Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropo stønning, jeg stønner ikke :p men puster litt tyngre, heh ;)

Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje :p

5598126[/snapback]

 

Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!"

 

Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv :)

Lenke til kommentar
Apropo stønning, jeg stønner ikke :p men puster litt tyngre, heh ;)

Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje :p

5598126[/snapback]

 

Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!"

 

Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv :)

5601652[/snapback]

 

Hehe. Funker sikker for noen :thumbup:

Lenke til kommentar
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

 

 

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

Lenke til kommentar
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

 

 

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

5606030[/snapback]

 

Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

 

 

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

5606030[/snapback]

 

Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg.

5606214[/snapback]

 

Hvis man da i det hele tatt får den opp :p

 

Fins vel kondomer som er satt inn med noe lett bedøvende middel for å sette ned følsomheten også...

 

img_956547740_0.jpg

 

Lurer på om den også finnes i flytende form...

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

 

 

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

5606030[/snapback]

 

Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg.

5606214[/snapback]

 

Men det kan vanke erekjsonstrøbbel. Pass på inntaket!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...