oppnå det konservative idealet til Ekte Mann 5633734[/snapback] Ooh, noen som føler seg truet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Klart. Jeg har det helt forferdelig siden jeg ikke greier å følge opp kjønnsrollen min. Bruker masse energi på det, men får ikke til. Prøver hele tiden å viske ut mine feminie sider men det går ikke. Jeg skammer meg over dem. Jeg vil ikke være sånn, jeg vil bli en kopi av alle andre! Ikke tenke selvstendig men følge normalen. Viske vekk alt alle særpreg. Særpreg er jo bare en uting! Endret 19. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Steffyboy: Det gjorde jeg også da du foreslo manikyr/pedikyr i bloggen din. FirstPrice: Faren din har masse sex tips han sitter inne med, om du spør han så svarer han gledelig. Dette er et idiotisk forum (Altså jeg mener det er bra, men pokker heller, mener jeg) så jeg driter i hva jeg skriver OM her eller hva dere tror om meg. TLZ: Damer tenner på ekte menn, så ikke klag på mine tips sålenge du ikke har erfaring. Steffyboy er vel den eneste her som har erfaring som har kommentert det jeg skrev. Men det er fordi en del av dagens jenter liker myke gutter som er intressert i jente ting som manikyr/pedikyr. Hvilken jente liker vel ikke en gutt som gledelig sitter å hører på dem prate i flere timer. TLZ: Jeg kan gi deg et kurs i å være mann. Det innebærer IKKE å lære å mislike homofile bare så det er sagt. Endret 19. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 SirWinston, jeg sa ikke at jeg ikke setter pris på innsatsen din, drit bra det lissom, jeg sa det bare var ekkelt imat far mi er rundt den samme årsmodellen.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) TLZ: Damer tenner på ekte menn, You'de be suprised. Vet om mange jenter som sikler på kjente personligheter som fks. David Bowie, eller for å strekke det virkelig langt: Gackt. Forøvrig så lever jeg under filosofien "be true to yourself", fulstendig meningsløst å late som noe en ikke er. Hvis en jente ikke liker meg for det jeg er så er hun fulstendig uinteressang. Endret 19. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) TLZ: Damer tenner på ekte menn, You'de be suprised. Vet om mange jenter som sikler på kjente personligheter som fks. David Bowie, eller for å strekke det virkelig langt: Gackt. Forøvrig så lever jeg under filosofien "be true to yourself", fulstendig meningsløst å late som noe en ikke er. Hvis en jente ikke liker meg for det jeg er så er hun fulstendig uinteressang. 5633799[/snapback] Mener du at de "kule" gutta er født med slike egenskaper og at de er bare seg selv? Jeg kan vedde på at de har øvd, observert og studert og blitt den personen de ville være. Jo oftere du er en annen spesiell person, så snart vil det komme naturlig av seg selv å oppføre seg slik. Det kan komme av oppdragelse. Men du kan jo "oppdra" deg selv på nytt til det bedre. Å "ikke være seg selv" vil f.eks si at hvis du prøver å være morsom, og du ikke er morsom, så er du ikke deg selv. Men hvis du lærer deg å være morsom så er du deg selv. Dårlig eksempel, men det er slik det er, mener jeg hvertfall. Endret 20. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Litt Ot, men greit nok... - Det lukter snurrebass av henda mi ;D Men iallefall, fra min side så er det at de jeg er sammens med tar jeg humoren , blikk, og ansiktsutrykk fra. Gjør det ubevisst... Endret 20. februar 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Dårligeste "ligget" du har opplevd.... ? Hva skjedde, og hva gikk gale..? Endret 20. februar 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Dårligeste "ligget" du har opplevd.... ? Hva skjedde, og hva gikk gale..? 5634145[/snapback] Har ikke hatt noen dårlige ligg egentlig som jeg kommer på Det var bare en jente som prompa og det var ikke så veldig sexy syns jeg Litt flaut for hu, hehe "OoooJJ " sa ho bare Jo.. Som jeg har fortalt tidligere så var det ei KJERRING som lenka meg fast i senga og lot meg ligge der til dagen etter med konstant sex. Det er den jævligste natta i mitt liv! Det var ikke et dårlig ligg, men det ble altfor mye for meg. Det var jo voldtekt, men å bli voldtatt av ei så deilig dame brydde meg ikke Endret 20. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hehe... Ja det må ha vært slitsomt.. Med det derre med "luften" kan jo ha litt med stillinger osv... ( har jeg hørt ) Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hehe... Ja det må ha vært slitsomt.. Med det derre med "luften" kan jo ha litt med stillinger osv... ( har jeg hørt ) 5634159[/snapback] Jeg snakker ikke om "muse-promping", det var en fjert fra rompa Jeg begynner alltid å le meg ihjel når det promper fra musa når jeg jokker, det er så komisk å høre på, hehe Endret 20. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hehe... Ja det må ha vært slitsomt.. Med det derre med "luften" kan jo ha litt med stillinger osv... ( har jeg hørt ) 5634159[/snapback] Jeg snakker ikke om "muse-promping", det var en fjert fra rompa Jeg begynner alltid å le meg ihjel når det promper fra musa når jeg jokker, det er så komisk å høre på, hehe 5634161[/snapback] Uffda... Den er jo litt kjip. Stakkars jente Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Forøvrig så lever jeg under filosofien "be true to yourself", fulstendig meningsløst å late som noe en ikke er. Hvis en jente ikke liker meg for det jeg er så er hun fulstendig uinteressang. 5633799[/snapback] Jeg ville ikke anbefale deg å være deg selv tvers igjennom når du møter en kvinne. Det er svært få kvinner som foretrekker menn som kommer bort til dem, og begynner å snakke om harfware og eldre windows versjoner. Selvfølgelig skal ikke alt være skuespill, men la deg være litt mer interessant, litt mer selvsikker, og litt mer mystisk enn vanlig. Til og med du vil foretrekke "den nye deg" framfor den samme gamle TLZ. Senere i forholdet blir du gradevis deg selv, men ikke la det gå for fort. Sir Winston har mange gode poeng som du absolutt bør følge! Endret 20. februar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 TLZ: Jeg kan gi deg et kurs i å være mann. :!: Tror jeg ikke jeg hadde hatt noe problemer med å komforme til kjønnsrollen hvis jeg hadde følt for det. (For å fjerne all tvil, mitt svar til LarsP var ironisk/sarkastisk ) Senere i forholdet blir du gradevis deg selv, men ikke la det gå for fort. Du snakker som en skal "lure" seg til et forhold. (Noe jeg har intrykk av at det til dels kan handle om, hører stadigvekk om folk som "spiller" i forhold. Kvalmt spør du meg) Runar: Er strengt tatt ikke så interessert i hardware eller eldre windows versjoner. Men la oss si at jeg er det. Det trenger ikke bety at jeg på død og liv må snakke om det? Jeg er likevel meg selv om jeg kan snakke om andre ting enn det jeg er interessert i. (Hvis en ikke er i stand tik å diskutere ting utenfor ens interessefelt så er man veeldig Forøvrig så sier dere at en skal være interessant? Hva er ikke mer interessant enn særpeg? Særpreg er ting som er spesielt, ting som ikke alle har. Å tørre å vise særpeg(i de tilfeller de bryter med normene) krever forøvrig selvsikkerhet. Mener du at de "kule" gutta er født med slike egenskaper og at de er bare seg selv? Jeg kan vedde på at de har øvd, observert og studert og blitt den personen de ville være. Mener ikke det, men jeg mener de fleste kan føle hva som er naturlig for dem. You "inner self." Selvfølgelig kan en hente inspirasjon og se på andres roller, ingenting galt med roller. Det som er viktig er at jeg mener at roller bør samtstemme med "inner self". Jo oftere du er en annen spesiell person, så snart vil det komme naturlig av seg selv å oppføre seg slik. Kommer ann på hvilken type person en er selv og hvilke person en prøver å være. Hvis du ser omkring så ser du stadigvekk folk som tragisk og mislykket prøver seg på en rolle/identitet som åpenbart ikke passer dem. Det kan komme av oppdragelse. Men du kan jo "oppdra" deg selv på nytt til det bedre. Bedre? Jeg vil selvfølgelig være åpen for at jeg skal kunne forandre meg til bedre. Jeg mener selvfølgelig ikke at hvis en fks. er voldelig så skal en holde på med det fordi "er sånn". Men hvis en person let's say har et særpreg som bryter med kjønnsrollen så ser jeg ingen grunn til å forandre på det. Det er han, hvorfor skal han være noe han ikke er? Hvorfor tror du folk opplever identitetskriser i 40årsalderen? De oppdager plutselig at de har blitt en kopi av alle andre. La folk være seg selv. Å "ikke være seg selv" vil f.eks si at hvis du prøver å være morsom, og du ikke er morsom, så er du ikke deg selv. Men hvis du lærer deg å være morsom så er du deg selv. Dårlig eksempel, men det er slik det er, mener jeg hvertfall. Den må du reformulere, evt. gi et bedre eksempel. Dette er hører kanskje mer hjemme i kjærlighetstråden, jaja... