Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
Noen som har knulla mens Candyshop har gått på anlegget? Det er faen meg god knullemusikk det... Hvis du er uenig så si gjerne fra hva din type knullemusikk er...

5605935[/snapback]

 

Om jeg hadde fått 50 Cent som bakgrunnsmusikk tror jeg at jeg hadde mistet all lyst på sex temmelig fort :) All musikk funker igrunn så lenge jeg ikke hater artist eller sjanger, og ikke er for tydelig "pulemusikk" type Let's get it on etc... Hip Hop pleier å funke som et uvær....

 

Føler for å sitere en kompis på konseptet sex med musikk i bakgrunnen

 

selve sex-delen var igrunnen ok... Men så ville hun alltids høre på musikk mens vi holdt på, skikkelig sugis musikk.. men det var igrunnen greit på en måte, for da kan man regne seg ut kor lenge man holder (hvis man tenker seg at hver sang varer 3 min, også ganger man antall sanger, også vet man om man forbedrer seg i forhold til forrige gang)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

 

 

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

5606030[/snapback]

 

Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg.

5606214[/snapback]

Måten å kunne selv velge når man skal komme enten det skulle være etter 10min eller 2timer:

post-22679-1139959165_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vet om andre måter å holde ut i timesvis... Men de liker ikke onkel olti

5607170[/snapback]

 

Å holde ut i timesvis er OPPSKRYTT.

5608197[/snapback]

 

Forspill i 2 timer 57min, jukking i 3 min. Funker fint :p

5608782[/snapback]

 

Heheheh :lol:

 

Vet ikke om det er noe spesielt med kuken min, men jeg klarer å holde ut så lenge jeg vil :w00t:

 

Metode: Hvis jeg kjenner det kommer, så "presser" jeg det tilbake igjen. Vet ikke helt om det er så bra, men det funker. Jeg har nok barn så driter i om jeg blir steril :p

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Haha. Bra sagt SirWinston.

 

Et annet tips for å holde seg lenge er og tenke på noe som definitivt _Ikke_ er seksuelt opphissende. En cola flaske, et tre, asfalt osv. Det funker faktisk.

 

Edit: Jeg vet ikke hvordan noen av dere føler for Cola, men jeg blir ikke kåt av det. :p

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...