B4stian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 De fleste blir veldig følelsesladd under PMS, sjelden under selv mensen.Men om en jente er irritabel pga at hun har mensen, skjønner jeg det. Du kan jo prøve å gå med bind/tampong en uke og bestandig lure på om du har blødd igjennom. Eller hele tiden måtte skifte bind/tampong. 6718913[/snapback] Dropper man hvitebukser så er det vel ikke så galt? 6718972[/snapback] Det synessvært godt igjennom på dongeribukser også. Det gjorde det iallfall hos en venninne av meg på en fest engang. Gikk rundt hele kvelden med bukse som var blodig i skrittet. Og det var faenmeg mye blod også. Tror ikke hun merket det selv da, hun var svært beruset. 6720396[/snapback] En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang. 6720648[/snapback] Den er kjip.... stakkars. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang. 6720648[/snapback] Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang. 6720648[/snapback] Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn. 6720711[/snapback] Å herregud! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 vurderte? eg hadde tatt ho tilside og sagt ifra..bedre det enn at det ser sånn ut. 6720524[/snapback] Vel, det var lettere sagt enn gjort, rett og slett. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang. 6720648[/snapback] Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn. 6720711[/snapback] Å herregud! 6720719[/snapback] Dette er sånn mørk humor du egentlig ikke bør le av, men så sitter du der å hyl-ler. Priceless! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Og til dere som er sterkt uenig i denne metoden å måle en penis på. Henvis dere selv til fastlege eller sexolog.. 6720070[/snapback] Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det. 6720129[/snapback] Aner jeg en smule 'Wikiality'? 6720545[/snapback] I don't let the facts get in the way of the truth. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt 6720954[/snapback] Gah, hater at du og resten av ditt kjønn bruker dét som ei unnskyldning. Hater menssyklusen, rett og slett. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt 6720954[/snapback] Gah, hater at du og resten av ditt kjønn bruker dét som ei unnskyldning. Hater menssyklusen, rett og slett. 6720967[/snapback] Er ikke som vi elsker denne utrolig selvvalgte goden. Men når vi først er så uheldig å ha dette så kan vi heller utnytte det litt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det. 6720129[/snapback] Hvorfor skal et eller annet institutt bestemme hvor mye 1 gram skal veie, og ikke dealeren din ?The gram or gramme (Greek/Latin root grámma) symbol g, is a unit of mass. Originally defined as the mass of 1 cubic centimeter of water at 4°C but now taken as the one one-thousandth of the SI base unit kilogram, or 1×10−3 kg, a mass preserved by the International Bureau of Weights and Measures. http://en.wikipedia.org/wiki/Gram Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt 6720954[/snapback] Gah, hater at du og resten av ditt kjønn bruker dét som ei unnskyldning. Hater menssyklusen, rett og slett. 6720967[/snapback] Er ikke som vi elsker denne utrolig selvvalgte goden. Men når vi først er så uheldig å ha dette så kan vi heller utnytte det litt. 6720973[/snapback] Og det er godt at dere gjør det! Da kan vi gutter trygt bortforklare syting og klaging på vår atferd med "du har mensen, du er irrasjonell, jeg er tilbake om 3-4 dager". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvorfor skal et eller annet institutt bestemme hvor mye 1 gram skal veie, og ikke dealeren din ?The gram or gramme (Greek/Latin root grámma) symbol g, is a unit of mass. Originally defined as the mass of 1 cubic centimeter of water at 4°C but now taken as the one one-thousandth of the SI base unit kilogram, or 1×10−3 kg, a mass preserved by the International Bureau of Weights and Measures. http://en.wikipedia.org/wiki/Gram 6721033[/snapback] Nå benytter jeg fortsatt enheten cm, selv om jeg runder opp til nærmeste 5 og måler veldig liberalt. Det har jo ingenting å si, det er toppen 10-15 jenter i hele Norge som kommer til å lese det hvis jeg legger ut størrelsen min i denne tråden. Endret 21. august 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt 6720954[/snapback] Hehe, "gjør ditt og gjør datt slave"? hehe Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Favorittposisjoner: 1) Jenta ligger på ryggen. Gutten sitter på knærne, som løfter det ene beinet til jenta opp på skulderen, for så å la det andre beinet ligge rett. Så er det bare å sette i gang. Populær med de jentene jeg har møtt.. 2) Jenta ligger nok en gang på ryggen. Jenta legger begge beina sine over skuldrene til gutten, som legger seg over jenta i en pushup stilling. Må ha en litt mjuk jente til dette. Dyp penetrasjon men er vond for ryggen (slitsomt å holde seg oppe lenge) 5557139[/snapback] MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Stemmer ganske rett dette! Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kan noen svare meg på hvor lenge etter jenta har begynt med p-piller det er trygt å ha seg uten Kondom? med en gang Liksom ? 5558427[/snapback] Dere kan trygt begynne med sex uten kondom nesten med en gang. Jenta skal begynne med p-piller ved første mens, det vil si det at ca 1 uke etter er du iallefall sikker..... Lykke til! Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Var bare en spøk! Men Spanish Fly er genialt uansett hva dere sier! 6720021[/snapback] Håper det var en spøk... Hvis ikke hadde du nok vært gal.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ikke hør på fyren over meg her. Når man er "trygg" når hun begynner på P-piller avhenger av hva slags P-piller det er. Jenta det er snakk om BØR ha oversikt, så spør henne du. Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang. 6720648[/snapback] Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn. 6720711[/snapback] Stakars jente da Lenke til kommentar
Cotana Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ikke hør på fyren over meg her. Når man er "trygg" når hun begynner på P-piller avhenger av hva slags P-piller det er. Jenta det er snakk om BØR ha oversikt, så spør henne du. 6721369[/snapback] Gikk på pilla selv jeg.... Fikk beskjed om hvis jeg begynnte ved første mensdag var jeg sikker ra første dag, men begynnte jeg før måtte jeg vente 1 uke. Spør en Gynokolog så får du svar der også.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 8 dager er det vel, hvis du ikke begynner på første dag i menstruasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg