Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har en liten opplevelse jeg må fortelle dere om som kanskje kommer til å forandre livet mitt for alltid.

Jeg var forrige helg på Countryfestivalen i Seljord der musikk og satans ildvann sto i sentrum. Dette var fredagkveld og jeg begynte å bli ganske så brisen.....uansett jeg satte meg ned ved et ektepar, de var kanskje rundt 30-35 år( jeg selv er 20 ). Siden jeg var påvirket av djevlens ildvann gikk praten løs om alt og ingenting, og jeg lurte fælt på hva de hadde inni den store traileren de hadde med seg. Han fortalte at han hadde to senger der, en til han og en til hans kone, jeg tenkte " hmm ja det var jo veldig spennende" så jeg spurte han om det var noe mer spennende som en liten guttunge på 20år kunne dra nytte av. Jo han fortalte at han hadde noen pisker,håndjern, falsk giljotin og masse andre kinky ting. Jeg skal innrømme at jeg ble litt nyskjerrig på hvordan det ville vært å prøvd noe av dette. Så jeg spurte om jeg kunne bli riset på rompe, egentlig mest for moro skyld, men mannen svarte alvorlig at ja det skulle vel la seg gjøre. Han spurte kona si om hu ville rise en gutterompe på 20 år og hu sa ikke nei. Vi blei enig om at jeg skulle komme til traileren kl 18.30 neste morgen, altså Lørdag.

Så våknet jeg helt i ørska etter at satans ildvann hadde tatt overtaket på meg og husker etterhvert på hva jeg hadde blitt enig om med mannen ved traileren. Jeg ble med engang veldig nervøs og drakk en del øl for bare å slukke tørsten. Da klokken begynte å tikke mot kl 18.30 og jeg sto foran traileren var jeg drit nervøs. Men jeg ble vennlig bedt inn i traileren, der kona var inni. Jeg gikk inn og porten lukka seg. Der sto kona i full latex antrekk med en Indiana Jones pisk. Jeg sa "Hei Ragnhild", men hu svarte raskt at hu ikke het Ragnhild men Dominatrix. For å gjøre historien litt kortere så kom jeg altså ut av traileren med en så rød på rompa at jeg nesten måtte bruke pute for å sitte, men til gjengjeld hadde jeg fått smakt litt;) og fått noen nye erfaringer, så jeg lurer på, er det noen her som har hatt lignende opplevelser?

PS: måtte bare få historien ut:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann jeg har en liten opplevelse jeg må fortelle dere om som kanskje kommer til å forandre livet mitt for alltid.

Jeg var forrige helg på Countryfestivalen i Seljord  der musikk og satans ildvann sto i sentrum. Dette var fredagkveld og jeg begynte å bli ganske så brisen.....uansett jeg satte meg ned ved et ektepar, de var kanskje rundt 30-35 år ( jeg selv er 20 ). Siden jeg var påvirket av djevlens ildvann gikk praten løs om alt og ingenting, og jeg lurte fælt på hva de hadde inni den store traileren de hadde med seg . Han fortalte at han hadde to senger der, en til han og en til hans kone, jeg tenkte " hmm ja det var jo veldig spennende" så jeg spurte han om det var noe mer spennende som en liten guttunge på 20år kunne dra nytte av. Jo han fortalte at han hadde noen pisker,håndjern, falsk giljotin og masse andre kinky ting. Jeg skal innrømme at jeg ble litt nyskjerrig  på hvordan det ville vært å prøvd noe av dette. Så jeg spurte om jeg kunne bli riset på rompe , egentlig mest for moro skyld, men mannen svarte alvorlig at ja det skulle vel la seg gjøre. Han spurte kona si om hu ville rise en gutterompe på 20 år og hu sa ikke nei. Vi blei enig om at jeg skulle komme til traileren kl 18.30 neste morgen, altså Lørdag.

Så våknet jeg helt i ørska etter at satans ildvann hadde tatt overtaket på meg og husker etterhvert på hva jeg hadde blitt enig om med mannen ved traileren. Jeg ble med engang veldig nervøs og drakk en del øl for bare å slukke tørsten. Da klokken begynte å tikke mot kl 18.30 og jeg sto foran traileren var jeg drit nervøs.  Men jeg ble vennlig bedt inn i traileren, der kona var inni. Jeg gikk inn og porten lukka seg. Der sto kona i full latex antrekk med en Indiana Jones pisk. Jeg sa "Hei Ragnhild", men hu svarte raskt at hu ikke het Ragnhild men Dominatrix. For å gjøre historien litt kortere så kom jeg altså ut av traileren med en så rød på rompa at jeg nesten måtte bruke pute for å sitte, men til gjengjeld hadde jeg fått smakt litt;) og fått noen nye erfaringer, så jeg lurer på, er det noen her som har hatt lignende opplevelser?

PS: måtte bare få historien ut:)

6615198[/snapback]

Jeg setter et stort spørsmålstegn ved følgende utsagn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...