-Shark- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Dere fortsatte vel etter at de gikk da? 6704101[/snapback] Hun måtte rekke en buss, så da var det ikke tid nok til å komme igang igjen. =/ 6704129[/snapback] Kjipt. Men er dere venner eller sammen, eller kanskje til og med gift(lite trolig dog) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Vi har vært kjærester i litt over tre uker. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du svarer fort! Gratulerer da!! Kommer nok til å skje mer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 To brisne og kåte tolvåringer i en offentlig park som tror de er modne til å pule. 6703866[/snapback] Tenkte du på deg og en kompis nå 6704101[/snapback] Nei, og takk Gud for det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 *Drømme om første gangen* 6702642[/snapback] Heldiggris! jeg har mareritt om første gangen:-P Hvorfor er det aldri som på film? Første gangen altså.. 6702831[/snapback] Så veldig enig. Første gang suger. 6704131[/snapback] Enig med den der Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 *Drømme om første gangen* 6702642[/snapback] Heldiggris! jeg har mareritt om første gangen:-P Hvorfor er det aldri som på film? Første gangen altså.. 6702831[/snapback] Så veldig enig. Første gang suger. 6704131[/snapback] Enig med den der 6705505[/snapback] Har vi gløymd American Pie 1? Viss Jim hadde holdt i seks-sju minutter til, er vi vel på rett bane. Viss vi skal bli litt meir dramatisk, har vi alltids indieren i Van the Man. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Har vi gløymd American Pie 1? Viss Jim hadde holdt i seks-sju minutter til, er vi vel på rett bane. tongue.gif Viss vi skal bli litt meir dramatisk, har vi alltids indieren i Van the Man. Hohoho Hadde nesten glemt indieren, knallbra! Endret 19. august 2006 av Huni Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) edit: fant det ut selv... Endret 19. august 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 for cirka 1500 poster siden eller .no la noen ut en link til et sted en kunne bestille gratis kondomer i denne tråden. istedenfor å bla et Gamle Erik tar meg spør jeg: har noen den linken? 6707843[/snapback] Tenker du på Helseutvalget for homofile Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tenker du på Helseutvalget for homofile 6707856[/snapback] tidligere i tråden ble de kun omtalt som Helseutvalget... så ble litt overrasket da jeg fikk med en bok/hefte om sex mellom menn da jeg fikk stæsj derfra... men var dem ja... Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Med det samme vi er inne på første gangen, trenger et råd her... Har ei "litt billig" dame som har "lyst på meg" for å si det sånn Men, er første gangen noe som en bare må få overstått, eller åssen er det? Er ikke tilhenger av noen religion, er 16, samma er dama... Er det noe å vente på? Eller skal jeg heller vente på ei som jeg kan ha et langvarig forhold med, å være helt fersk? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Med det samme vi er inne på første gangen, trenger et råd her... Har ei "litt billig" dame som har "lyst på meg" for å si det sånn Men, er første gangen noe som en bare må få overstått, eller åssen er det? Er ikke tilhenger av noen religion, er 16, samma er dama... Er det noe å vente på? Eller skal jeg heller vente på ei som jeg kan ha et langvarig forhold med, å være helt fersk? 6707923[/snapback] Alt er jo opp til deg til sist. Jeg sier: har du lyst har du lov. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Med det samme vi er inne på første gangen, trenger et råd her... Har ei "litt billig" dame som har "lyst på meg" for å si det sånn Men, er første gangen noe som en bare må få overstått, eller åssen er det? Er ikke tilhenger av noen religion, er 16, samma er dama... Er det noe å vente på? Eller skal jeg heller vente på ei som jeg kan ha et langvarig forhold med, å være helt fersk? 6707923[/snapback] for å sitere Guns & Roses: Experience makes you vice. Hvis du føler deg klar/moden nok til å ha sex er det vel egentlig bare å kjøre på synes nå jeg. Den første gangen er for svært mange en fiasko (eller et mareritt som ble brukt som betegnelse for ikke så lnge siden i denne tråden). så lenge du ikke blir manwhore er det bra å få seg noe erfaring med sex... da lærer en seg bedre å kjenne seksuelt og gir en trygghet senere når en driver med slike fysiske utfoldelser. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Og for all del husk nå på gummi. Det er trist når dama ringer 3 uker sener og forteller at hun er gravid eller at tissen blir grønn og detter av. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal bruke gummi i så fall, ja.. Men hvordan ser jenter på gutter som har hatt sex uten å ha vært kjærester med dama som en har hatt seg med? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal bruke gummi i så fall, ja.. Men hvordan ser jenter på gutter som har hatt sex uten å ha vært kjærester med dama som en har hatt seg med? 6708028[/snapback] Kommer ann paa om dama er d0nn religi0s o.l det. Om det er et engangstilfelle driter sikkert "normale" jenter i det.. Er det normalt aa fortelle kjaereste om ONS da ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal bruke gummi i så fall, ja.. Men hvordan ser jenter på gutter som har hatt sex uten å ha vært kjærester med dama som en har hatt seg med? 6708028[/snapback] Det har de ingenting med. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal bruke gummi i så fall, ja.. Men hvordan ser jenter på gutter som har hatt sex uten å ha vært kjærester med dama som en har hatt seg med? 6708028[/snapback] Det er da ganske så vanlig både blant jenter og gutter, at man en eller annen gang (eller flere) har hatt et utelukkende seksuelt forhold og/eller one night stand. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kansje ett spørsmål jeg burde vist, men sånn ca hvor lenge varer mensen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kansje ett spørsmål jeg burde vist, men sånn ca hvor lenge varer mensen? 6709367[/snapback] cirka en uke såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg