Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

stakan skrev:
  Herr Brun skrev:
  Lomz skrev:
  Hanne:) skrev:
De fleste blir veldig følelsesladd under PMS, sjelden under selv mensen.

Men om en jente er irritabel pga at hun har mensen, skjønner jeg det. Du kan jo prøve å gå med bind/tampong en uke og bestandig lure på om du har blødd igjennom. Eller hele tiden måtte skifte bind/tampong.

6718913[/snapback]

Dropper man hvitebukser så er det vel ikke så galt?

6718972[/snapback]

Det synessvært godt igjennom på dongeribukser også. Det gjorde det iallfall hos en venninne av meg på en fest engang. Gikk rundt hele kvelden med bukse som var blodig i skrittet. Og det var faenmeg mye blod også. Tror ikke hun merket det selv da, hun var svært beruset.

6720396[/snapback]

En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang.

6720648[/snapback]

Den er kjip.... stakkars.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  stakan skrev:
En i klassen min på ungdomsskolen sølte ned hele stolen omtrent når hun fikk mens for første gang.

6720648[/snapback]

Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn.

Lenke til kommentar
  Skarstad skrev:
  stakan skrev:

6720648[/snapback]

Det samme skjedde med ei i klassen min, og siden hun tilfeldigvis var blind ble hun sittende ganske lenge mens hun prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Det var ganske komisk i grunn.

6720711[/snapback]

Å herregud!

Lenke til kommentar
  fredrikrb skrev:
  Skarstad skrev:
  stakan skrev:

6720648[/snapback]

6720711[/snapback]

Å herregud!

6720719[/snapback]

Dette er sånn mørk humor du egentlig ikke bør le av, men så sitter du der å hyl-ler. Priceless!

Lenke til kommentar
  Canute skrev:
  SteffyBoy skrev:
  Mr. Ichkitdze skrev:
Og til dere som er sterkt uenig i denne metoden å måle en penis på. Henvis dere selv til fastlege eller sexolog..  :tease:

6720070[/snapback]

Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det.

6720129[/snapback]

Aner jeg en smule 'Wikiality'?

6720545[/snapback]

I don't let the facts get in the way of the truth.

Lenke til kommentar
  CrazyKimmi=) skrev:
Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt  :blush:

6720954[/snapback]

Gah, hater at du og resten av ditt kjønn bruker dét som ei unnskyldning. Hater menssyklusen, rett og slett.

Lenke til kommentar
  Henrik Lied skrev:
  CrazyKimmi=) skrev:
Jeg blir helt jævlig den "uken".... utnytter det for alt det er verdt å gjør livet til kjæresten min en sant helvete. Så stolt  :blush:

6720954[/snapback]

Gah, hater at du og resten av ditt kjønn bruker dét som ei unnskyldning. Hater menssyklusen, rett og slett.

6720967[/snapback]

Er ikke som vi elsker denne utrolig selvvalgte goden. Men når vi først er så uheldig å ha dette så kan vi heller utnytte det litt. ;)

Lenke til kommentar
  SteffyBoy skrev:
Penis-fascisme. Hvorfor skal det kun være én godkjent metode å måle penis? Hvis jeg ønsker å oppgi et tall basert på egne målinger, så skal jeg få bestemme selv hvordan jeg gjør det.

6720129[/snapback]

Hvorfor skal et eller annet institutt bestemme hvor mye 1 gram skal veie, og ikke dealeren din :mrgreen:?
  Sitat
The gram or gramme (Greek/Latin root grámma) symbol g, is a unit of mass.

Originally defined as the mass of 1 cubic centimeter of water at 4°C but now taken as the one one-thousandth of the SI base unit kilogram, or 1×10−3 kg, a mass preserved by the International Bureau of Weights and Measures.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gram
Lenke til kommentar
  CrazyKimmi=) skrev:
  Henrik Lied skrev:
  CrazyKimmi=) skrev:

6720954[/snapback]

6720967[/snapback]

Er ikke som vi elsker denne utrolig selvvalgte goden. Men når vi først er så uheldig å ha dette så kan vi heller utnytte det litt. ;)

6720973[/snapback]

Og det er godt at dere gjør det!

Da kan vi gutter trygt bortforklare syting og klaging på vår atferd med "du har mensen, du er irrasjonell, jeg er tilbake om 3-4 dager".

Lenke til kommentar
  modellmakt skrev:
Hvorfor skal et eller annet institutt bestemme hvor mye 1 gram skal veie, og ikke dealeren din :mrgreen:?
  Sitat
The gram or gramme (Greek/Latin root grámma) symbol g, is a unit of mass.

Originally defined as the mass of 1 cubic centimeter of water at 4°C but now taken as the one one-thousandth of the SI base unit kilogram, or 1×10−3 kg, a mass preserved by the International Bureau of Weights and Measures.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gram

6721033[/snapback]

Nå benytter jeg fortsatt enheten cm, selv om jeg runder opp til nærmeste 5 og måler veldig liberalt. Det har jo ingenting å si, det er toppen 10-15 jenter i hele Norge som kommer til å lese det hvis jeg legger ut størrelsen min i denne tråden.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
  tjalla skrev:
Favorittposisjoner:

1) Jenta ligger på ryggen. Gutten sitter på knærne, som løfter det ene beinet til jenta opp på skulderen, for så å la det andre beinet ligge rett. Så er det bare å sette i gang. Populær med de jentene jeg har møtt..

2) Jenta ligger nok en gang på ryggen. Jenta legger begge beina sine over skuldrene til gutten, som legger seg over jenta i en pushup stilling. Må ha en litt mjuk jente til dette. Dyp penetrasjon men er vond for ryggen (slitsomt å holde seg oppe lenge)

5557139[/snapback]

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Stemmer ganske rett dette!

Lenke til kommentar
  crawford skrev:
Kan noen svare meg på hvor lenge etter jenta har begynt med p-piller det er trygt å ha seg uten Kondom?

med en gang Liksom ?

5558427[/snapback]

Dere kan trygt begynne med sex uten kondom nesten med en gang. Jenta skal begynne med p-piller ved første mens, det vil si det at ca 1 uke etter er du iallefall sikker.....

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
  Skarstad skrev:
  stakan skrev:

6720648[/snapback]

6720711[/snapback]

Stakars jente da :blush:

Lenke til kommentar
  HalTan skrev:
Ikke hør på fyren over meg her.

Når man er "trygg" når hun begynner på P-piller avhenger av hva slags P-piller det er. Jenta det er snakk om BØR ha oversikt, så spør henne du.

6721369[/snapback]

Gikk på pilla selv jeg.... Fikk beskjed om hvis jeg begynnte ved første mensdag var jeg sikker ra første dag, men begynnte jeg før måtte jeg vente 1 uke. Spør en Gynokolog så får du svar der også....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...