Zethyr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Usakligheter ødelegger tråden. 5600405[/snapback] Det samme gjør faktisk metadiskusjon.. ta det opp med mods over en rapportering om du har noe å utsette på diskusjonen Apropos rimming: hvorfor liker du det/liker du det ikke (svar kun derosm du er seriøs) ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rimming er herlig det, og iallefall før analsex Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ferdi å runke der jah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ferdi å runke der jah 5601593[/snapback] Litt mere info enn jeg trang men jaok... Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Apropo stønning, jeg stønner ikke men puster litt tyngre, heh Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje 5598126[/snapback] Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!" Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Sir Winston, har ikke bedt hu om det, spurte om hu turte jeg Men ja, sex er best hvis begge parter føler seg trygge med hverandre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Apropo stønning, jeg stønner ikke men puster litt tyngre, heh Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje 5598126[/snapback] Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!" Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv 5601652[/snapback] Hehe. Funker sikker for noen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ikke alle som finner det naturlig å stønne når man har sex ? 5599704[/snapback] Kommer an på om jeg har det godt eller ikke. Jeg stønner ikke, med mindre jeg føler for det. Har man et dårlig ligg, så finner ingen grunn til å stønne. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har noen av dere hatt sex akkompangert av tom waits? Har bestemt meg for å teste det ut, tenker det blir meget mekanisk, eller kanskje bare sært. Så da var det bare å finne noen sær nokk til å lure med til Tom Waitskos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lokker man med sex, har man en tendens til å kunne lure folk med på det meste, også Tom Waitskos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som har knulla mens Candyshop har gått på anlegget? Det er faen meg god knullemusikk det... Hvis du er uenig så si gjerne fra hva din type knullemusikk er... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Visse gothjenter får full tenning av Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg: En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen, Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker 5558355[/snapback] Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg: En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen, Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker 5558355[/snapback] Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min. 5606030[/snapback] Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg: En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen, Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker 5558355[/snapback] Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min. 5606030[/snapback] Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg. 5606214[/snapback] Hvis man da i det hele tatt får den opp Fins vel kondomer som er satt inn med noe lett bedøvende middel for å sette ned følsomheten også... Lurer på om den også finnes i flytende form... Endret 14. februar 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg: En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen, Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker 5558355[/snapback] Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min. 5606030[/snapback] Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg. 5606214[/snapback] Men det kan vanke erekjsonstrøbbel. Pass på inntaket! Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lokker man med sex, har man en tendens til å kunne lure folk med på det meste, også Tom Waitskos 5605834[/snapback] Skal som sagt sjekkes ut. Får se til helga Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva er Tom WaitsKos? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva er Tom WaitsKos? 5606471[/snapback] Tom WaitsKos er da å kose mens Tom Waits spille i bakgrunnen. Aller helst noe fra swordfishtrombones for å gjøre kvelden spesiell. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg skal besøke kjæresten min i morgen. Har med inspirasjon: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg