Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva faen som er så rart med å stappe fingern i ræva liksom. Tror ikke jeg har gjort det mer enn en gang kanskje, men det var i dusjen liksom :p Jeg syns ikke det på noen måter er homsete hvertfall, det er bare idiotisk sagt. Å kysse en mann er homsete, men å stikke sin egen finger i sitt eget rasshøl er jo langt ifra det.

Lenke til kommentar
Vel mener jo ikke at man er homse. men det er jo ganske naivt gjort å stikke noe opp i rompa ... men kan jo hende folk vil teste men fins jo grenser

6609255[/snapback]

Hva er disse grensene da? Gjør hva du vil, så lenge du ikke gjør noe mobilfreek synes er ekkelt uten å ha prøvd selv? :p

Lenke til kommentar

Var kanskje litt feil av meg å si at man er homse vis man prøver å stikke fingern/dildo opp i rompa. er bare litt unaturlig siden det skal jo på en måte "etterligne" en penis. Siden nesten alle har prøvd det så får jeg vel bare prøve det en gang selv ^^

så glem det jeg sa ... Kan jo ikke si noe imot det uten å ha prøvd det.

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
Var kanskje litt feil av meg å si at man er homse vis man prøver å stikke fingern/dildo opp i rompa. er bare litt unaturlig siden det skal jo på en måte "etterligne" en penis. Siden nesten alle har prøvd det så får jeg vel bare prøve det en gang selv ^^

så glem det jeg sa ... Kan jo ikke si noe imot det uten å ha prøvd det.

6610555[/snapback]

er da ikke snakk om at det skal etterligne en penis.. er snakk om stimulering ;)

Lenke til kommentar
Høres jævlig vondt ut å få noe inni ræva i det hele tatt spør du meg :p

Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf  :hmm:

6611298[/snapback]

er vel ca like vondt som å sitte på ramma, altså ikke spesielt vondt.. med mindre du bestemmer deg for å stappe en panzerdildo straight up da, hehe..

Lenke til kommentar

Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf  :hmm:

6611298[/snapback]

er vel ca like vondt som å sitte på ramma, altså ikke spesielt vondt.. med mindre du bestemmer deg for å stappe en panzerdildo straight up da, hehe..

6611313[/snapback]

Er man uforsiktig kan man ripe opp slimhinnen. Det behøver ikke nødvendigvis å være vondt, men det kan blø en del, og området kan bli litt ømt.

Don't ask.

Lenke til kommentar

6611298[/snapback]

6611313[/snapback]

Er man uforsiktig kan man ripe opp slimhinnen. Det behøver ikke nødvendigvis å være vondt, men det kan blø en del, og området kan bli litt ømt.

Don't ask.

6611333[/snapback]

som sagt, greit med litt oppvarming, samt at man trår varsomt ;)

Lenke til kommentar

Er ikke bare p-punktet som gjør at anal stimuli virker interessant for noen. De t er utrolig mange nervepunkter der, noe som gjør det hele til en stor erogen sone. Hvorfor tar man på puppene/brystvortene? Hvorfor tar man hverandre på rumpen? Fordi det kan gjøre deg kåt, vel. Sier seg selv.

Hvorfor forbindes analsex med homofili? Fordi de har ikke noe fitte å pule, da tar det the next best thing. Det er ikke som om de tenner mer på bæsj.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...