Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på hvis en dame gir blow job til en mann, kan han bli smittet av henne eller hun av ham? Hvor stor risk er det for å bli smittet ved anal sex, og med kondom? Hjelper det å ha to kondomer på penisen? :hmm:

6739124[/snapback]

Hvis hun har munnherpes og har utbrudd kan du bli smittet av henne (eller mannen har herpes på kjønnsorganet, så kan det gå andre veien). Det er noen andre kjønnsykdommer som kan smitte andre veien også.

Det er vel like stor, om ikke større sjanse for å bli smittet ved analsex, men så lenge du bruker kondom så skal du være ganske safe (såfremt denne ikke sprekker).

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lurer på hvis en dame gir blow job til en mann, kan han bli smittet av henne eller hun av ham? Hvor stor risk er det for å bli smittet ved anal sex, og med kondom? Hjelper det å ha to kondomer på penisen? :hmm:

6739124[/snapback]

Ikke bruk 2, det er større sjanse for at de sprekker da grunnet friksjonen

Lenke til kommentar
Hei!

6739124[/snapback]

Tror ikke 2 kondomer hjelper noe mere enn 1.. Blir bare trangere og du kjenner mindre..

Sex uten kondom er en helt annen opplevelse :love:

Lenke til kommentar
Sex uten kondom er en helt annen opplevelse :love:

6740582[/snapback]

Jepp, er nærmest kjedelig med kondom nå.

6742570[/snapback]

som en klok mann engang sa: å pule med kondom i fylla.... ja da er det fortsatt ikke så ille og ta seg en ronk :thumbup:

synest helt ærlig at det er noe piss.. men er desverre nødvendi av og til. når man endelig får seg noe skal man kle på seg en kondom for og legge en demper på kosen

Lenke til kommentar

Det sier vel mere om han en henne.

Først sprøyter han ladninga si i kjeften hennes for så hevde at et er ekkelt at hun svelger.

Det skulle han ha tengt på før han dytta snabel`n i munne hennes.

Egoistiske svin.

Er forresten ingenting farlig ved å svelge heller. :thumbup:

http://www.dontspitswallow.com/cum_nutrition.shtml[/url]'] Is Eating Cum Healthy?

Healthy semen (that is, cum produced by a well-nourished, disease-free male) may in fact be not only safe to eat, but actually good for you. Seminal fluid, the base of cum, is a veritable nutrient-rich soup. Semen is a source of highly concentrated, high-quality protein. In dietary terms, it's comparable to egg whites or gelatin.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Er det ekkelt at jenter svelger?

Var en kar i klassen min som syntes det var ekkelt at hun han holdt på med gjorde dette.

6752334[/snapback]

tror det er et fåtall av gutter/menn som synes dette er ekkelt...

6752410[/snapback]

Ja, det er som oftest omvendt, i såfall.

Lenke til kommentar
jeg har hørt at damer som ofte utfører oralsex har bedre tannhelse (mindre) hull enn damer som ikke gjør det. dette fordi spyttkjertlene i munnen blir stimulert når en gjør slik og dtete er med på å holde bakterienivået i munnhulen nede...

6752452[/snapback]

Argument til bruk ovenfor helsefrik-damene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...