Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier som regel å sette på tven ganske høyt. Har bodd alene i 7år så har ikke vært noe problem, men etter jeg flyttet hjem igjen ser man hvor vanskelig det er å ha ett privatliv!! *glede seg til å flytte ut igjen*

5577034[/snapback]

 

Sikkert deilig å flytte hjem igjen den første uken. Nyte mors hjemmelagde mat og servering. Etter det er det nok bare et rent helvete :p

Lenke til kommentar
Pleier som regel å sette på tven ganske høyt. Har bodd alene i 7år så har ikke vært noe problem, men etter jeg flyttet hjem igjen ser man hvor vanskelig det er å ha ett privatliv!! *glede seg til å flytte ut igjen*

5577034[/snapback]

 

Sikkert deilig å flytte hjem igjen den første uken. Nyte mors hjemmelagde mat og servering. Etter det er det nok bare et rent helvete :p

5577411[/snapback]

 

Noe jeg vil så er det å flytte ut. Blir utrolig plagsomt i lengden å ha noen som går rundt og tråkker deg på helene hele tiden pluss at du begrense damebesøket om helgene og... :p Har fått meg en ny seng og den skal innvies! Må bare sørge for at de er gone en helg ;), og krysse fingrene

Lenke til kommentar
Pleier som regel å sette på tven ganske høyt. Har bodd alene i 7år så har ikke vært noe problem, men etter jeg flyttet hjem igjen ser man hvor vanskelig det er å ha ett privatliv!! *glede seg til å flytte ut igjen*

5577034[/snapback]

 

Sikkert deilig å flytte hjem igjen den første uken. Nyte mors hjemmelagde mat og servering. Etter det er det nok bare et rent helvete :p

5577411[/snapback]

 

Noe jeg vil så er det å flytte ut. Blir utrolig plagsomt i lengden å ha noen som går rundt og tråkker deg på helene hele tiden pluss at du begrense damebesøket om helgene og... :p Har fått meg en ny seng og den skal innvies! Må bare sørge for at de er gone en helg ;), og krysse fingrene

5577434[/snapback]

 

Hehe. Begynner å bli på tide at du kommer deg ut fra mors kjøttkaker nå da. Du er faktisk 4 dager eldre enn meg, og jeg flyttet ut for over to år siden!

 

UTROLIG digg å slippe å tenke på andre. Kan sprade naken rundt i leiligheten, ha sex hvor i leiligheten man vil. Anbefales på det sterkeste! Er mer enn bare en seng som kan invies vettu ;)

Lenke til kommentar

Ok, back to topic. Kule ting under et langt forspill, anyone?

 

1. Q-tips dyppet i olje

2. GOD TID

3. Bind for øynene (soft-s&m), evt. binde armer osv. Overraskende god effekt om man liker sånt.

4. Isbiter, evt. vanndråper som drypper fra en isbit

5. Spise mintdrops eller bruke sterkt munnvann før man skal slikke. Surprise, anyone?

6. Drikke noe varmt, f.eks. te, før man skal slikke.

7. Less is more, ivertfall i starten. Bedre å trekke det ut i det lengste så hun til slutt trygler om mer, istedenfor å stappe inn fingrene/pikken/tunga raskere enn du springer 60-metern på

8. En metallbit, litt skarp, som du kan dra over huden hennes/hans, risper forsiktig

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Hvordan pleier forresten første gangen foregå for gutter? Er det bare litt smårunking og så er det å kjøre på?

5576265[/snapback]

Tror det er ganske normalt å ha et langt forspill, så flaggstanga står rett til vær's fra før av!

 

You don't have to be gay to make a friend feel good, okay!

5577529[/snapback]

Hører du veldig godt etter så hører du at han synger Fred og ikke Friend.

Lenke til kommentar

Stunder jeg kommer på som er utenom det normale for øyeblikket:

 

* Badelandet i Sandnes

* Badelandet i Askim

* Utenfor 10meteren på Ingierstrand i høysesongen (flaut)

* I bakken i Trysil i høysesongen (flaut)

* På Star Beach på Kreta i høysesongen

* Diverse Handicaptoalett/stellerom på sentere

* Diverse rasteplasser

* Diverse Busser

* I oppkjørselen der bodde jeg før mens naboen var hjemme og satt på terrasen

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Noen som har noen spesielle sanger de hører på når de er in tha mood  :innocent: ?

 

Blir nemlig ikke helt enig med typen om ka vi skal høre på. Enten blir det min jentemusikk eller hans InFlames. Vi trenger en gylden middelvei. Så..noen forslag? :)

5575878[/snapback]

Enten sangen "lille prinsesse" (:)), ellers får du vel kanskje prøve å be ham finne frem noen rolige instrumentaler eller noe av In Flames (the jesters dance f.eks. ? jeg har ikke så god peil på in flames).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...