darkness| Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg skal være bra desperat og forlatt før jeg skaffer meg noe sexleketøy :!: 6597586[/snapback] Det kan jo brukes sammen med en eventuell kjæreste også. Finnes jo andre ting enn lommefitter. Vibrerende penisringer, buttplugger/dildoer +++ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det kan jo brukes sammen med en eventuell kjæreste også. Finnes jo andre ting enn lommefitter. Vibrerende penisringer, buttplugger/dildoer +++ 6597614[/snapback] Trodde det var noe jentene brukte og ikke guttene ! Complexety er en gutt vettu ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. 6598216[/snapback] Virket meget unaturlig for meg å.. Tror aldri jeg kommer til å teste det.. Noen her som har prøvd det da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. 6598216[/snapback] Virket meget unaturlig for meg å.. Tror aldri jeg kommer til å teste det.. Noen her som har prøvd det da? 6598468[/snapback] Nei, fyttirakkern... det skal ikke testes... ikke med denne legningen hvertfall Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. 6598216[/snapback] Virket meget unaturlig for meg å.. Tror aldri jeg kommer til å teste det.. Noen her som har prøvd det da? 6598468[/snapback] Nei, fyttirakkern... det skal ikke testes... ikke med denne legningen hvertfall 6598737[/snapback] hehe, kjenner en kompis som tror har prøvd med ett skrujærn :!: Men han er faktisk ikke homo langt ifra.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. 6598216[/snapback] Virket meget unaturlig for meg å.. Tror aldri jeg kommer til å teste det.. Noen her som har prøvd det da? 6598468[/snapback] Nei, fyttirakkern... det skal ikke testes... ikke med denne legningen hvertfall 6598737[/snapback] hehe, kjenner en kompis som tror har prøvd med ett skrujærn :!: Men han er faktisk ikke homo langt ifra.. 6599350[/snapback] Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. 6599471[/snapback] Hei og hopp. Jeg har testa anal stimuli (på egenhånd). Er det noe stort eller spesielt? Nekter jeg å tro... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. 6599471[/snapback] Hei og hopp. Jeg har testa anal stimuli (på egenhånd). Er det noe stort eller spesielt? Nekter jeg å tro... 6599493[/snapback] er vel heller det at det er delvis/helt tabubelagt som gjør det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tøft. Gode gamle bæsj-i-rumpa-regla? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tøft. Gode gamle bæsj-i-rumpa-regla? 6599500[/snapback] Det er ikke min personlige holdning men analsex har vært ekstremt tabubelagt, hvorfor vet jeg ikke. men de holdningen begynner å myknes opp. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. 6599471[/snapback] Hei og hopp. Jeg har testa anal stimuli (på egenhånd). Er det noe stort eller spesielt? Nekter jeg å tro... 6599493[/snapback] Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa en syltelabb i ræva da. Var kun for å markere et poeng, og jeg er rimelig sikker på at du tok den. Endret 1. august 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan bruke det analt da 6597785[/snapback] Ikke skyt meg for at jeg sier det, jeg vet det er dobbeltmoralsk etter at jeg stremte for analsex. Men en dildo oppi analen til guttet virker unaturlig for meg. 6598216[/snapback] Virket meget unaturlig for meg å.. Tror aldri jeg kommer til å teste det.. Noen her som har prøvd det da? 6598468[/snapback] Nei, fyttirakkern... det skal ikke testes... ikke med denne legningen hvertfall 6598737[/snapback] hehe, kjenner en kompis som tror har prøvd med ett skrujærn :!: Men han er faktisk ikke homo langt ifra.. 6599350[/snapback] Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. 6599471[/snapback] Hehe, vet ikke om det er politelig, bare kompisen min som sa han hadde gjort det men om det var sant er noe annet.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hehe, kjenner en kompis som tror har prøvd med ett skrujærn :!: Men han er faktisk ikke homo langt ifra.. 6599350[/snapback] Kommer historien fra en politelig kilde? Alle kjenner jo en som kjenner en som kjenner en som har stappa tommelen sin i ræva eller no sånt. 6599471[/snapback] Hehe, vet ikke om det er politelig, bare kompisen min som sa han hadde gjort det men om det var sant er noe annet.. 6599557[/snapback] Jeg sier AU i hvertfall, skrujern da... kunne ikke funnet noe mer behagelig? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Flere off-topic innlegg nå, angående selvbestemt abort, vil slettes uten forvarsel. Med i dragsuget går også evt. on-topic i samme innlegg. Har slettet noen innlegg nå Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hvorfor er abortspørsmålet i "den store sextråden" off topic i mener du? hvordan er relevansen i forhold til f.eks spørsmål om det er vanlig for gutter å stimuleres analt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hvorfor er abortspørsmålet i "den store sextråden" off topic i mener du? hvordan er relevansen i forhold til f.eks spørsmål om det er vanlig for gutter å stimuleres analt? 6600413[/snapback] Det er i hvertfall sex da... Abort er bare en mulig følge... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Abort er bare en mulig følge... 6600599[/snapback] Abort er tegn på at du har gjort noe galt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Etter mye overtalelse så har 90% av alle gutter jeg har spurt innrømmet at de har prøvd å stimulere seg selv analt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg