Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan det kjennes ut for jenta, jeg.. når guten ryker strengen, så må han jo ha kjørt ganske hardt på.

6649309[/snapback]

 

Nei faktisk ikke.. Det skjedde bare sekunder etter jeg var helt inne, og kjørte ikke spes. hardt. Da vi prøvde igjen i går skjedde det ikke annet enn at det gjorde jævelig vondt. Har gått til innkjøp av glidekrem nå :p håpe det hjelper..

Lenke til kommentar

ouch! ryke strengen må være ekstremt ubehagelig.

 

btw: må jeg bestille time hos fastlege for å ta en klamydia sjekk?, er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
ouch! ryke strengen må være ekstremt ubehagelig.

 

btw: må jeg bestille time hos fastlege for å ta en clamydia sjekk?, er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

6649936[/snapback]

Stikk bare innom helsestasjon for ungdom hvis den åpner før den tid, ellers så kan sikkert legekontoret ditt gjøre det uten at du en gang trenger å gå inn til legen, ring og spør dem

Lenke til kommentar
ouch! ryke strengen må være ekstremt ubehagelig.

 

btw: må jeg bestille time hos fastlege for å ta en clamydia sjekk?, er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

6649936[/snapback]

det er jo bare å stikke på helsestasjonen og tisse på et glass. Ikke noe stress vel?

 

Mulig man kan sjekke det selv nå? Prøv apoteket!

Lenke til kommentar
ouch! ryke strengen må være ekstremt ubehagelig.

 

btw: må jeg bestille time hos fastlege for å ta en clamydia sjekk?, er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

6649936[/snapback]

Stikk bare innom helsestasjon for ungdom hvis den åpner før den tid, ellers så kan sikkert legekontoret ditt gjøre det uten at du en gang trenger å gå inn til legen, ring og spør dem

6649973[/snapback]

jepp, ringer legekontoret i morgen. når jeg tenker meg om et det jo legesjekk ved opptaket til militæret også. må lese litt rundt, evt sende en epost og høre om de kan ta en sjekk dær istede.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

6649936[/snapback]

 

Altså, halvparten (fakta, statistikk fra saniteten) av alle soldater har faenmeg klamydia. Du stikker på saniteten når du kommer inn, betaler ikke en dritt, får ei pille og et klapp på skulderen samt en håndfull med kondomer.

Lenke til kommentar
er så mye stress med å bestille, skal inn i militæret den 17.aug og vil gjerne sjekke meg/ta et par piller før den tid for å være sikker. slik at jeg slipper å bli avbrutt på noen måte midt i rekruttskolen osv. ingen steder jeg bare kan poppe innom å hente et par piller?

6649936[/snapback]

 

Altså, halvparten (fakta, statistikk fra saniteten) av alle soldater har faenmeg klamydia. Du stikker på saniteten når du kommer inn, betaler ikke en dritt, får ei pille og et klapp på skulderen samt en håndfull med kondomer.

6649987[/snapback]

daså, ordner seg sikkert

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg snakket med en assistent på saniteten og hun sa at det var sykt mange innom og tok klamydia-tester. Jeg kan love deg en ting: Hver mandag er det køer utfor legekontorene og alle står med en pissekopp i hånden.

Lenke til kommentar
Jeg snakket med en assistent på saniteten og hun sa at det var sykt mange innom og tok klamydia-tester. Jeg kan love deg en ting: Hver mandag er det køer utfor legekontorene og alle står med en pissekopp i hånden.

6650077[/snapback]

 

Er du stasjonert i nord? Hadde nemlg ikke de altfor store problemene med det på Haakonsvern. Må være de deilige samene :tease:

Lenke til kommentar

Kjenner en fyr som røk strengen, han sa det gjorde vanvittig vondt :)

 

Og ble ikke akkurat bedre da han krangla litt med søsteren og hun slo han mitt på *kanonen* :p han ble liggende på sofaen sin en god stund for å si det sånn :) måtte bandasjere hele greia :p

 

Men en liten vits :)

 

Hvorfor har blondiner blåmerker rundt navelen?

 

Fordi blonde gutter er heller ikke så smart..

 

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...