Seether Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ikke altfor vulgær. Prøve å holde det litt classy. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Og hvor nære er dere, egentlig? Er det typen din, liksom? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kordan får du en fyr skikkelig (skikkelig, skikkelig, skikkelig osv) kåt? anyone? 5615992[/snapback] Personlighet varierer og seksuelitet er en del av personligheten. Mao. varierer fra person til person. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Personlighet varierer og seksuelitet er en del av personligheten.Mao. varierer fra person til person. 5616207[/snapback] Alle gutter blir uansett kåt av Sledge Hammer! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sledge Hammer rokker vilt En fin lapdance er vel ingen menn ikke tenner på Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kordan får du en fyr skikkelig (skikkelig, skikkelig, skikkelig osv) kåt? anyone? 5615992[/snapback] Si du har lyst å bli knulla hardt og lenge, pluss en del mer, gjerne grafisk, så skal du se han står med flaggstanga til topps før du har rukket å si ferdig setningen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 At DU er i kontrollen tenner mange gutter. Forfør han rett og slett og si at han ikke får lov å gjøre noe. pirr ham i det uendelige før han får lov å slippe til Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Og hvor nære er dere, egentlig? Er det typen din, liksom? 5616029[/snapback] Jah typen min... tenkte eg kunne ha det litt gøy med han Mange bra råd her..får jo bare prøve ut litt av hvert Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kordan får du en fyr skikkelig (skikkelig, skikkelig, skikkelig osv) kåt? anyone? 5615992[/snapback] Si du har lyst å bli knulla hardt og lenge, pluss en del mer, gjerne grafisk, så skal du se han står med flaggstanga til topps før du har rukket å si ferdig setningen. 5617076[/snapback] Ja, den slår det meste, funker alltid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Og hvor nære er dere, egentlig? Er det typen din, liksom? 5616029[/snapback] Jah typen min... tenkte eg kunne ha det litt gøy med han Mange bra råd her..får jo bare prøve ut litt av hvert 5617154[/snapback] Lek med ballene. Funker hver gang. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjæle litt med ballene er en slager. Bare pass på at man ikke klemmer så utrolig hardt på de. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Trodde det var et sånn ikke rør område?..tåler lite lissom Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Trodde det var et sånn ikke rør område?..tåler lite lissom 5617782[/snapback] Kan røres forsiktig med hendene, men helst, og noe som er mye bedre, med munnen. Endret 16. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan røres forsiktig med hendene, men helst, og noe som er mye bedre, med munnen. 5617787[/snapback] Aaaah... Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Trodde det var et sånn ikke rør område?..tåler lite lissom 5617782[/snapback] Ja, egentlig... Men hvis du kiler på pungen så er det bra. Ikke klem, men bare stryk fingra over pungen sånn at du nesten ikke er borti engang. Det er digg. En annen ting du kan gjøre er å (dette gjelder for begge kjønn) ta tak i håret bak på hodet, eller liksom "stikke" handa de inn i håret bak på toppen og dra forsiktig bakover igjen. Vanskelig å forklare. Men du får en deilig frysning i kroppen av det, spesielt hvis en annen gjør det på deg. Man blir sikkert ikke sprengkåt av det, men det er deilig. Jeg tegner en forklaring her: Man drar handa OPPOVER bak og så UT igjen. Hvis dere skjønner Endret 17. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan noen forklare meg hvordan 69-stillingen foregår? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Kan noen forklare meg hvordan 69-stillingen foregår? 5618466[/snapback] Du ligger på ryggen f.eks og jenta ligger over vendt mot deg, mend kjønnsorganene dine i fjeset hennes og hennes i fjeset ditt. Endret 17. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Antall partnere: 3 debuttalder: 19 Særeste sted: Kjøkkengulvet i kollektivet hvor jeg bor, ingen andre hvar hjemme men de kunne komme hjem når som helst, og vi var begge kliss nakne. Heldigvis gikk det bra Favorittstillinga må vel være doggy eller den som har blitt så mye omtalt her hvor jenta ligger på magen. Anngående sex hjemme hos foreldra, så hadde jeg flytta hjemmefra (og godt over 100 mil) hjemmefra når jeg debuterte seksuelt, så var ikke så unaturlig at jeg å dama hadde sex hjemme når jeg hadde henne med på ferie hjem i sommer. Samme dame (som nå er en ex) brukte å klore meg på ryggen når vi hadde sex, ikke så mye og jeg likte det, helt til vi var på hytta til besteforeldra hennes og de også var der og jeg satt i bar overkropp ute i sola en dag, og bestefaren hennes komenterer at ryggen min er full av røde striper...... Da ble jeg litt svar skyldig.... Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Og appropo musikk det har jeg slutta med. Grunn, PCen min styrer all min musikk og meste parten av musikken jeg har ligger i playlista, og den spiller alt i lista i tilfeldig rekkefølge. Dette medførte at en gang mens jeg og exen hadde sex starta Pelle Politibil, vi knakk sammen av latter og klarte ikke å fortsette. Gøy var det, men ville helst ikke at det skulle gjenta seg :/ Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Og appropo musikk det har jeg slutta med. Grunn, PCen min styrer all min musikk og meste parten av musikken jeg har ligger i playlista, og den spiller alt i lista i tilfeldig rekkefølge. Dette medførte at en gang mens jeg og exen hadde sex starta Pelle Politibil, vi knakk sammen av latter og klarte ikke å fortsette. Gøy var det, men ville helst ikke at det skulle gjenta seg :/ 5618564[/snapback] Ahahaha Jaja Må vel skrive noe fornuftig her også... Selv hører vi ikke på musikk, vi liker ikke å ha det romantisk med levende lys og fin musikk. Vi liker det vilt, vakkert og vått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg