mobilfreek Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel mener jo ikke at man er homse. men det er jo ganske naivt gjort å stikke noe opp i rompa ... men kan jo hende folk vil teste men fins jo grenser Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 naivt gjort å stikke noe i rompa? tror du må forklare tankegangen din her.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Skjønner ikke hva faen som er så rart med å stappe fingern i ræva liksom. Tror ikke jeg har gjort det mer enn en gang kanskje, men det var i dusjen liksom Jeg syns ikke det på noen måter er homsete hvertfall, det er bare idiotisk sagt. Å kysse en mann er homsete, men å stikke sin egen finger i sitt eget rasshøl er jo langt ifra det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel mener jo ikke at man er homse. men det er jo ganske naivt gjort å stikke noe opp i rompa ... men kan jo hende folk vil teste men fins jo grenser 6609255[/snapback] Hva er disse grensene da? Gjør hva du vil, så lenge du ikke gjør noe mobilfreek synes er ekkelt uten å ha prøvd selv? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er hetero. Har lyst å prøve noe annet, hmm.. Kanskje jeg kan stikke en finger i analen så jeg blir homo:D Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Finger eller dildo i rompa handler ikke om annet en lysten til å eksperimentere og utforske noe nytt. Blir ikke homo av den grunn. Blir man derimot tiltrukket av to menn som kliner kan man begynne å undres. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Konklusjonen er og blir at sex- og kroppsdiskusjon på diskusjon.no er moro. Alltid like artig når det titter innom tullinger med synspunkter om rumpehull og homofili. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg mener da alt skal testes ihvertfall en gang Endret 3. august 2006 av JimRamse Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Var kanskje litt feil av meg å si at man er homse vis man prøver å stikke fingern/dildo opp i rompa. er bare litt unaturlig siden det skal jo på en måte "etterligne" en penis. Siden nesten alle har prøvd det så får jeg vel bare prøve det en gang selv ^^ så glem det jeg sa ... Kan jo ikke si noe imot det uten å ha prøvd det. Endret 3. august 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvem roper "rompedilter"? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Var kanskje litt feil av meg å si at man er homse vis man prøver å stikke fingern/dildo opp i rompa. er bare litt unaturlig siden det skal jo på en måte "etterligne" en penis. Siden nesten alle har prøvd det så får jeg vel bare prøve det en gang selv ^^ så glem det jeg sa ... Kan jo ikke si noe imot det uten å ha prøvd det. 6610555[/snapback] er da ikke snakk om at det skal etterligne en penis.. er snakk om stimulering Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 [En finger greit nok, men en dildo er vel like greit nok da den ser ut som en penis ... En helt nøytral rett dildo går vel ann da den ikke lingner en penis Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Høres jævlig vondt ut å få noe inni ræva i det hele tatt spør du meg Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf Endret 4. august 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Høres jævlig vondt ut å få noe inni ræva i det hele tatt spør du meg Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf 6611298[/snapback] er vel ca like vondt som å sitte på ramma, altså ikke spesielt vondt.. med mindre du bestemmer deg for å stappe en panzerdildo straight up da, hehe.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, okay... Er bare 14 så må få info vøtt Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 trenger nok ikke bekymre deg for noe slikt med det første da vettu Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Høres jævlig vondt ut å få noe inni ræva i det hele tatt spør du meg Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf 6611298[/snapback] er vel ca like vondt som å sitte på ramma, altså ikke spesielt vondt.. med mindre du bestemmer deg for å stappe en panzerdildo straight up da, hehe.. 6611313[/snapback] Er man uforsiktig kan man ripe opp slimhinnen. Det behøver ikke nødvendigvis å være vondt, men det kan blø en del, og området kan bli litt ømt. Don't ask. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Din signatur stiler til din "stil" Loeve Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Høres jævlig vondt ut å få noe inni ræva i det hele tatt spør du meg Å hvordan kan det være stimulerende?? Greit nok at å runke/pule er det, men å stikke noe opp i ræva, wtf 6611298[/snapback] er vel ca like vondt som å sitte på ramma, altså ikke spesielt vondt.. med mindre du bestemmer deg for å stappe en panzerdildo straight up da, hehe.. 6611313[/snapback] Er man uforsiktig kan man ripe opp slimhinnen. Det behøver ikke nødvendigvis å være vondt, men det kan blø en del, og området kan bli litt ømt. Don't ask. 6611333[/snapback] som sagt, greit med litt oppvarming, samt at man trår varsomt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er ikke bare p-punktet som gjør at anal stimuli virker interessant for noen. De t er utrolig mange nervepunkter der, noe som gjør det hele til en stor erogen sone. Hvorfor tar man på puppene/brystvortene? Hvorfor tar man hverandre på rumpen? Fordi det kan gjøre deg kåt, vel. Sier seg selv. Hvorfor forbindes analsex med homofili? Fordi de har ikke noe fitte å pule, da tar det the next best thing. Det er ikke som om de tenner mer på bæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg