SnusHanen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann jeg har en liten opplevelse jeg må fortelle dere om som kanskje kommer til å forandre livet mitt for alltid. Jeg var forrige helg på Countryfestivalen i Seljord der musikk og satans ildvann sto i sentrum. Dette var fredagkveld og jeg begynte å bli ganske så brisen.....uansett jeg satte meg ned ved et ektepar, de var kanskje rundt 30-35 år( jeg selv er 20 ). Siden jeg var påvirket av djevlens ildvann gikk praten løs om alt og ingenting, og jeg lurte fælt på hva de hadde inni den store traileren de hadde med seg. Han fortalte at han hadde to senger der, en til han og en til hans kone, jeg tenkte " hmm ja det var jo veldig spennende" så jeg spurte han om det var noe mer spennende som en liten guttunge på 20år kunne dra nytte av. Jo han fortalte at han hadde noen pisker,håndjern, falsk giljotin og masse andre kinky ting. Jeg skal innrømme at jeg ble litt nyskjerrig på hvordan det ville vært å prøvd noe av dette. Så jeg spurte om jeg kunne bli riset på rompe, egentlig mest for moro skyld, men mannen svarte alvorlig at ja det skulle vel la seg gjøre. Han spurte kona si om hu ville rise en gutterompe på 20 år og hu sa ikke nei. Vi blei enig om at jeg skulle komme til traileren kl 18.30 neste morgen, altså Lørdag. Så våknet jeg helt i ørska etter at satans ildvann hadde tatt overtaket på meg og husker etterhvert på hva jeg hadde blitt enig om med mannen ved traileren. Jeg ble med engang veldig nervøs og drakk en del øl for bare å slukke tørsten. Da klokken begynte å tikke mot kl 18.30 og jeg sto foran traileren var jeg drit nervøs. Men jeg ble vennlig bedt inn i traileren, der kona var inni. Jeg gikk inn og porten lukka seg. Der sto kona i full latex antrekk med en Indiana Jones pisk. Jeg sa "Hei Ragnhild", men hu svarte raskt at hu ikke het Ragnhild men Dominatrix. For å gjøre historien litt kortere så kom jeg altså ut av traileren med en så rød på rompa at jeg nesten måtte bruke pute for å sitte, men til gjengjeld hadde jeg fått smakt litt;) og fått noen nye erfaringer, så jeg lurer på, er det noen her som har hatt lignende opplevelser? PS: måtte bare få historien ut:) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Si meg, håper du ikke fikk smakt for mye på mannen ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Haha, så bra. Dominatrix, den kan jeg leve lenge på. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe smakte ikke på mannen, han satt ute å hørte trur jeg.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 18:30 om morgenen? Spesielt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe smakte ikke på mannen, han satt ute å hørte trur jeg.... 6615250[/snapback] takk, nå ble jeg lettet! Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hadde du trodd noe annet espennyh? liker munnfløyte jeg og ikke klarinett....ahahha Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 18:30 om morgenen? Spesielt Sånn er det når man drikker litt for mye... da blir 18:30 plutselig morgen :!: Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Haha, evig bra Jeg hadde seriøst pilt avgårde i frykt, uten å sett inni traileren engang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 PS: måtte bare få historien ut:) 6615198[/snapback] Jeg har ikke ord Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hahaha, fet story. Countryfestival, dominatrix og indianjones-pisk, faens så morsomt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Jasså ja.. så du og *skal ikke nevne hvem* hadde det gøy på countryfestivalen asså? btw, veit du om *skal ikke nevne hvem* fikk seg noe? *skalikkenevnehvem* smilte så lurt når jeg spurte Endret 5. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 kjenner du de SnusHanen har hatt seg med loooool `? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 kjenner du de SnusHanen har hatt seg med loooool `? 6618532[/snapback] Nope men jeg kjenner snushanen og kameraten hans Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det var tidligere snakk om konsekvensene for å bli tatt for å ha sex i bilen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bollox, tror jeg ikke no på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bollox, tror jeg ikke no på. 6633636[/snapback] Du tror ikke på hva? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Morsom historie 6615198[/snapback] Hørtes ut som en litt for interessant ettermiddag for min egen del, men hva gjorde du på country festival? (trenger ikke å besvares da off topic) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Heisann jeg har en liten opplevelse jeg må fortelle dere om som kanskje kommer til å forandre livet mitt for alltid. Jeg var forrige helg på Countryfestivalen i Seljord der musikk og satans ildvann sto i sentrum. Dette var fredagkveld og jeg begynte å bli ganske så brisen.....uansett jeg satte meg ned ved et ektepar, de var kanskje rundt 30-35 år ( jeg selv er 20 ). Siden jeg var påvirket av djevlens ildvann gikk praten løs om alt og ingenting, og jeg lurte fælt på hva de hadde inni den store traileren de hadde med seg . Han fortalte at han hadde to senger der, en til han og en til hans kone, jeg tenkte " hmm ja det var jo veldig spennende" så jeg spurte han om det var noe mer spennende som en liten guttunge på 20år kunne dra nytte av. Jo han fortalte at han hadde noen pisker,håndjern, falsk giljotin og masse andre kinky ting. Jeg skal innrømme at jeg ble litt nyskjerrig på hvordan det ville vært å prøvd noe av dette. Så jeg spurte om jeg kunne bli riset på rompe , egentlig mest for moro skyld, men mannen svarte alvorlig at ja det skulle vel la seg gjøre. Han spurte kona si om hu ville rise en gutterompe på 20 år og hu sa ikke nei. Vi blei enig om at jeg skulle komme til traileren kl 18.30 neste morgen, altså Lørdag. Så våknet jeg helt i ørska etter at satans ildvann hadde tatt overtaket på meg og husker etterhvert på hva jeg hadde blitt enig om med mannen ved traileren. Jeg ble med engang veldig nervøs og drakk en del øl for bare å slukke tørsten. Da klokken begynte å tikke mot kl 18.30 og jeg sto foran traileren var jeg drit nervøs. Men jeg ble vennlig bedt inn i traileren, der kona var inni. Jeg gikk inn og porten lukka seg. Der sto kona i full latex antrekk med en Indiana Jones pisk. Jeg sa "Hei Ragnhild", men hu svarte raskt at hu ikke het Ragnhild men Dominatrix. For å gjøre historien litt kortere så kom jeg altså ut av traileren med en så rød på rompa at jeg nesten måtte bruke pute for å sitte, men til gjengjeld hadde jeg fått smakt litt;) og fått noen nye erfaringer, så jeg lurer på, er det noen her som har hatt lignende opplevelser? PS: måtte bare få historien ut:) 6615198[/snapback] Jeg setter et stort spørsmålstegn ved følgende utsagn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg