McBitch Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jenter skal få knulle hvem som helst. Men når det kommer til kjæreste ville jeg fortrukket om hun ikke hadde hatt besøk av hele byen. Selvom det er fortid ville jeg lurt på om hun ville klart å holde seg til bare meg. Endret 31. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Huff... sæd er noe griseri Akkurat kommet hjem fra dama, og glemte selfølgelig å ta med kondiz, og har brukt opp hennes Så da måtte vi ta og hoppe av i svingen.. kom på magen hennes.. Masse gris, kom litt på sengetøyet også Gleder meg til hun begynner på piller, da blir alt mye lettere edit: sorry for alle smileyene.... Endret 1. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Huff... sæd er noe griseri Akkurat kommet hjem fra dama, og glemte selfølgelig å ta med kondiz, og har brukt opp hennes Så da måtte vi ta og hoppe av i svingen.. kom på magen hennes.. Masse gris, kom litt på sengetøyet også Gleder meg til hun begynner på piller, da blir alt mye lettere edit: sorry for alle smileyene.... 6593861[/snapback] må worde deg her, alltid kjipt å grise til senga Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Derfor du må komme i munnen hennes Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Derfor du må komme i munnen hennes 6593945[/snapback] Sant Det er ingenting som slår en blowjob der dama svelger, men det som er kjipt, er å få en blowjob seinere, der hun ikke svelger, det blir lissom så halveis når du allerede har opplevd en svelger Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Derfor du må komme i munnen hennes 6593945[/snapback] Sant Det er ingenting som slår en blowjob der dama svelger, men det som er kjipt, er å få en blowjob seinere, der hun ikke svelger, det blir lissom så halveis når du allerede har opplevd en svelger 6594059[/snapback] Stakkars jente, svelge sæden må være jævla kvalmt for de. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tja, så lenge hun gjør det frivillig syntes jeg ikke synd på henne. Fint gjort ihvertfall Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Stakkars jente, svelge sæden må være jævla kvalmt for de. 6594074[/snapback] Stakkars? Dama velger jo det selv, dytter jo ikke kukken ned i halsen på hu når jeg kommer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kommer aldri til å få dama mi til å gjøre det, stakkars jente. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kommer aldri til å få dama mi til å gjøre det, stakkars jente. 6594118[/snapback] hør a, jeg har aldri hørt om en gutt som ikke vil at dama skal svelge. Greit nok at det ikke er ett krav, men ingen gutter kan si nei til det, bj'en blir jo sinnsykt mye bedre...slipper å trekke deg ut i det du kommer... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du har hørt om en nå 6594145[/snapback] Utifra hva du sier, så antar jeg at du aldri har prøvd, og jeg kan så og si garantere at du ville ha forandret mening hvis du fikk ordna deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har ikke behov, jeg synes andre ting høres bedre ut Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Men har du prøvd det da Neppe? Kan ikke si at det er ekkelt uten å prøve. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Som sagt Bush, jeg har ikke behov Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) nok en god artikkel fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/31/472648.html etter å ha lest denne ble min kortkonklusjon følgende: dersom kvinner fortsatt skal ha selvbestemt abort (mannen har ingenting å si, finnes ikke i lovteksten engang) så skal kvinner også ha det fulle økonomiske ansvaret. Hvorfor skal mannen betale for en kvinnes avgjørelse, et valg han ikke hadde noe innflytelse over. Endret 1. august 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 nok en god artikkel fra dagbladet:http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/31/472648.html etter å ha lest denne ble min kortkonklusjon følgende: dersom kvinner fortsatt skal ha selvbestemt abort (mannen har ingenting å si, finnes ikke i lovteksten engang) så skal kvinner også ha det fulle økonomiske ansvaret. Hvorfor skal mannen betale for en kvinnes avgjørelse, et valg han ikke hadde noe innflytelse over. 6594316[/snapback] Kanskje noe slikt hadde vært løsningen da... hvis dama nekter og mannen vil ikke ha en unge så la hu slite selv med det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det der var en veldig bra artikkel. Om jeg hadde ved uhell smelt noen på tjukka. Hadde jeg heller ikke ville betalt sure penger for kanskje en feil. Eller en kvinne som ikke har vett i hue. Det er vel mange menn, til og med i Norge som sliter økonomisk på grunn av barne bidrag. Jeg mener også om kona vil forlate mannen, så bør hun også ta en del av støten. Det er mannen som blir hengende over med økonomisk ansvar. Dette er helt latterlig. Likestilling meg i rævva. Hadde mannen forlatt kona, så er han såpass at han skjønne økonomiske konsikvenser. Men det bør faan meg kvinnene også. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det der var en veldig bra artikkel. Om jeg hadde ved uhell smelt noen på tjukka. Hadde jeg heller ikke ville betalt sure penger for kanskje en feil. Eller en kvinne som ikke har vett i hue. Det er vel mange menn, til og med i Norge som sliter økonomisk på grunn av barne bidrag. Jeg mener også om kona vil forlate mannen, så bør hun også ta en del av støten. Det er mannen som blir hengende over med økonomisk ansvar. Dette er helt latterlig. Likestilling meg i rævva. Hadde mannen forlatt kona, så er han såpass at han skjønne økonomiske konsikvenser. Men det bør faan meg kvinnene også. 6594369[/snapback] Er vel ikke til å stikke under en stol at likestilling i denne saken går litt på bekostning av mannens rettigheter. Det kan man vel se når det er organsisasjoner som kjemper for menns rettigheter som alenefedre. Tror kanskje holdningene i samfunnet får ta en del av skylda; det er vel ansett for å være mest naturlig at mor beholder barnet når paret går fra hverandre. Etter min mening burde ikke dette være naturlig i det hele tatt, men rett og slett gå på skikketheten til den aktuelle foreldre. Likestilling i denne sammenhengen er mer en "mor skal ha barnet dersom det blir brudd" - holdning i samfunnet. Skremmende! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det der var en veldig bra artikkel. Om jeg hadde ved uhell smelt noen på tjukka. Hadde jeg heller ikke ville betalt sure penger for kanskje en feil. Eller en kvinne som ikke har vett i hue. Det er vel mange menn, til og med i Norge som sliter økonomisk på grunn av barne bidrag. Jeg mener også om kona vil forlate mannen, så bør hun også ta en del av støten. Det er mannen som blir hengende over med økonomisk ansvar. Dette er helt latterlig. Likestilling meg i rævva. Hadde mannen forlatt kona, så er han såpass at han skjønne økonomiske konsikvenser. Men det bør faan meg kvinnene også. 6594369[/snapback] Er vel ikke til å stikke under en stol at likestilling i denne saken går litt på bekostning av mannens rettigheter. Det kan man vel se når det er organsisasjoner som kjemper for menns rettigheter som alenefedre. Tror kanskje holdningene i samfunnet får ta en del av skylda; det er vel ansett for å være mest naturlig at mor beholder barnet når paret går fra hverandre. Etter min mening burde ikke dette være naturlig i det hele tatt, men rett og slett gå på skikketheten til den aktuelle foreldre. Likestilling i denne sammenhengen er mer en "mor skal ha barnet dersom det blir brudd" - holdning i samfunnet. Skremmende! 6594404[/snapback] Så hva med å innføre at hvis mannen vil kan han få barneretten hvis moren nekter å ta abort!? Og da må hu betale i dyre dommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg