Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Overraskende nok har det med personen å gjøre, ikke alder.

5631365[/snapback]

Har jo litt med erfaring å gjøre også da... Og erfaring kommer jo (naturlig nok) med alderen

5631381[/snapback]

Erfarne 15-aringer og jomfruer pa 20 ar finnes ogsa. Orgasme har ofte mer med folelser a gjore enn erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overraskende nok har det med personen å gjøre, ikke alder.

5631365[/snapback]

Har jo litt med erfaring å gjøre også da... Og erfaring kommer jo (naturlig nok) med alderen

5631381[/snapback]

Erfarne 15-aringer og jomfruer pa 20 ar finnes ogsa. Orgasme har ofte mer med folelser a gjore enn erfaring.

5631464[/snapback]

Det er en fin blanding som skal til.

En kvinne får tvilsomt orgasme av en mann som er dårlig i senga, endog hun elsker ham til døde.

Lenke til kommentar
Hvordan få sex

1 finn en minibank , ta ut ca 1000 kr

2 finn det lokale hore strøket , betal en dama 1000 kr

3 ta en sigg etterpå .

:p

5633090[/snapback]

det du mente å skrive var vel "Hvordan få sex og et par sykdommer"?

5633105[/snapback]

sikkert :w00t:

Lenke til kommentar

Denne tråden er vel fult åpen for guider til sex.

Hvis dere føler dere støtt av at andre får sex, men ikke dere, så betyr det at dere gjerne vil ha sex. Men det er noe KUN dere kan hjelpe dere selv med. Gå ut og treff kvinner, skaff erfaring på hva som fungerer og hva som ikke fungerer.

En hjelpende hånd på vegen (Ikke bokstavelig talt): Ikke gå ut med den tanken på at nå skal dere prøve å skaffe sex. Gå ut med tanken på at nå skal jeg møte nye kvinner og prøve å få til en god samtale og se hva som skjer, lære mer om kvinner ved å snakke til de. Overvinne enhver frykt.

Ta alt som positivt for det er det nemlig. Du skaffer erfaring med kvinner.

Lenke til kommentar

Personlig går jeg i slike klær som under. Men nå er ikke jeg ute for å få fitte, men oppmerksomhet fra spesielt jenter. Det er alltid like koselig.

Jeg går med en klassisk hatt. Det var veldig populært for lenge siden og jeg merker det slår godt ann fortsatt.

En slik "golf" ullgenser forteller om stil, penger og suksess til meg og jeg tror andre tenker det samme om denne geneseren blir brukt riktig.

Jeg liker å gå i helt vanlige olabukser, men de må være mørke med litt moderne stil tilsatt.

Skoene oser av stil og penger hvertfall... *bling bling* som de sier. De er ganske spisse og det er også moderne nå til dags.

post-93606-1140388644_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Litt døll den genseren der da. Tenker tøffel eller soss med en gang eg ser en sånn..

5633418[/snapback]

Nå er jeg litt over 2 meter høy/mørk og kan se ned på de fleste. Jeg har en helt avslappet holdning og jeg går som om jeg skulle eid stedet. Jeg smiler nesten aldri unødvendig. Er man slik så er man bare "The Man" ;)

Når jeg kommer inn på en fest blir det nesten som i en slik ungdomsfilm jeg så engang. Husker ikke hva den het. Men det er når hu jenta kommer inn til festen så stopper musikken, alle ser på henne og hun står der avslappet, tar seg en titt rundt og så går videre og deretter fortsetter folk med det de gjorde igjen :p

Pleide å ha en skikkelig feit cigar, men nå er det jo ikke lov å røyke inne lengre :(

Hvis jeg går ut aleine uten kona, så skal jeg love deg det er mange jenter som kommer bort til meg og setter seg ved siden av meg i baren. Jeg er 46 år gammel og det er jenter som er i alderen 20-30 som går bort til meg. Synd jeg er gift og mener selv jeg er litt for gammel for så unge jenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...