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Senere i forholdet blir du gradevis deg selv, men ikke la det gå for fort. Du snakker som en skal "lure" seg til et forhold. (Noe jeg har intrykk av at det til dels kan handle om, hører stadigvekk om folk som "spiller" i forhold. Kvalmt spør du meg) Runar: Er strengt tatt ikke så interessert i hardware eller eldre windows versjoner. Men la oss si at jeg er det. Det trenger ikke bety at jeg på død og liv må snakke om det? Jeg er likevel meg selv om jeg kan snakke om andre ting enn det jeg er interessert i. (Hvis en ikke er i stand tik å diskutere ting utenfor ens interessefelt så er man veeldig Forøvrig så sier dere at en skal være interessant? Hva er ikke mer interessant enn særpeg? Særpreg er ting som er spesielt, ting som ikke alle har. Å tørre å vise særpeg(i de tilfeller de bryter med normene) krever forøvrig selvsikkerhet. 5635436[/snapback] Jeg hentyder på ingen måte at du skal lure kvinnene på den måten. Du skal bare skape en viss interesse, slik at de får muligheten til å bli kjent med den du virkelig er. En trenger ikke å virke så veldig interessant ut, for å være en helt utrolig person. Mennesker blir gjerne mer nysgjerrige på individer som virker interessante ut, og tar derfor kontakt. Hvis du ikke har en viss mystikk over deg, så hvorfor skulle de da gidde å ta kontakt med deg i det heletatt? Mystikken forsvinner gjerne samtidig som kjæresten ser de andre utrolige siden ved deg. Derfor gjør du den personen en tjeneste. ;P Å virke mer interessant ut, trenger nødvendigvis ikke å bety at du lurer den personen; du bare viser nye sider ved deg (som du egentlig ikke var klar over at du hadde). Jeg ser derfor ikke helt det store problemet. Det finnes noen positive særpreg, og noen negative. Noen krever mye selvtillit for å vise, og andre krever nesten ingenting (fordi det ikke er et så spesielt særpreg). Man må lære seg å balansere det til en viss grad. Endret 20. februar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Seether Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Litt døll den genseren der da. Tenker tøffel eller soss med en gang eg ser en sånn.. 5633418[/snapback] *mye skryt* 5633628[/snapback] Joda, rosa fargen som fikk meg til å tenke . Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Rune_F: Det ante meg at vi egentlig ikke var uenige. Jeg er heller ikke uenig i alt Sir Winston har skrevet heller. Må forresten si meg enig med Seether, den genseren var grusom. Men ellers var det det stillig. (Har egentlig sansen for retro-stilen) Endret 20. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 TLZ: Jeg var vel kanskje ikke så alt for nøyaktig da jeg forklarte... Enig med Seether og TLZ når det kommer til genseren. Golftrøyer er forferdelige. Hatten er forresten veldig kul. Kan du fortelle hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 TLZ: Jeg var vel kanskje ikke så alt for nøyaktig da jeg forklarte... Enig med Seether og TLZ når det kommer til genseren. Golftrøyer er forferdelige. Hatten er forresten veldig kul. Kan du fortelle hvor du kjøpte den? 5635898[/snapback] Du kan kjøpe hatten på http://www.villagehatshop.com/ Ang. den genseren, den burde sees i virkeligheten heller, for jeg har fått god tilbakemelding på den. Hvis ikke folk har jugd til meg da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nja, sikkert nok av folk som liker den. Ser den er inn i div. miljøer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg