Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Etter mye overtalelse så har 90% av alle gutter jeg har spurt innrømmet at de har prøvd å stimulere seg selv analt.

6601860[/snapback]

Hehe, det var artig statistikk. :!: Hvor mange har du spurt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter mye overtalelse så har 90% av alle gutter jeg har spurt innrømmet at de har prøvd å stimulere seg selv analt.

6601860[/snapback]

Hehe, det var artig statistikk. :!: Hvor mange har du spurt?

6604843[/snapback]

Hun må jo ha spurt minst 10 stykker for å kunne få et tall på 90% Antallet gutter i diskusjonen må uansett ha vært et rundt tall (10, 20, 30 osv...) for at det skal kunne deles på 90% :D

Lenke til kommentar
Har noen erfaringer med p-plaster? Er det like trygt eller sikkert som for eksempel sprøyte eller p-piller?

6604786[/snapback]

 

Eksen brukte det. Hun ble aldri gravid iallefall. Bare irriterende å måtte være så forsiktig når man sniker hånda si ned i buksa hennes. :p

6605545[/snapback]

 

Vet bare at sprøyte ikke er spes. effektivt... Ble pappa for 2 år siden enda dama har gått fast på p-sprøyte siden før vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Vet bare at sprøyte ikke er spes. effektivt... Ble pappa for 2 år siden enda dama har gått fast på p-sprøyte siden før vi ble sammen.

6605807[/snapback]

Å? P-sprøyte skal jo være noe av det sikreste man bruker.. :ermm:

6605851[/snapback]

Mulig det bare er meg som er skremmende effektiv da :tease:

Men seriøst; de oppgir jo sikkerheten til både p-piller og -sprøyter til ca 99%, så hvis man i teorien gjør det 100 ganger på den mest fruktbare dagen i måneden kan man være heldig/uheldig.

(mener selvfølgelig ikke 100 ganger på én dag, men fordelt på et par år, så blir det ikke så urelistisk)

Lenke til kommentar
Vet bare at sprøyte ikke er spes. effektivt... Ble pappa for 2 år siden enda dama har gått fast på p-sprøyte siden før vi ble sammen.

6605807[/snapback]

Å? P-sprøyte skal jo være noe av det sikreste man bruker.. :ermm:

6605851[/snapback]

Tror eksen min fabulerte om noe slikt som en sjanse på 1 til 10000 jeg på å bli gravid når man gikk på p-sprøyte..

Lenke til kommentar
Vet bare at sprøyte ikke er spes. effektivt... Ble pappa for 2 år siden enda dama har gått fast på p-sprøyte siden før vi ble sammen.

6605807[/snapback]

Å? P-sprøyte skal jo være noe av det sikreste man bruker.. :ermm:

6605851[/snapback]

 

Nei ikke helt, P sprøyte er nesten det minst sikre prevansjonsmiddelet og kan ha helt ned i 90% sikkerhet, som ikke er så veldig bra.

 

Jeg fant en oversikt her der det står litt om de forskjellige prevansjonsmiddlene.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd P-Stav da? Det er en liten stav som man legger inn under huden på siden av biceps. Den ligger der i 3år og "pumper" ut hormoner. Samme opplegget som P-piller og P-sprøyte, bare at her slipper man å tenke på noe som helst i 3år. Stesøstra mi som bor i Sverige har brukt denne en stund, men tror ikke den er så vanlig i Norge ennå.

 

Her er litt info om den:

 

P-STAV – TREÅRIG PREVENSJONSMIDDEL

 

Det finnes kun en type på det norske marked – Implanon.

Den inneholder kun ett av de kvinnelige kjønnshormonene – gestagen (progeseron). Det er en liten plaststav på størrelse med en liten fyrstikk – fire cm lang og 2mm tykk. Metoden er egnet for deg som trenger sikker langtidsprevensjon, og som ønsker et østrogenfritt alternativ.

 

P-staven består av et mykt plastmateriale. Det er en liten hormonstav som settes direkte inn under huden på innsiden av overarmen, fortrinnsvis på den armen du ikke skriver med. P-staven settes inn mellom første og femte dag i menstruasjonssyklus. Den skal fjernes eller byttes etter tre år. Kvinnen har altså prevensjon i 3 år. Dette regnes for å være nesten like sikkert som sterilisering.

 

Virkningsmekanisme: Hemmer eggløsning, påvirker slimet i livmorhalsen, slik at det blir mindre gjennomtrengelig for sædceller.

 

Fordeler: Sikker prevensjon i 3 år. Eggløsning kommer raskt tilbake etter bruk, slik at du kan bli raskt gravid etter at den er fjernet.

 

Ulemper: Uregelmessige menstruasjonssyklus. Eventuelt kan menstruasjonen bli helt borte. P-staven må legges inn og fjernes av lege som har fått opplæring

Lenke til kommentar
Nei ikke helt, P sprøyte er nesten det minst sikre prevansjonsmiddelet og kan ha helt ned i 90% sikkerhet, som ikke er så veldig bar.

 

Jeg fant en oversikt her der det står litt om de forskjellige prevansjonsmiddlene.

6606074[/snapback]

Ups.. Det visste jeg ikke! Uansett, jeg brukte det en periode, fikk veldig til bivirkninger! :( Tok det opp med en annen lege og han sa at de helst ikke ville gi de til jenter/damer som ikke har født før! Nettopp pga bivirkningene..

Lenke til kommentar
Her er det ugler i mosen :hmm:

6608425[/snapback]

Ja!

Måtte søke litt på nettet og jeg finner omtrent bare at den er veldig sikker...

 

 

"Fordeler

- Sikkerhet. P-sprøyten er veldig sikker mot uønsket graviditet. Av 100 kvinner som bruker p-sprøyte gjennom et helt år, blir bare 0-1 gravide."

Kilde

 

"Et av de sikreste prevensjonsmidler for å forebygge uønsket svangerskap. Bare 0,3 prosent av 100 kvinner som bruker p-sprøyter i 1 år blir gravide."

Kilde

 

"Sjanse for å bli gravid: P-sprøyte: 0 - 0,1%"

Kilde

 

Annen info

Lenke til kommentar
Haha 90% har tatt en dildo i ræva? Er jo bare ekkelt å få noe i rompa ... vis man prøver det er man homse imo.

6608361[/snapback]

Men hvis man aldri har gjort det men derimot er tiltrukket menn så er man ikke det?

 

 

(Siden en skal følge den "logikk" her....)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...