Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er det ikke bittert bak på tungen da? Wiki :The human tongue can detect four basic taste components, sweet, sour, salty and bitter. The sense of taste is referred to as a gustatory sense. Contrary to the popular myth and generations of schoolbooks, there are no distinct regions for tasting different tastes. Så lærte vi noe nytt i dag og 6759898[/snapback] Hvordan klarer de å lære oss noe annet i naturfagen på skolen, slemme menneskene. 6760367[/snapback] Hvis det står noe på wiki så er det "alltid" rett.. Samme hva man har lært noe sted. Det virker i hvertfall sånn på folk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For all del hvis du skal være vanskelig, er det bare til å slå opp i noe annet og avkrefte/bekrefte Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For all del hvis du skal være vanskelig, er det bare til å slå opp i noe annet og avkrefte/bekrefte 6761027[/snapback] Jeg, og klassene jeg har vært i har da lært at det er delt opp.. men det bryr ikke meg uansett så ferdig med det.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Smaker spermen for mye, kan jentene prøve å holde pusten når de svelger da. Funker tildels med mat jeg absolutt ikke liker. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gjorde litt googling, og så på forskjellige seriøse sider, og det var noen som mente at vi smakte forskjellig hvor på tungen det var, andre mente dette var bare tull. Får ta å sende det inn til Brainiac eller noe slikt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gjorde litt googling, og så på forskjellige seriøse sider, og det var noen som mente at vi smakte forskjellig hvor på tungen det var, andre mente dette var bare tull. Får ta å sende det inn til Brainiac eller noe slikt 6761171[/snapback] heh, om du sjekker lærebøker hos bokhandelen tror jeg du også finner litt av hvert. Men har selv vært borti mest at det er delt opp. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 http://i92.photobucket.com/albums/l27/badm0ngo/sprutiyet.jpg 6759065[/snapback] Kommentere ditt vakre bilde? det hadde vel ikke noen sammenheng med noen sak, så hvorfor kommentere det? Er vel foresten litt off topic.. 6760297[/snapback] Stfu Øverbygd! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Plz. De fant ut for en stund siden at vi også kan smake fett. Sådetså 6760488[/snapback] De fant ut for en stund siden....? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Blablabla sperm blablabla Jeg har forbudt dama å svelge. Hun virker til å ha sansen for det. Jeg har gjerne litt kinkig sex, men jeg er litt "old fashion" når det kommer til munnen. (og sperm i)... Vil ikke ødelegge kyssingen. Det er så uskyldig liksom, så blir jeg bare å tenke på sperm som hun prøver virkelig å presse ned, med et halvt smil om munnen.. "ooo dejllli" Endret 29. august 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han. Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... Endret 29. august 2006 av Cotana Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Før noen andre sier det "Sug meg" Hmm...artig detta her. Gammal er du egentlig, om man får spørre noe sånt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Før noen andre sier det "Sug meg" 6767321[/snapback] Ufin du er Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Før noen andre sier det "Sug meg" Hmm...artig detta her. Gammal er du egentlig, om man får spørre noe sånt. 6767321[/snapback] Arise E-penis.... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Før noen andre sier det "Sug meg" Hmm...artig detta her. Gammal er du egentlig, om man får spørre noe sånt. 6767321[/snapback] Arise E-penis.... 6767585[/snapback] Yes...nei, men man blir jo nysgjerrig, da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Si det høyt på en fest, og du blir festens midtpunkt. Eller du blir vel midtpunktet uansett situasjon om du sier det Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Før noen andre sier det "Sug meg" Hmm...artig detta her. Gammal er du egentlig, om man får spørre noe sånt. 6767321[/snapback] Arise E-penis.... 6767585[/snapback] Yes...nei, men man blir jo nysgjerrig, da. 6767798[/snapback] Ja, er kjipt med sånne greier som kommer i puberteten. Du har ikke kontroll på noen av hodene. Begge vil opp å myse på lakrisen, men bare et av de burde det. Og det hodet klarer det ikke... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, er kjipt med sånne greier som kommer i puberteten. Du har ikke kontroll på noen av hodene. Begge vil opp å myse på lakrisen, men bare et av de burde det. Og det hodet klarer det ikke... 6768036[/snapback] Jeg som trodde problemene var at det store hodet på toppen gav for mye informasjon til hodet nedentil Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Hvorfor skal det suges ekstra etter at man har fått utløsning. Man er da yberfølsom så suged det til. Kjennes som å får et kjempesjokk, ikke akkurat behagelig. Det er en direkte ondskapsfunn handling. Til gutta, etter å ha gitt dama orgasme oralt, sug til litt kraftig på klitoris så skal du se det blir reaksjon. Blir omtrent det samme. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Suging er digg det... Og ikke minst suge ekstra når det har gått for han.Smaker ikke vondt. bare en bitter smak egentlig.... 6765450[/snapback] Hvorfor skal det suges ekstra etter at man har fått utløsning. Man er da yberfølsom så suged det til. Kjennes som å får et kjempesjokk, ikke akkurat behagelig. Det er en direkte ondskapsfunn handling. Til gutta, etter å ha gitt dama orgasme oralt, sug til litt kraftig på klitoris så skal du se det blir reaksjon. Blir omtrent det samme. 6769088[/snapback] Jeg tror vedkommende menes at det skal gjøres idet gutten kommer eller rett før... det er digg.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvorfor skal det suges ekstra etter at man har fått utløsning.Man er da yberfølsom så suged det til. Kjennes som å får et kjempesjokk, ikke akkurat behagelig. Det er en direkte ondskapsfunn handling. 6769088[/snapback] Det er jo ganske personsavhengig, ikke minst orgasmeavhengig. Avog til så går det jo ganske fint. Til gutta, etter å ha gitt dama orgasme oralt, sug til litt kraftig på klitoris så skal du se det blir reaksjon.Blir omtrent det samme. 6769088[/snapback] Akkurat samme som ovenfor, man kan jo noenganger klare å slikke en jente til en 2-4 orgasmer etter hverandre, mens andre ganger det knapt går ann å gjøre det 1 gang fordi det blir sensitivt. (Samme jenta det er snakk om) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg